AndroidHealthClinic

Sust met????

pampam

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Een maat van me heeft thuis wat sust liggen en wil dat samen met iets gaan nemen in een 8wkn kuur maar hij weet niet met wat, hij wil in idd geval geen deca of winny, ik zei hem al dat hij 2 van de betere nu niet wil, maar hij wil die gewoon er niet bij en vraag me niet waarom :S. Maar iemand van jullie een goeie en het liefst ook 1 die je maar 1x per week hoeft in te spuiten

• Topic Starter Topic Starter
En hoe zou het er dan een beetje uit moeten gaan zien die kuur

zn 3e, zn 1ewas volgensmij deca stromba en zn tweede weet ik niet iets met testo

oh en zn stats zijn 1.82 bij 88kg, bf8%

en is nakuren met clomid alleen dan genoeg, want hij heeft nogal slechte ervaringen met hcg (spontane erecties en sperma in je onderpeur :) ) en tussendoor misschien proviron???

bedankt voor de info, nog veel succes met je eigen kuur. Vliegen die kilo's er al aan??

Navy zei:
week 1-10 500mg sustanon
week 1-10 400mg boldenon

geheel mee eens al vind ik 10 weken sustanon niet echt een ideale maar daar zijn de meningen over verdeelt. Boldenone is echter een goed alternatief voor de deca.

en wat is de rede achter de 2wkn prop??

pampam zei:
en wat is de rede achter de 2wkn prop??
Hierdoor krijgt je lichaam zeg maar toch nog even een shock omdat het ineens een heel andere dosering binnenkrijgt van propionate zodat je r nog wat extra groei uit kan halen. Verder kun je zo eerder met je nakuur beginnen en is je eigen test aanmaak weer sneller op niveau

ja dat klinkt heel logisch zoals cruijf het zou zeggen :)

@chemical: Als je 10weken met boldenone kuurt en 8weken sustanon en laatste 2weken (week 9 en 10) met test prop. dan kan je toch niet direct met je nakuur beginnen? Of wel? De boldenone heeft toch een traagwerkende ester en dus kan je toch pas best met je nakuur beginnen in week 13 of veertien? Of zit ik nu verkeerd?

Kan je dan niet beter van week 8-12 test prop nemen en in week 13nakuren?

Seppe zei:
@chemical: Als je 10weken met boldenone kuurt en 8weken sustanon en laatste 2weken (week 9 en 10) met test prop. dan kan je toch niet direct met je nakuur beginnen? Of wel? De boldenone heeft toch een traagwerkende ester en dus kan je toch pas best met je nakuur beginnen in week 13 of veertien? Of zit ik nu verkeerd?

Kan je dan niet beter van week 8-12 test prop nemen en in week 13nakuren?

ja daar heb je gelijk in , je kunt echter wel de boldenone vanaf bv week 8 al iets verlagen. En het is geen ramp als je al met een nakuur begint terwijl er nog een deel van de boldenonen aktief is in je lichaam. Ik vind het zelf beter als het elkaar overlapt inplaats van dat het ene helemaal stopt en dan pas met de nakuur te beginnen. Op deze manier heeft je eigen herstel vast een aanloop

Chemical zei:
ja daar heb je gelijk in , je kunt echter wel de boldenone vanaf bv week 8 al iets verlagen. En het is geen ramp als je al met een nakuur begint terwijl er nog een deel van de boldenonen aktief is in je lichaam. Ik vind het zelf beter als het elkaar overlapt inplaats van dat het ene helemaal stopt en dan pas met de nakuur te beginnen. Op deze manier heeft je eigen herstel vast een aanloop

Ik begin ook tijdens het uitwerken van de test en boldenone met de nakuur. Weliswaar zit er bij mij 2 wkn tussen maar dan zijn beide stoffen nog wel actief.

Terug
Naar boven