MuscleMeat

Sustanon 250

ganjaking

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
82kg
Beste,

ik heb eerder hier al gepost dat ik dus door medische redenen om de 3 weken sustanon 250 geinjecteerd ga krijgen.ik ben hier vrijdag 4 dagen geleden mee begonnen
na 4 dagen moet ik wel zeggen dat ik me goed in me vel voel (beter gezind) en een pak meer energie heb,qua libido merk ik niet veel verschil..
aangezien ik hier veel informatie heb gekregen zit ik eigenlijk met nog een vraagje en ik vind er vrij weinig van terug op het internet ???

ga ik hier lichamelijk iets van merken?qua vetverlies/bijkomen...

zoals eerder vermeld; sustanon om 3 weken injecteren zal hele onregelmatige bloedwaarden geven, ik zou toch echt gaan opten voor minimaal eens per week.

je zal daarnaast wel wat aankomen in de loop de tijd

Ja dat je arts het nog steeds houdt op die Sustanon-per-3-weken vind ik toch wel treurig. Dat is echt wel de minst handige keuze volgens mij. Zoals gezegd heb je wss een halfleven van ongeveer een week. Dat betekent dat je je na 1 week k*t begint te voelen en dan nog 2 weken moet wachten tot de volgende shot. Zou ik echt nooit accepteren en dus ook niet zo doen bro.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 15:27 ----------

zoals eerder vermeld; sustanon om 3 weken injecteren zal hele onregelmatige bloedwaarden geven, ik zou toch echt gaan opten voor minimaal eens per week.

je zal daarnaast wel wat aankomen in de loop de tijd

Ja, spiermassa. Waarschijnlijk meer spier dan vet, niet dan?

spiermassa / vocht, ligt er eigenlijk een beetje aan wat je testwaarden waren voor het beginnen met TRT

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat je arts het nog steeds houdt op die Sustanon-per-3-weken vind ik toch wel treurig. Dat is echt wel de minst handige keuze volgens mij. Zoals gezegd heb je wss een halfleven van ongeveer een week. Dat betekent dat je je na 1 week k*t begint te voelen en dan nog 2 weken moet wachten tot de volgende shot. Zou ik echt nooit accepteren en dus ook niet zo doen bro.

ja mijn dokter wou het testen want tis persoonlijk hoe ieder reageert( zo zei hij alleszins) , binnen 3 weken moet ik terug bij hem gaan en zal hij dus vragen wat mijn gevoel en ervaringen zijn. aan de hand hiervan zal hij dus bijsturen.ik zal hem in ieder geval eerlijk zeggen wat mijn ervaringen zijn en als ik me dus zodanig k*t voel binnen een paar dagen zal ik hem opbellen en hem dus es vragen of het normaal is en als hij mss mijn ''schema'' kan wijzigen. maar mijn vraag is of 1ml eigelijk genoeg is om wijzigen te zien aan mijn lichaam?

wat een bullshit gast. Er zit namelijk ook een ester in van pak en beet 15 dagen en die levert 100mg test. dus die duurt minimaal 2 weken voor dat die uberhaubt gehalveerd is en dus nog 50mg bevat. Als je mee wilt praten moet je wel je feiten kennen. Aan broscience heeft niemand wat.

Ik zeg niet dat 250 mg sust ideaal is hoor maar echt heel beroerd is het ook niet. En als je je volgende 250mg zet dan zal je merken dat het steeds beter word.

wat een bullshit gast. Er zit namelijk ook een ester in van pak en beet 15 dagen en die levert 100mg test. dus die duurt minimaal 2 weken voor dat die uberhaubt gehalveerd is en dus nog 50mg bevat. Als je mee wilt praten moet je wel je feiten kennen. Aan broscience heeft niemand wat.

Ik zeg niet dat 250 mg sust ideaal is hoor maar echt heel beroerd is het ook niet. En als je je volgende 250mg zet dan zal je merken dat het steeds beter word.

Mijn dokter is alleszins overtuigd dat 250 / 3 weken genoeg en hij heeft me overtuigd dat hij nog patienten behandeld.Ik heb op deze forum veel negatieve maar ook positieve opmerkingen gehad dus dat laat ik in het midden en volg gewoon mijn dokter,luisteren naar mijn lichaam en hem alles eerlijk zeggen en hij zal bijsturen en desnoods bloedtappen.na verloop van tijd zit ik dus op mijn ''ideale dosis" , nu dus nog in proefperiode.

maar nu heb ik eigelijk nog altijd geen antwoord op mijn vraag :)
is 1 ml /3 weken (pak nog om de 2 weken eventueel in de toekomst) genoeg om dus vocht en spiermassa bij te komen zoals eerder vermeld in deze topic??

alvast bedankt!

Meer test = hogere potentie wat spiermassa betreft.

Het is niet zo dat iemand die zo'n heel flesje in zijn been ramt binnen een week een beer is. Je moet er wel voor werken :roflol:

Als je nu meer test in je lichaam hebt zal je sneller gaan groeien ja, maar verwacht geen wonderen. Dan zal je nie 1 in de 3 weken moeten zettem maar 3 in de week :P

Meer test = hogere potentie wat spiermassa betreft.

Het is niet zo dat iemand die zo'n heel flesje in zijn been ramt binnen een week een beer is. Je moet er wel voor werken :roflol:

hahaha dat weet ik ook wel :D dat zou geweldig zijn moest het zo lukken!!maar ik werk hard (dagelijks schuppen en pikeuren) en krijg nu dus susta geinjecteerd den ja ... ga ik er iets van zien eigelijk? ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid

hahaha dat weet ik ook wel :D dat zou geweldig zijn moest het zo lukken!!maar ik werk hard (dagelijks schuppen en pikeuren) en krijg nu dus susta geinjecteerd den ja ... ga ik er iets van zien eigelijk? ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid

Zoals ik zei je moet er voor gaan werken.. Pas als je nu al aan je max zit zul je het daadwerkelijk gaan zien.. Maar als je gewoon het zelfde blijft doen als voorheen zal er niet zo heel veel veranderen.

Waarschijnlijk zul je wel iets sneller resultaat zien als je gaat trainen maar niet vergelijkbaar met een echte kuur.

Effe dimmen broeder, dat kun je ook normaal brengen. Ik ben echt niet de enige die zegt dat je hier instabiele waardes mee krijgt. En ja, je hebt gelijk: er zit OOK een langere ester in. EENTJE. En die levert misschien 1/6e van de totale test. Kortom: effectief krijg je dus na de uitwerking van de kortere esters alleen nog maar die van de enanthaat. Pak er even de roidcalculator bij en je ziet wat ik bedoel. In Ganjakings' vorige topic postte iemand die van Sustanon op 3 weken en was het kristalhelder wat hij bedoelde.

Kortom: geen broscience van mij in dit geval. Ik zit zelf ook in het schuitje van Ganjaking (nou ja, vergelijkbaar) en heb me echt wel een béétje ingelezen hoor.

volgens mij levert dat lange ester geen 1/6 maar meer richting 1 derde wat wel wat scheelt. Het is idd niet ideaal maar je krijgt ook zeker geen gat waar jij het over hebt

Samenstelling van sust:

30 mg testosteronpropionaat
60 mg testosteronisohexanoaat
60 mg testosteronfenylpropionaat
100 mg testosterondecanoaat

Sust moet je gewoon niet 1x in de 3 weken zetten, maar dat was wel duidelijk geloof ik.
Wat is eigenlijk de reden dat dokters alleen sust voorschrijven, is dit gewoon onwetendheid en gebrek aan kennis?

Samenstelling van sust:

30 mg testosteronpropionaat
60 mg testosteronisohexanoaat
60 mg testosteronfenylpropionaat
100 mg testosterondecanoaat

Sust moet je gewoon niet 1x in de 3 weken zetten, maar dat was wel duidelijk geloof ik.
Wat is eigenlijk de reden dat dokters alleen sust voorschrijven, is dit gewoon onwetendheid en gebrek aan kennis?

Ooooh ik dacht dat er wel enanthaat in zat, maar ook niet dus?

Effe zoeken:

Ester Halfwaardetijd
Propionaat: 3 dagen
Isohexanoaat: 7 dagen
Fenylpropionaat: 1 dag
Decanoaat: 7 dagen

Vaag dat er dan dus 2 relatief langwerkende esters in zitten, maar die zijn dus beiden na 7 dagen op zn retour. Dit betekent dat je na 14 dagen dus op nul zit, en je dan nog een week moet wachten. Ik weet niet Flip, maar dat lijkt mij wel degelijk een gat en dus zwaar k*t.

Waarom ze Sustanon kiezen? Ik heb van anderen hier begrepen dat dit voornamelijk te maken heeft met makkelijkere levering. Het schijnt hier makkelijker te krijgen te zijn en langere esters schijnen over de grens besteld moeten worden oid.

Schommelingen zijn zeker niet ALTIJD zoooooo erg.

Je dr.heeft gelijk.
Zeer persoonsgebonden.

Effe zoeken:

Ester Halfwaardetijd

Vaag dat er dan dus 2 relatief langwerkende esters in zitten, maar die zijn dus beiden na 7 dagen op zn retour. Dit betekent dat je na 14 dagen dus op nul zit, en je dan nog een week moet wachten. Ik weet niet Flip, maar dat lijkt mij wel degelijk een gat en dus zwaar k*t.

Waarom ze Sustanon kiezen? Ik heb van anderen hier begrepen dat dit voornamelijk te maken heeft met makkelijkere levering. Het schijnt hier makkelijker te krijgen te zijn en langere esters schijnen over de grens besteld moeten worden oid.

Hoezo op 0? Halfwaardetijd is 7 dagen...
Deca + Iso = 160mg
Dag 1 = 160mg (even voor het gemak)
Dag 7 = 80mg
Dag 14 = 40mg
Dag 21 = 20mg + 160mg = 180mg

Ideaal is het niet, maar een echt 0-gat kom je zo ook niet tegen. Tevens gaf Flip ook al aan, dat het met verloop van de eerste paar maanden steeds stabieler wordt.

Effe zoeken:

Ester Halfwaardetijd

.
Klopt weer niet wat je zegt man, er zit 100mg deca in dat klopt maar dat heeft een halfwaardetijd van 16dagen.

Volgens mij is decanoaat 15 dagen en undecanoaat 16,5 dagen om even exact te zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

trek zelf je conclusies, de daling aan het eind is zo hard dat je gewoon niet lekker in je vel kan zitten

prik dan liever 0,33 / 0,5ml elke week

laat desnoods het grafiek of een van roidcalc zien aan je huisarts

Terug
Naar boven