Federico
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 115kg
Hallo, ik weet dat dit een oud topic is, maar ben recentelijk aan de TRT sustanon, het is op punt gesteld met 1 keer op de 2 weken een injectie. Ik lees overal dat er een piek is tijdens de eerste dagen, maar dat zijn dus de dagen dat ik een dip ondervind in mijn libido. Vanaf dag 3 voel ik me geweldig op alle vlakken, na 14 dagen voel ik me echt weer achteruit gaan, maar dan komt de volgende injectie er gelukkig aan. Ik zou graag weten of andere mensen die ervaring ook hebben dat er tijdens de eerste 2-3 dagen een totale dip in mijn gewaarwording is en dat er zelfs amper erecties zijn en blijf ik nog steeds moe, maar dan van dag 3 is alles ineens perfect. Een duidelijk antwoord krijg ik niet van mijn endocrinoloog. Het zou volgens hem niet mogen, aangezien ik op dag 14 nog net boven de ondergrens zit met 9nmol/l. Persoonlijk vraag ik me af of het soms gebeurd dat die piek van de eerste dagen niet zo snel doorzet en ik misschien het interval 2 dagen moet inkorten, of dat het net die piek is die ervoor zorgt dat ik me net minder voel en dat ik misschien moet kijken naar een andere vorm van injecties zoals nebido of enkel een andere langwerkende ester. Ik hoor graag ervaringen