Fitness Seller

Taliban dreigen met aanvallen wegens Wilders-film

Als de taliban tereuraanslagen zou plegen in Nederland is de kans zeer groot dat er ook onschuldige moslims sterven. Het gevolg hiervan is dat er een nog grotere tweedeling komt tussen moslims en extremistische geitennkende moslims.

Ik vind wilders helemaal niks maar die film mag van mij nu al het gouden varken krijgen!

Als de taliban tereuraanslagen zou plegen in Nederland is de kans zeer groot dat er ook onschuldige moslims sterven. Het gevolg hiervan is dat er een nog grotere tweedeling komt tussen moslims en extremistische geitennkende moslims.

Ik vind wilders helemaal niks maar die film mag van mij nu al het gouden varken krijgen!

Zo ver zal het niet komen denk ik, en misschien opent een terreuraanslag wel de ogen van het kabinet, misschien zullen ze dan wat strenger worden over moslims, gewoon als ze iets flikken dat niet door de beugel kan, land uit klaar.

Zo ver zal het niet komen denk ik, en misschien opent een terreuraanslag wel de ogen van het kabinet, misschien zullen ze dan wat strenger worden over moslims, gewoon als ze iets flikken dat niet door de beugel kan, land uit klaar.

Gaan we dat dan ook doen met alle christenen, moslims, boedhisten, joden, scientologisten(?) of mensen die in homeopathie geloven die iets flikken?

Gaan we dat dan ook doen met alle christenen, moslims, boedhisten, joden, scientologisten(?) of mensen die in homeopathie geloven die iets flikken?

Ik zie wel enig verschil tussen moslims en andere geloven hier in Nederland, dat is nou net Wilders zijn punt, als er een film over Christenen zou worden gemaakt, zouden zij dan net zo reageren? Natuurlijk niet.

Ik zie wel enig verschil tussen moslims en andere geloven hier in Nederland, dat is nou net Wilders zijn punt, als er een film over Christenen zou worden gemaakt, zouden zij dan net zo reageren? Natuurlijk niet.

Never underestimate Klusmier! :D

het valt me weer super mee dat spiertje nog niet heeft gereageerd op dit topic :D

Hola, dat was niet het punt: het ging er om dat de persoon in kwestie iets geflikt heeft en een bepaald idee aanhangt. De moslim die iets flikt, moet uitgezet worden, dus geldt dat voor andere ideeën van een dergelijk (banaal) karakter ook. Als je dat niet zou doen, en onderscheidt tussen de islam en de rest zou maken, maak je hun gedachten tot grond van dat onderscheidt. (het ging immers om de handeling, het 'iets flikken', dat voor alle partijen wel gelijk is) Onder de huidige omstandigheden krijgt iemand psychiatrische hulp als diens ontspoorde gedachten zorgen voor de gepleegde feiten. Uitzetting is iig geen goed idee: meneer, u bent zwaar schizofreen, u wordt uitgezet. Het zal u leren!

Hoe kun je hier zo zeker van zijn ? Iedereen mens die 100% gelooft in een geloof komt op voor zijn geloof en gaat t ook verdedigen als er leugens en beledigingen er over gemaakt wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je hier zo zeker van zijn ? Iedereen mens die 100% gelooft in een geloof komt op voor zijn geloof en gaat t ook verdedigen als er leugens en beledigingen er over gemaakt wordt.

Door de vlag in brand te steken of door met aanslagen te dreigen in nederland en op nederlandse militairen :roflol: kom op zeg.Wij zijn hier overdag met iets veel nuttigers bezig dan dat soort onzin.

Straks luisteren ze nog naar die taliban, dan hebben ze gewoon macht over ons. Lekker die film uitzenden. En als er dan aanslagen komen, die landen van hun bombarderen.

Dude, je spreekt heel makkelijk over andere landen bombarderen waar alleen maar onschuldige burgers worden gedood.

Door de vlag in brand te steken of door met aanslagen te dreigen in nederland en op nederlandse militairen :roflol: kom op zeg.Wij zijn hier overdag met iets veel nuttigers bezig dan dat soort onzin.

Volgens mij heb je problemen met lezen ?
Ik had het erover. Hoe hij zo zeker was van dat bijvoorbeeld de christenen niet op de zelfde manier zouden reageren. :o

Nederlandse militairen kunnen niet hard terugslaat, ze hadden een paar weken geleden last van koud weer hoe kun je van hun verwachten dat ze ook nog vechten.

Laat ik iets vergelijken.

Je verkracht twee vrouwen, vrouw #1 en #2. De man van vrouw #1 zoekt je op de straat en scheld je uit en daar blijft het bij.

Echter de man van de vrouw #2 pakt je ergens op een stille straat in het donker en slaat je bont en blauw met een baseballknuppel tot je buwesteloos raakt.

Nou komt ie!

Is het voor jou de reden om je daad te rechtvaardigen jegens de vrouw #1??

iedereen heeft zijn eigen waarde en grenzen.

Je gaat met twee verschillede vrouwen naar bed vrouw #1 en #2. De man van vrouw #1 zoekt je op de straat en scheld je uit en daar blijft het bij.

Echter de man van de vrouw #2 pakt je ergens op een stille straat in het donker en slaat je bont en blauw met een baseballknuppel tot je buwesteloos raakt.

Nou komt ie!

Monstervergelijking

Je verkracht twee vrouwen, vrouw #1 en #2. De man van vrouw #1 zoekt je op de straat en scheld je uit en daar blijft het bij.

Nou komt ie!

Maar de mens moet zich wel houden aan de wetten hier. Dus als iemand een filmpje maakt over de Koran, dan hebben de moslims het recht niet om het te verbieden of met doodsbedreigingen komen of zowat alles wat tegen de wet is. Ook al druist het heel hard tegen hun persoonlijk geloof, normen en waarden.

Maar de mens moet zich wel houden aan de wetten hier. Dus als iemand een filmpje maakt over de Koran, dan hebben de moslims het recht niet om het te verbieden of met doodsbedreigingen komen of zowat alles wat tegen de wet is. Ook al druist het heel hard tegen hun persoonlijk geloof, normen en waarden.
Gaat deze topic niet over een buitenlandse groepering, wat heeft die met de wetten hier van doen?

Ik ben normaal vrij liberaal, maar als een van deze schijthonden ook maar iets verkeerd doet in mijn land ga ik ook over tot actie

Terug
Naar boven