Live for the pu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de sportschool hebben ze ook zo'n ding. Dat vertelde me dat ik 4.9% BF had, wat volgens mij niet echt is.
Ik vertrouw toch niet echt op dergelijke metingen, maar eerder wat ik in de spiegel zie.

Als je deze weegschaal aanhoud is het toch goed,je hebt dan gegevens waar je aan kan werken.
Resultaat zie je wel in de spiegel.![]()

Zelf heb ik net de tanita bc 543 [niet de goedkoopste] genomen om lekker thuis te meten want meten is weten
Okee al zal het niet percies zijn het is een goeie indicatie denk ik en in elk geval een goeie weegschaal.
en je kan het verschil goed zien en je moet gewoon zorgen dat je elke keer op de zelfde momenten gaat wegen.
zelf zat ik op 17.6 op de weegschaal en 23.5 met de plooimeting.en dat vond ik een tegenvaller omdat ik al wat buis kwijt ben en ik het vermoeden ook heb dat een plooimeting ook niet perfect is of weet iedereen de juiste plek te vinden.
en zo hoef ik niet steeds te vragen voor de weegschaal gewoon lekker thuis.
Zelf ben ik 185cm en weeg 77.1 kg en vetp. 17.6 en spiermassa 62% wel begin middag gemeten.[op de tanita 543 gemeten]
Trouwens ook eens door een ander apparaat laten meten en dat kwam toen met de zelfde getallen uit!!!!!!
Zelfs mijn vrouw moet er nu op en kan nu verder kijken dan alleen de kg dus leuk om vooruitgang te zien.[ook motiverend]
Dus 100% zal hij niet zijn maar wel handig en beter dan een weegschaal van een paar euro lijkt mij
ga voor de 75 kg en 15% vet en 1 vetrandje minder haha