MuscleMeat

Sustanon

Bezoekers in dit topic

zo heeft het geen nut...d8 dat ik als volwassene een serieuze vraag kon stellen...als er iemand een goede commentaar heeft zou ik dit zeer op prijs stellen!!

grtz

beetje lezen op deze forum dit is zo;n standaard vragen.

2x per week 250 mg in je reet zetten en klaar.
 
Ik ga denk emigreren:D

Haha..ik ook denk ik...maar ik vraag me sowieso serieus af hoe er zo'n verschil in benadering kan zitten, wat anabolen betreft, tussen Ned. en bel. huisartsen.
 
Kun je me een pm sturen met de naam en adres van je huisarts :D


Kom dan maar eens naar een arts in België :)

Dit is niet het eerste geval waar ik dit van hoor.


3 jaar geleden ben ik ook al eens bij een arts geweest die mij begeleide richting een goede fysiek (zonder AAS wel), en na 4 maand komt ie af met een een papiertje "proviron, sustanon en deca" ???

Dan sta je daar wel effe te kijken!

Heb het wel niet aangenomen toen, zei dat ik zo nog wel effe verder ging doen.. haha


Dus ik denk NIET dat ie uit z'n duim zuigt, in België is het al vaker voorgekomen dat een arts spullen voorschrijft, ook al istie maar 20.
 
Ja in Bels kan je ook b12 inject halen zonder recept,wat eigenlijk nog meer ?
 
Bashtopic vol haters en nonoos ....antwoord normaal of antwoord niet
 
O sorry Krieltje:o wist niet dat er ook grote mensen meelazen:eek::o

Maar je heb wel gelijk want ik heb er zelf eigenlijk ook een hekel aan als een topic een zooitje word:mad:

Maarja groepsdruk he:(van die bullebakke:no:

(ik zal het nooit meer doen):sad:

:engel: Bertus bruut
 
Ik geef ff het goede voorbeeld he:D

De rest kan zich ook excuseren !
 
het zit zo... ben momenteel 21 en ben al 1 jaar en half aan het trainen,ben 1m70 en zit nu op 70kg... hier zit ik al lang geblokkeerd...nu stelde mijn huisdokter voor om sustanon te gebruiken, hij heeft mij sustanon 250 voorgeschreven en ik kan dit dus ook zo gaan halen in de apotheker, nu was de vraag doe ik hier goed aan? en hij sprak ook van elke week 1 ampulle te gebruiken... welk effect heeft dit product en wat zijn de bijwerkingen?

Grtz

Tjsa, doe je er goed aan ? Ik denk zelf van niet, je bent nog vrij jong om jezelf Testosteron toe te dienen, en je traint ook nog maar kort.

Grtz
 
Haha..ik ook denk ik...maar ik vraag me sowieso serieus af hoe er zo'n verschil in benadering kan zitten, wat anabolen betreft, tussen Ned. en bel. huisartsen.

Dat is er inderdaad, als (professioneel?) sporter schijn je daar idd van de huisarts roids te kunnen krijgen. Je kunt daar ook nog steeds vuurwapens kopen, zij het dat daar al aardig wat beperkingen in zijn gekomen. En zwaar vuurwerk, het hele jaar door!

@TS, een gangbare dosering voor BB toepassingen is 500mg/week gedurende 8-10 weken. Wat me verrast is dat je ze zelf zou moeten injecteren, dat is hier absoluut niet zo, en daar heb je zeker wat instructie bij nodig.

Alles wat je moet weten vind je op dit board, sommige vragen kun je ook je apotheker stellen. En als je besluit er toch maar vanaf te zien kun je 10 ampulletjes altijd wel goed kwijt in NL ;)
 
sommige dokters in belgie schrijven inderdaad gewoon aas voor en nu heeft hij het geluk dat ie het op voorschrift kan gaan halen.....als je in Belgie het elke keer door de dokter laat zetten kost het je een consult en dat is toch een 13 euro aan eige bijdrage dus zelf zetten.

@ts spaar ze op tot je 20 ampullen hebt en zet dan gewoon twee keer per week een ampul oja ook nog eens aan de dokter vragen voor nolvadex als nakuur want die wil je wel er bij hebben natuurlijk...naalden en spuiten kun je ook gewoon in de apotheek krijgen....0.8 bij 40 als naald maat en in je kont zetten .....



Heeej een normaal antwoord
 
Hij liegt geen 1 dokter zal sustanon voorschrijven aan een 20 jarige, in echt ONZIN.

ik ken een huisarts die sust en deca voorschrijft ... pregnyl ook zo uit de apotheek
 
Back
Naar boven