MuscleMeat

T3 samen met clen???

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb gehoord dat t3 sam met clen super is voor de vetverbranding. Maar nu zit ik met het probleem dat t3 zwaar werkt op je schildklierhormoon.

Dus als je 2 weken t3 samen met clen zou gebruiken ,hoe zou je schildklierhormoon ervoor staan???

Heeft er iemand enig idee

Ik zou als je 2 weken t3 gebruikt iig niet te hoog gaan kwa dosis... Het beste is om t3 op en af te bouwen... En dan duurt het daarna geloof ik een week of 2-3 voor je weer een eind hersteld bent...

Je moet heel voorzichtig met T3 zijn, heel rustig afbouwen, neem daar rustig 4 weken voor. Doe je dat niet dan werkt je schildklier nog amper. Bovendien is het in feite voor luie mensen die niet willen dieeten. Als jou dieet goed is is clen zeker voldoende. T3 zal je moeten ondersteunen met AS, het discrimineert absoluut niet, het verbrand spier net zo makkelijk als vet. Dus tenzij je op 20+ % zit en je pakt er een kuur bij dan kan het, anders zou ik echt niet aan de T3 gaan. Bovendien moet je rekening mee houden dat je trainen voor geen meter kan gaan, je 6x per dag moet schijten, en je je gewoon beroerd voelt.. In principe zegt de theorie dat je schildklier bij lage doseringen na 2 weken weer optimaal is, alleen is elk mens verschillend.

Cagri51 zei:
Ik heb gehoord dat t3 sam met clen super is voor de vetverbranding. Maar nu zit ik met het probleem dat t3 zwaar werkt op je schildklierhormoon.

Dus als je 2 weken t3 samen met clen zou gebruiken ,hoe zou je schildklierhormoon ervoor staan???

Heeft er iemand enig idee

T3 is inderdaad erg zwaar en je moet er heel voorzichtig mee omgaan. Je zou eventueel hier wat T4 vor in de plaats kunnen nemen dit isiets minder zwaar.

Blijf er liever vanaf, t3 vind ik zoiezo niet echt nodig en zeker niet voor mensen op jouw niveau, neem het nu maar van mij aan.

pcies je moet et echt niet gaan gebruiken als het niet nodig is...rebound effect schijnt echt heel groot te zijn....na je kuur krijg je alles 3x zo hard terug...hou het gewoon bij clen + goed dieet

Terug
Naar boven