MuscleMeat

2e Kuur (1e cutkuur) advies gevraagd

Dbb staat, als ik bodynet mag geloven, toch ook bekend om zijn stevige aanpak. Hoog houden die naam :roflol:

Ik geef het ook maar aan als optie hé. Ts moet het helemaal zelf weten natuurlijk maar verwacht dan ook dat hij zichzelf eerst even in gaat lezen en eea afweegt mbt clen vs eca vs t3 (naar voren gekomen in dit topic). Dan ligt de keuze bij hem.
ben zelf niet vies van t3 hoor.. me schildkliertje is ook al een jaartje onderdrukt benieuwd hoe die gaat herstellen als ik ooit stop met t3 :P

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, zoals jullie ook al aangeven ga ik mij eerst even goed inlezen over alle opties. Voor aankomende zomer lijkt de kuur die ik aangaf mij iig meer dan voldoende (ik zal de hCG een week langer doen en 3 weken nolva er van maken).

Voor ik ga beginnen aan andere middelen wil ik eerst beter op de hoogte hiervan zijn. Wat ik nu als planning hebt vind ik een mooie 1e cutkuur, niet te gek maken iig :)!

Bedankt voor de reacties.

• Like
Waarderingen: vntl
ben zelf niet vies van t3 hoor.. me schildkliertje is ook al een jaartje onderdrukt benieuwd hoe die gaat herstellen als ik ooit stop met t3 :P
Een jaar aan de T3 al? Damn hahah.

Nooit T3 gebruikt.. ga het wel doen eind van dit jaar is de planning. Heb van nature een traag werkende schildklier dus waarschijnlijk gaat er tegen die tijd een wereld voor me open mbt rap cutten ;)

Bedankt voor de reacties, zoals jullie ook al aangeven ga ik mij eerst even goed inlezen over alle opties. Voor aankomende zomer lijkt de kuur die ik aangaf mij iig meer dan voldoende (ik zal de hCG een week langer doen en 3 weken nolva er van maken).

Voor ik ga beginnen aan andere middelen wil ik eerst beter op de hoogte hiervan zijn. Wat ik nu als planning hebt vind ik een mooie 1e cutkuur, niet te gek maken iig :)!

Bedankt voor de reacties.
Dat is het ook! Zwaarder, wat meer middeltjes enz. dat kan later altijd nog ;) Hier zul je prima vet op verbranden.

Een jaar aan de T3 al? Damn hahah.

Nooit T3 gebruikt.. ga het wel doen eind van dit jaar is de planning. Heb van nature een traag werkende schildklier dus waarschijnlijk gaat er tegen die tijd een wereld voor me open mbt rap cutten ;)
voel me een stuk fitter met t3 en aas dan zonder vandaar :P

Die clen, dat lijkt mij wel wat!

;)

Je zou ook Albuterol kunnen nemen. Is vergelijkbaar maar kortwerkend. Je kan gewoon goed slapen als je de laatste tab rond avond eten neemt.

Clen op 280mcg per dag is "where the magic begins" bye bye bodyfat en direct het podium op kruipen ;)

Clen op 280mcg per dag is "where the magic begins" bye bye bodyfat en direct het podium op kruipen ;)

Ik ga geen clen proberen ;) ik hecht te veel waarde aan mijn nachtrust.

Ik heb ooit hier een topic geopend over dat ik te snel t3 opgebouwd had. Ik had hartkloppingen, hartslag van 120 in rust, kon niet slapen, voelde mij echt beroerd!! Dat wil ik niet meer meemaken.

Albuterol beviel mij wel. Ik kreeg er een beetje een buzz / beetje trillerig van maar dat wende na een paar dagen, na elke verhoging moest ik ff wennen. Hartslag was iets verhoogd in rust. Ik geloof 100. Maar omdat het maar 4 uur werkt kun je prima slapen.

Ik ga geen clen proberen ;) ik hecht te veel waarde aan mijn nachtrust.

