Hoi ik ben nieuw op dit forum, er wordt hier veel info uitgewisseld over ervaringen met steroiden, als ik een vraag stel waar men dat vandaan haalt, lijk ik hier iedereen in de kloten te trappen, ik vind dat nogal dubbel en schijnheilig..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor. Info uitwisselen is legaal, handelen niet.sammie zei:Hoi ik ben nieuw op dit forum, er wordt hier veel info uitgewisseld over ervaringen met steroiden, als ik een vraag stel waar men dat vandaan haalt, lijk ik hier iedereen in de kloten te trappen, ik vind dat nogal dubbel en schijnheilig..

Maximus! zei:Hier moet je niet naar anabolen zoeken, hier zijn
er geen te vinden.
Wat je moet doen, zoals wij allemaal doen.
Is gewoon naar de grootste gozer in de gym afstappen met de meeste
puisten.
Laat je niet afschrikken door zijn boze blik alsof ie wil met rust gelaten
worden.
Stel je vraag zeker als ie aan het trainen is, liever nog
als ie bijna de set afgerond heeft en de laatste rep eruit perst.
Dit zal hem erg stimuleren en hij zal dit erg op prijs stellen.
Stel je vraag ook voldoende luid zodat iedereen in de gym het
gehoord heeft, dat heeft die kerel graag, staat stoer bij de meiden.
Suc6 gegarandeerd!
![]()

je komt uit groningen, right?sammie zei:Hoi ik ben nieuw op dit forum, er wordt hier veel info uitgewisseld over ervaringen met steroiden, als ik een vraag stel waar men dat vandaan haalt, lijk ik hier iedereen in de kloten te trappen, ik vind dat nogal dubbel en schijnheilig..
boogie zei:je komt uit groningen, right?
vraag ff aan die uitsmijter met die stierennek in de drie of hij ook wat 'supplementen' verkoopt.

boogie zei:je komt uit groningen, right?
vraag ff aan die uitsmijter met die stierennek in de drie of hij ook wat 'supplementen' verkoopt.

Maximus! zei:Stel je vraag zeker als ie aan het trainen is, liever nog
als ie bijna de set afgerond heeft en de laatste rep eruit perst.
Dit zal hem erg stimuleren en hij zal dit erg op prijs stellen.
Stel je vraag ook voldoende luid zodat iedereen in de gym het
gehoord heeft, dat heeft die kerel graag, staat stoer bij de meiden.
Suc6 gegarandeerd!
![]()

KaLe zei:

MightyDuck zei:Whahaha geweldig![]()
Ik stel het me al helemaal voor, in mijn hoofd zo'n scharminkelig ventje met een vlassig baardje, kippenborstje en piepstemmetje, zoals er bij ons legio trainen.
Terwijl een 115kg wegende puistklomp onder de legg press ligt met 400 kilo aan de kabel en de ader op zijn hoofd bijna knapt zegt het ventje, stoer om zicht heen kijkend :
"Ewa yo bro' respect mang ! Kank bij joe wat anabolah kopah ?"
Menselijke stier stapt uit de leg press, ader zwelt toch nog grotere proporties, neus gaten bewegen spastisch, ventje word opgetilt, fijn geperst en opgegeten door de puistklont.
Jammie, altijd lekker, zo'n McBot 'n Pees
![]()