Wanneer je om de twee weken 250mg zet, heb je dat helemaal niet. Geen dip en geen gecastreerd gevoel.Week 2 en 3 ga je wss jezelf een gecastreerde kater voelen.
Collega kreeg 1x in de 2 weken, week 1 was die weer normaal en week 2 dip.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Wanneer je om de twee weken 250mg zet, heb je dat helemaal niet. Geen dip en geen gecastreerd gevoel.Week 2 en 3 ga je wss jezelf een gecastreerde kater voelen.
Collega kreeg 1x in de 2 weken, week 1 was die weer normaal en week 2 dip.
Nouja dat kan je niet voor iedereen bepalen, maar het is inderdaad niet heel aannemelijk.Wanneer je om de twee weken 250mg zet, heb je dat helemaal niet. Geen dip en geen gecastreerd gevoel.
Het valt dan ook niet te bepalen, want de dips zijn er per definitieNouja dat kan je niet voor iedereen bepalen, maar het is inderdaad niet heel aannemelijk.
Ik zal me even verduidelijken. Ik begrijp prima hoe een ester werkt en dat je bij een te lage frequentie een dip krijgt in de hoeveelheid testosteron die vrijkomt.Het valt dan ook niet te bepalen, want de dips zijn er per definitie
@Bullshark Je bedoelt waar ik het vandaan haal? Wat een vreemde zin, kan er geen touw aan vastknopen. Kijk hier
Ik spreek uit eigen ervaring van vroeger. Dat er een piek is die daarna geleidelijk aan daalt, spreek ik niet tegen maar daar heb je geen last van omdat op het einde van de tweede week je testosteronniveau nog altijd niet te laag is. Waarom moet je constant hoge levels hebben? Misschien nuttig voor bodybuilders maar om de twee weken 250mg sustanon werkt goed voor TRT. Daarom dat een TRT dokter zoals Dr Hertoghe je testosteronniveau meet op dag 14 na je injectie na de eerste drie maanden om te zien hoeveel er nog in je bloed zit. Het is nog altijd persoonsgebonden. Bij sommigen moet het misschien aangepast worden, bij anderen niet. Ik krijg vooral het schijt van diegenen die zich enkel baseren op grafieken van meer dan 20 jaar geleden die ze op internet vinden waarvan je niet eens weet of ze correct zijn en het nooit zelf hebben ervaren.@skydirk Ik heb geen flauw idee waar jij die informatie vandaan haalt, maar dit ziet er zeker niet uit als dips? Dit is elke 14 dagen. Genoeg dips.
Bekijk bijlage 550556
Na 14 dagen hypogonadaal? Na 14 dagen naar een nog altijd normale waarde. Ik denk dat je door constant een hoge testosteronwaarde meer conversie zal hebben naar oestrogeen.Ik geef je hier volledig gelijk in. Toch zijn deze constante pieken en dalen gewoon fysiologisch gezien ''onprettig''. Daar je immense spikes in serumconcentraties krijgt schiet je conversie naar oestrogeen ook nog eens skyhigh. En dit aan de lopende band. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je hier geen hinder van gaat ondervinden. Met name acne lijkt mij erg onderhevig aan dit soort constante schommelingen.
Zoals @PartyMarty het eigenlijk ook goed verwoordde: "Dan ga je dus van supra(supra)fysiologisch naar praktisch hypogonadaal en zo jojo je het hele jaar op en neer"
Het voornemen is om zeker door te gaan zolang ik geen nare bijwerkingen heb of extreme schommelingen.Na die drie maanden proef lijkt me dat het voornemen is om door te gaan. Beter hcg gebruiken als je graag groter spermavolume wilt.
Mooie grafieken. Heb je een bronvermelding? Uit welke studie komen ze?Elke 3 weken is belachelijk. Verdeel het dan en verhoog je prik frequentie. Voor sust zou je op z'n minst EOD moeten zetten. Het liefst ED.
Je ziet dat het verschil in peaks en troughs steeds kleiner wordt naarmate je frequenter prikt. Zie voorbeelden onder.
Elke 21 dagen
Bekijk bijlage 550462
Om de dag
Bekijk bijlage 550463
Elke dag
Bekijk bijlage 550464
Is volgens mij gewoon een halfwaardetijd plotter, zoals:Mooie grafieken. Heb je een bronvermelding? Uit welke studie komen ze?
Geen behoud van volume nee?Het voornemen is om zeker door te gaan zolang ik geen nare bijwerkingen heb of extreme schommelingen.
Heb ook kinderwens trouwens.
Hcg heb ik vorig jaar gebruikt voor 3 maanden maar dat deed mij niet zo veel.
Merkte ook niks aan sperma volume of libido
Het gaat niet om dat kwakje alleen, ook wat er in zwemtHet voornemen is om zeker door te gaan zolang ik geen nare bijwerkingen heb of extreme schommelingen.
Heb ook kinderwens trouwens.
Hcg heb ik vorig jaar gebruikt voor 3 maanden maar dat deed mij niet zo veel.
Merkte ook niks aan sperma volume of libido
2x 500iu pw zou eigenlijk te weinig zijn.Geen behoud van volume nee?
Hoe hoog doseerde je? 2x500iu? Eventueel verhogen naar 2x750iu. Maarja als je nu al tijdje zonder zit waarschijnlijk stootdosissen
In de meeste gevallen voldoende als je vanaf begin af aan mee laat lopen.2x 500iu pw zou eigenlijk te weinig zijn.
Ik deed 1500 eod voor de eerste 4 weken.
Vervolgens laatste 8 weken 1000 iu eod.
Dat dacht ik ook al. Vandaar dat ik de bron vroeg. Ze lijken niet erg op de wetenschappelijke grafieken, waar de echte bloedwaarden van proefpersonen met een T injectie op worden getoond…Is volgens mij gewoon een halfwaardetijd plotter, zoals:
SteroidPlotter - Graph your cycle
SteroidPlotter allows you to easily graph your next cycle. With this steroid calculator you can plot the release of steroids to estimate your blood levels.www.steroidplotter.com