AndroidHealthClinic

tattoo hoe duur

Dat ligt echt aan de tijd die erin gaat zitten , details etc..

Ik heb zelf een tribal van me schouder tot elleboog, was 420 kwijt, maar moet hem nog effe bij laten werken dus daar ben ik ook zon 200 voor kwijt denk ik.

Minimaal wel 500 euro oplopen tot 1000 maar het ligt verder ook aan de tatooshop zelf, veel rekenen per uur , ander kijken gwn naar de grote van het ontwerp..

In Amsterdam ligt de prijs zo rond de 100-150 per uur,

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Voor AFCA op je onderarm ligt echt aan de grootte van de letters, meestal tond de 50/75 eur per letter

Laatst bewerkt:
Dat ligt echt aan de tijd die erin gaat zitten , details etc..

Ik heb zelf een tribal van me schouder tot elleboog, was 420 kwijt, maar moet hem nog effe bij laten werken dus daar ben ik ook zon 200 voor kwijt denk ik.

Minimaal wel 500 euro oplopen tot 1000 maar het ligt verder ook aan de tatooshop zelf, veel rekenen per uur , ander kijken gwn naar de grote van het ontwerp..

In Amsterdam ligt de prijs zo rond de 100-150 per uur,

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Voor AFCA op je onderarm ligt echt aan de grootte van de letters, meestal tond de 50/75 eur per letter

Bijwerken is normale service, daarvoor zou je niet extra voor moeten betalen.

Voor mensen die denkden dat het duur is: kwaliteit kost geld, de benodigde materialen kost geld :) .

Ik heb deze, koste ongeveer € 200,-

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
die op die boven arm?

hoop trouws niet dat je het zelf bent wat een gay foto zeg

Maarja wat is nou 500 euro als je er tig jaar mee rond loopt?

Als je hem te duur vind kan je beter geen tattoo nemen, je zit er niet maar een paar maanden ofzo mee.

Als je hem te duur vind kan je beter geen tattoo nemen, je zit er niet maar een paar maanden ofzo mee.
zeg ik dat dan;)

wou gewoon weten wat de prijs ongeveer was ik dacht zelf namlijk 2000ofzo maar moet rond de 750a1000 zijn toch wat anders dan hoef ik namlijke niet meer te sparen :)

Oh ik las de post boven de mijne en dacht dat je het veel vond. Had niet de andere pagina's doorgelezen ;)

Ben ik het niet mee eens.

Een tattoo is niet zoiets als een paas schoenen kopen he.
Ik zou toch echt voor de kwaliteit gaan hoor.
En toch is het vaak een kwestie van mond op mond reclame.

ugh vergeten er een sarcastische ondertoon bij te schrijven..

ik heb zo een staan op de zelfde plaats en ook zo groot

375 euro

kom aan 1000 euro 2000 kan je bijna geel je lijf vol zetten
ik heb er zelf 4 ik weet wel de juiste prijs hoor

Laatst bewerkt:
thx maar wist het nu al:p

topic mag wel dicht hoor weet het nu wel

ik heb zo een staan op de zelfde plaats en ook zo groot

375 euro

kom aan 1000 euro 2000 kan je bijna geel je lijf vol zetten
ik heb er zelf 4 ik weet wel de juiste prijs hoor

Ow laat maar ik zie het al, een Belg :o . Maar waarschijnlijk ben je met kwalitatief niveau van Steve-O tevreden ;) .

wat lelijk die tribals..:p

Ik doe het bij Gerrit (Tattoomania - Apeldoorn) en daar ligt het uurtarief op €150,-
Voor mijn full sleeve ben ik ongeveer 3500,- kwijt. Ik moet nog 3 sessies denk ik.

Je zal het zeker goedkoper kunnen "krijgen", maar ik ga niet bezuinigen wat voor de rest van mijn leven op mijn arm zit. Je komt "artiesten" tegen die beter een andere hobby kunnen kiezen.

Gerrit heeft een wachttijd van 3 jaar nu en neemt ook alleen maar dingen aan die hij echt leuk vind. Een tribal zal je hem ook niet zien zetten.

Hier iets waar hij nu mee bezig is:

Nu zou ik zelf nooit een portret zetten, maar je kan wel zien dat hij handig is met naaldjes :D

Ik doe het bij Gerrit (Tattoomania - Apeldoorn) en daar ligt het uurtarief op €150,-
Voor mijn full sleeve ben ik ongeveer 3500,- kwijt. Ik moet nog 3 sessies denk ik.

Je zal het zeker goedkoper kunnen "krijgen", maar ik ga niet bezuinigen wat voor de rest van mijn leven op mijn arm zit. Je komt "artiesten" tegen die beter een andere hobby kunnen kiezen.

Gerrit heeft een wachttijd van 3 jaar nu en neemt ook alleen maar dingen aan die hij echt leuk vind. Een tribal zal je hem ook niet zien zetten.

Nu zou ik zelf nooit een portret zetten, maar je kan wel zien dat hij handig is met naaldjes :D

foto's van je sleeve?
Die dude kan wel mooie portretten maken.Maar een wachttijd van 3 jaar suckt wel monkey balls

vakwerk die foto hierboven

ik betaal zelf 100 euro per uur voor een tattoo

Hij heeft een paar mooie dingen, die rozen van hem zijn prachtig, jammer dat hij andere bloemen niet met hetzelfde niveau zet. Zijn Japanse tattoo's vind ik echter te plat.

hangt prijs ook af van kleuren en grote of enkel tijd gewoon?

ik wil graag

[afbeelding niet meer beschikbaar]

of

(andere tekst)

bevoorbeeld. liefst op borst

Vakwerk maar waarom zou je de vrouw van de lokale chinees op je rug willen hebben?

Terug
Naar boven