AndroidHealthClinic

T3 naast HGH noodzakelijk??

Jacker

Novice
Waardering
0
Beste leden,

Ik ben op dit moment net een weekje bezig met het nemen van een HGH. Norditropin nordiflex om precies te zijn. Ik gebruik zo'n 3 IU per dag. En wil dit voor maximaal 2 maanden doen. Ik gebruik het met name om droog te worden. Echter ik lees overal dat het gewenst is om naast HGH ook T3 te gebruiken om de werking van je schildklier op peil te houden. Is dit ook gewenst bij een redelijk lage dosering HGH en een relatief korte periode??

Overigens moet ik zeggen dat de werking van HGH na 1 week al merkbaar. Dus denk dat voor mij twee maanden meer dan genoeg is... ;-)

Alvast bedankt!!

Overigens moet ik zeggen dat de werking van HGH na 1 week al merkbaar. Dus denk dat voor mij twee maanden meer dan genoeg is...

wat merk je dan al na 1 week?waarschijnlijk de eerste sides,maar gains dat geloof ik niet,dat duurt toch een heel stuk langer,langer dan 2 maanden voor goede resultaten.de meesten gebruiken 4-6 mnd minimaal voor een goed resultaat.voor een top resultaat, in combi met aas

als antwoord op je vraag, Nee denk het niet, je word pas moe na een week of 6.

zoals redbull al zegt lijkt het me sterk dat je al gaint,eerder sides.ook ik sta achter een gebruik van minimaal 4-6 maanden voor een goed resultaat.liefst met aas en slin.

• Topic Starter Topic Starter
Ik merk nu idd vooral de sides. Voelt in ieder geval goed aan na een weekje.
Ben in ieder geval van plan om het voor een periode van twee maanden te nemen. Zie dan wel hoe mijn lichaam ervoor staat.

Stel dat ik wel T3 wil gebruiken hoe lang zou ik dat dan moeten gebruiken en in welke dosering? (ik gebruik nu 3iu HGH per dag)

als je het maar 2 maanden gaat gebruiken kan je het net zo goed meteen door de plee spoelen :rolleyes:

Terug
Naar boven