Fitness Seller

Tapout kleding

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik vind Tapout een mooi merk en zou wel een shirt of vest ofzo willen hebben ervan. Wel vind ik het behoorlijk duur op internet en zijn de verzendkosten behoorlijk hoog(de shops met toffe designs zijn amerikaans). Iemand die me een webshop ofzo kan aanraden waar Tapout kleding betaalbaar is en/of waar de verzendkosten laag zijn.

Waar woon je?

Topshelf in o.a. Hoofddorp (Cruquius) heeft gewoon Tapout in de rekken hangen.

wtf is tapout kleding?

Ik laat het overvliegen. Heb sinds kort een adres in US waar ik het kan laten bezorgen. Die kennis pakt alles opnieuw in en verzend dan alles voor mij. Ik laat dan alles verzenden op een tragere manier scheelt toch weer geld.

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Ufc kleding.
Shirts waar ze richting de ring mee lopen.

:facepalm:

Via google kun je wel enkele Nederlandse webshops vinden, ik heb er zelf ook naar zitten kijken namelijk.

Helaas is wat ik wil hier niet verkrijgbaar (Joggingbroek Tapout), wel via Ebay maar deze zijn over een paar weken pas weer leverbaar. Binnenkort via Ebay maar de joggingbroek en vest bestellen :)

Waarom zou je uberhaupt zo'n shirt willen als je niet in de UFC vecht? Stoer is het in elk geval niet, ik zou je eerder uitlachen als ik daar iemand mee zie lopen.

...

Laatst bewerkt:
ik niet echt, vind wel dat het iets meer voor vechtsporters is maar als je het mooi vind kan je het gewoon dragen vind ik. Ik vind het echter geen mooie shirts

Inderdaad, net als dat Boxeur des Rues, hoewel dat net wat anders is.
Maar is ook zo vaag als je als niet bokser over straat loopt met een shirt waarop staat dat je een vechter bent :p

Terug
Naar boven