AndroidHealthClinic

T3 opbouw

Bezoekers in dit topic

Vooral voor me vp maar het zou ook kunnen helpen tegen een hoog prolactine gehalte ? Heb namelijk beginnende gyno. Gister met 40mg nolva begonnen

Als je gyno door prolactine komt heeft Nolva geen nut, dat weet je?
 
Ik vraag me altijd af hoe mensen zonder lactatie en bloedtest weten dat het prolactine gyno is..
 
mijn vraag was. ..als je net gestopt bent met 2 weken clen.....op welke termijn kan je beginnen met t3 ?
 
mijn vraag was. ..als je net gestopt bent met 2 weken clen.....op welke termijn kan je beginnen met t3 ?

Basic knowledge ouwe. Gewoon nu beginnen, Clen en T3 zijn 2 afzonderlijke producten.
 
Als je gyno door prolactine komt heeft Nolva geen nut, dat weet je?
Jaa klopt maar ik weet niet of het door prolactine komt of niet vandaar 40mg nolvadex, zou het nu nog steeds erger worden zal het waarschijnlijk prolactine zijn maar ga ik toch even naar de dokter om het te laten checken. Maar ik hoop dat ik het hiermee kan weg helpen, vorige kuur op 500mg test had ik nergens last..Heb wel het idee dat het minder hard is dan gisteravond.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Ik vraag me altijd af hoe mensen zonder lactatie en bloedtest weten dat het prolactine gyno is..
Ik zei niet dat ik prolactine gyno had, zei enkel dat ik t3 wou pakken om het prolactine laag te houden..
 
Wat voor nut heeft de t3 eigenlijk?
Verlaging vetpercentage ?
 
Versnellen van je metabolisme.
 
Ok thnkx

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Iemand ervaring met clen?
 
Ok thnkx

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Iemand ervaring met clen?


T3 wel altijd in combinatie met AAS anders zeg maar bye bye tegen je spiermassa.

En een goed dieet natuurlijk.
 
Even uppen zodat ik niet een nieuw topic aan hoef te maken.

Hoe kort moet een T3 kuur zijn om effectief te zijn?

Ik heb mijn test e only kuur voort gezet en ga zodoende nog 4 weken door. Hebben 4 weken T3 gebruik zin?
Ik kom nog prima aan op de test, maar hoef eigenlijk niet groter/zwaarder te worden dan dat ik nu ben.
Ik zou zodoende T3 toe willen voegen om iets droger te eindigen. Heeft dat meerwaarde? Of is is dit tijdsbestek een andere compound meer aan te raden?
Mijn dieet dacht ik dan op onderhoud te zetten.

PS: is hoeverre is T3 toxisch voor de lever?
 
Laatst bewerkt:
4 weken t3 heeft al nut (HG)
Ben paar dagen bezig, schijt 3x per dag :p
Pumpie is al 4% kwijt in 4 weken tijd geloof ik
 
Ja T3 toevoegen kan zeker meerwaarde hebben. Je kunt ook gewoon minder eten als je niet groter wilt worden. Voor 4 weken betwijfel ik hoeveel zin het heeft, doch je zult er best 1-2% mee kunnen dalen in VP verwacht ik.
 
ik heb nu opgebouwd naar 100 mg per dag... en vervolgens weer afgebouwd. Heb van alles 4 dagen aangehouden, waar ik met de opbouw een lage dosering clen liet meelopen.Dat in combinatie met goed trainen ( cardio ) en voeding...6 kilo kwijt, abs weer zichtbaar

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Ja T3 toevoegen kan zeker meerwaarde hebben. Je kunt ook gewoon minder eten als je niet groter wilt worden. Voor 4 weken betwijfel ik hoeveel zin het heeft, doch je zult er best 1-2% mee kunnen dalen in VP verwacht ik.

klopt, met die reden heb ik het ook gebruikt om net over die barriere heen te komen
 
4 weken t3 heeft al nut (HG)

Ben paar dagen bezig, schijt 3x per dag :p

Pumpie is al 4% kwijt in 4 weken tijd geloof ik


3% in 4 weken ;) maar wel met goed dieet en 3x 30 min cardio erbij.

Zaterdag weer meten en dan zit ik op 6 weken. Ff afwachten dus
 
4 weken t3 heeft al nut (HG)
Ben paar dagen bezig, schijt 3x per dag :p
Pumpie is al 4% kwijt in 4 weken tijd geloof ik

Haha lekker. Schijt als in de dunne?

Ja T3 toevoegen kan zeker meerwaarde hebben. Je kunt ook gewoon minder eten als je niet groter wilt worden. Voor 4 weken betwijfel ik hoeveel zin het heeft, doch je zult er best 1-2% mee kunnen dalen in VP verwacht ik.
Oke Tnx.

ik heb nu opgebouwd naar 100 mg per dag... en vervolgens weer afgebouwd. Heb van alles 4 dagen aangehouden, waar ik met de opbouw een lage dosering clen liet meelopen.Dat in combinatie met goed trainen ( cardio ) en voeding...6 kilo kwijt, abs weer zichtbaar

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------



klopt, met die reden heb ik het ook gebruikt om net over die barriere heen te komen
Netjes!

Een beetje gedateerd :o Maar volgens mij staat er weinig over in vermeld.

http://gebu.artsennet.nl/web/file?u...-dfd5-4c69-9cbc-ada69298747a&contentid=116735

Ook hier voor dank! Ik vroeg het mede omdat ik nu m'n laatste weken met winny wilde af sluiten. Maar ik heb geen zin m'n lever dubbel te belasten.

3% in 4 weken ;) maar wel met goed dieet en 3x 30 min cardio erbij.

Zaterdag weer meten en dan zit ik op 6 weken. Ff afwachten dus
Ja cardio wil ik dan ook wat opschroeven.
Maar jij stackt met tren toch? Ik zal het met test-e en voeding moeten doen.
 
Bouw zelf inderdaad ook op met t3, afbouwen niet.

Opbouwen deed ik ook enkel omdat ik de eerste dagen aan de schijt stond ervan, door het met 25 mcg per 2 a 3 dagen op te hogen viel het allemaal wat beter.
 
Haha lekker. Schijt als in de dunne?


Oke Tnx.


Netjes!



Ook hier voor dank! Ik vroeg het mede omdat ik nu m'n laatste weken met winny wilde af sluiten. Maar ik heb geen zin m'n lever dubbel te belasten.


Ja cardio wil ik dan ook wat opschroeven.
Maar jij stackt met tren toch? Ik zal het met test-e en voeding moeten doen.

Nee normale, post wel een foto als je wil
 
Back
Naar boven