AndroidHealthClinic

Tamofixen inname ?

Mosselman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Beste Bb'ers !

Ik hoor allemaal verschillende dingen omtrent de inname hoeveelheid en tijdstip van tamofixen.
De een zegt 20 mg in 1 keer innemen en de ander 1 s'ochtends en ander voor het slapen gaan.

Is het net zo als bij winstrol of dbol dat je het beste meer tegelijk kan innemen omdat de lever een deel afbreek of is dit bij tamofixen weer anders ?
Maat van me kuurt na met tamofixen en wil dus graag wat info over de inname :).
Nee het is niet voor me zelf ik het arofixen als nakuur.

Bvd

pffff raar reply weer. Tam heeft halfwaarde van paar dagen+. Dus kan de hele dag

Nolva mag met 20 mg ineens, of in 2x 10 mg.

• Topic Starter Topic Starter
Danku !! Zal het em zeggen !

Ik vind het persoonlijk aangenamer om het te nemen vlak voor het slapengaan..

Ja werkt het dan veeeel beter?
Waar zie jij dat staan in mijn post? Ik uit mijn eigen mening, zeg volgens mij nergens dat het dan beter zou werken? Ik vind het gewoon het gemakkelijkst om te nemen vak voor het slapen, wat volgens mij de meeste personen doen.

Waar zie jij dat staan in mijn post? Ik uit mijn eigen mening, zeg volgens mij nergens dat het dan beter zou werken? Ik vind het gewoon het gemakkelijkst om te nemen vak voor het slapen, wat volgens mij de meeste personen doen.

Niet zo happen dude, miscommunication iguess.
Ik neem het ook voor het slapen gaan want ik voel me nogal down een paar uur na inname.
Kriel zegt dat de tamoxifen lang actief is in je lichaam en dit geloof ik meteen omdat hij altijd alles goed onderbouwd(met bronnen en/of uit eigen ervaring en geen bullshit post.
Iedereen reageert anders op tamoxifen, maar uiteindelijk doet het bij iedereen hetzelfde.
De een voelt zich down door de nolva en de ander voelt/merkt er weinig van.

Ontopic. Gewoon 20mg per dag dat is prima imo.

groter is beter

shit heb je net je nolva wel of niet ingenomen voor je reply?

• Like
Waarderingen: kix

Neem mijn orals en hgh injects altijd bij het opstaan.

'S avond zal ik t altijd vergeten, ben bijna elke avond zo wasted van de alcohol of mdma, dat ik me tanden ook al een jaar ben vergeten te poetsen savonds :s

Laatst bewerkt:
Neem mijn orals en hgh injects altijd bij het opstaan.

'S avond zal ik t altijd vergeten, ben bijna elke avond zo wasted van de alcohol of mdma, dat ik me tanden ook al een jaar ben vergeten te poetsen savonds :s

Gozer jij hebt echt een probleem..........WEL je tanden poetsen kerel.....

Okee papa :sad:

Terug
Naar boven