Ik heb ooit hier een topic geopend over dat ik te snel t3 opgebouwd had. Ik had hartkloppingen, hartslag van 120 in rust, kon niet slapen, voelde mij echt beroerd!! Dat wil ik niet meer meemaken.

Albuterol beviel mij wel. Ik kreeg er een beetje een buzz / beetje trillerig van maar dat wende na een paar dagen, na elke verhoging moest ik ff wennen. Hartslag was iets verhoogd in rust. Ik geloof 100. Maar omdat het maar 4 uur werkt kun je prima slapen.

Zelfde meegemaakt bij T3 maat... Ik kan er ook niet tegen. Dingen waar je bijwerkingen aan je hart van krijgt kan niet gezond zijn toch haha :p

Zou ook inderdaad beginnen met ECA als je moet kiezen tussen ECA/Clen/T3.
Is gewoon de lichtste en meeste veilige optie van de drie.
Onderdrukt ook de eetlust dus dat is niet verkeerd in een cut.

Zelfde meegemaakt bij T3 maat... Ik kan er ook niet tegen. Dingen waar je bijwerkingen aan je hart van krijgt kan niet gezond zijn toch haha :p

Na 2 dagen ofzo voelde ik mij weer beter. Daarna ff paar dagen niks genomen. Toen op 25 begonnen en langzaam opgebouwd naar 50. Toen had ik negens last van. Voor mijn vet% deed het wel zijn werk. Maar ben nooit meer op 75 gegaan.

Het was overigens HG t3

Ik heb max op 75mcg t3 gezeten en 160 mcg clen. Ik had nergens last van qua spier trillingen ofzo. Alleen enorm warm haha. Maar clen houd ik vanaf nu rustig. 100 MCG max en 2 days off 2 days on. t3 gaat ook naar 100 mcg toe. Ben in 3 maanden van 30% naar 15% gegaan. Zit nu middels ook op 1500 kcal. Kon wel meer % eraf zijn ik weet. Maar domme keuzez gemaakt. Ben nu goed op pad in elk geval! Zijn er nog meer middelen die je kunt gebruiken voor nog meer vet verbranding ? ben erg benieuwd!

Ik heb max op 75mcg t3 gezeten en 160 mcg clen. Ik had nergens last van qua spier trillingen ofzo. Alleen enorm warm haha. Maar clen houd ik vanaf nu rustig. 100 MCG max en 2 days off 2 days on. t3 gaat ook naar 100 mcg toe. Ben in 3 maanden van 30% naar 15% gegaan. Zit nu middels ook op 1500 kcal. Kon wel meer % eraf zijn ik weet. Maar domme keuzez gemaakt. Ben nu goed op pad in elk geval! Zijn er nog meer middelen die je kunt gebruiken voor nog meer vet verbranding ? ben erg benieuwd!

Hou het maar bij clen en t3

DNP kan ook maar is spul waar je mee moet opletten

'hou het maar bij clen en t3'

Vervolgens toch nog even dnp aanhalen :D:D

• Like
Waarderingen: vntl
Haha! Nee geen idee wat DNP is. Ik creëer al genoeg risico's. me test is maar vrij laag. Zit nu aan 250 en blijf daar ff een tijd bij. Heb geen tijdsplan. Ik ben nu ong 15% en doel op 7-8%. Daarna ga ik alleen nog maar voor primo en test. Tren nu 2x geprobeerd en dat is zo'n rotzooi. Ik krijg zoveel acne. En daarnaast is me relatie verbroken door me eigen schuld. Niet door tren overigens ik gebruikte toen nog niet. Maar als je al erg depri en kut voelt, is tren al helemaal slecht voor je. Maar ik denk dat wij allen dat wel weten.

Eca is ook een mooi middel. Ik zou wel niet t3,eca en clen tegelijkertijd combinere.

Cut je nu nog steeds? Nu je toch goe bezig bent zou ik lager gaan dan 15%. Ga zo diep mogelijk best.

Terug
Naar boven