MuscleMeat

T-shirt strakke mouw.

Bezoekers in dit topic

fanatiekeling

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2012
Berichten
153
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
17%
Hoi, ik hat ff een vraag, waar koop je t-shirts die niet strak zitten vanwege mn bulkbuik maar wel bij de boven armen. Ik bedoel niet van die lange flappen net of je geen massa heb, gewoon voor uitgaan enzo.
 
fresh cotton?
 
by de zeeman
 
kan ook idd

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 16:18 ----------

ik kocht ook wel eens shirts via ebay (nieuw uiteraard)

kan een hoop schelen. er staan genoeg shirts op
 
jack en jones ?
 
Als je armen hebt die waardig zijn om te showen dan zit het bij de armen altijd strak, of je draagt hiphop shirts ofzo.
 
Kun je toch overal halen ?

voorbeeld : [Link niet meer beschikbaar]
 
Wat pokerladron zegt, biceps trainen dus.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Scotch and Soda heeft deze pasvorm vaak. Moet je wel ff passen van tevoren en niet online bestellen ofzo. Want ik heb al maatje xl met mn 1,74m en ik zie dat jij 1,94m bent. Niet dat je een buiktruitje koopt ofzo.
 
Mn armen zijn vrij big om te showen niet dat ik al van die guns als de meesten hier heb, maar kan ik tog laten zien dat ik train zonder dat mn buik strak erin zit dat komt voor de zomer wel, al 2 linkjes ff checken zo.
 
ja koop ook meteen een boxer met vulling gewoon trainen en dan kan je ook ooit zonder shirt lopen
 
Alles wat onder 'slim fit' valt will do. En anders je buik maar inhouden
 
Buik inhouden en bier drinken slechte combinatie:p
 
Zou je er niet zo druk maken maar meer trainen. Je staat op.20% dus dan heb je gwn vet armpjes not impressive
 
Zou je er niet zo druk maken maar meer trainen. Je staat op.20% dus dan heb je gwn vet armpjes not impressive

Dat is nou net het gedeelte waar het minst vet op zit, dus hou je vooroordelen beter maar achterwege.
 
Ervaring is dat alle shirt ruim om de taille zijn en strak om de armen. Daarvoor hoef je niet naar een specifieke winkel. Voor de hippe merken krijg je er dan niet eens om. Nu ik na een vrij extreme cut terug ben gegaan naar 80kg past opeens alles weer :S da's veel k*tter
 
Ervaring is dat alle shirt ruim om de taille zijn en strak om de armen. Daarvoor hoef je niet naar een specifieke winkel. Voor de hippe merken krijg je er dan niet eens om. Nu ik na een vrij extreme cut terug ben gegaan naar 80kg past opeens alles weer :S da's veel k*tter

Hoeveel % sta jij dan dat je van dit kwam M 23j 1m92 92kg 13%.
 
Back
Naar boven