XXL Nutrition

Tablet (met dock) aanschaffen

Ano_91225

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
98
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Aangezien ik een gigantische leek ben qua tablets en andere gadgets wil ik graag jullie ervaringen en tips qua tablets. Mijn netbook van zeker 5 jaar oud heeft namelijk het leven gegeven. Ik gebruikte deze puur voor tekstverwerking, e-mail en agenda. Hetzelfde wil ik gaan doen met een tablet. Ga niet opnieuw een netbook (of laptop) halen omdat deze doorgaans veel prijziger zijn.

Vanwege dat ik hem voornamelijk wil gebruiken voor tekstverwerking is een docking/aansluitbaar toetsenbord een must. Daarnaast is office ook nodig al moet ik dit toch ook mogelijk zijn op een andere OS zoals Android? Ik gebruik wel veel Google dienst zoals Keep, Gmail, Calender en Drive. In dat opzicht is een Android OS weer ideaal. Merk ben ik niet per se kieskeurig in. Wil er overigens niet teveel geld aan kwijt zijn (budget 200-250e). Iemand tips, ervaringen, sites die handig zijn? Alles is welkom!

TL;DR Wil een tablet kopen voor (vooral) tekstverwerking (*.docx is must én toetsenbord/dock is must). Budget is 200-250e. Tips/adviezen?

..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven