XXL Nutrition

tattoo hoe duur

Een japanse... 17u is alleen voor het prikken, komt nog een aantal u tekenen bij... Ze is uit vrije hand getekend...

Vind het raar eigenlijk dat het zo weinig tijd heeft ingenomen. Ik heb er één op mijn bovenarm tot een stuk boven mijn elleboog en die heeft bijna 13uur geduurd. Maar zal wel afhangen van artiest ook.

Behalve de black/grey backpiece te plat, zit geen leven in is meer het oldschool Japanese. Zoek eens naar Shige dan weet je wat ik bedoel :) .

Misschien dat je eens begint met een fatsoendelijke zinsopbouw en spelling. Eventueel dat dan iemand wijs uit jouw woorden kan worden, iemand vroeg wat een tatoeage eventueel kost, jij zei:

Voor 200 Euro krijg je een tribal uit het dozijn...[/QUOTE

@ jinsu . jij zei ow een belg ( wat hebje er tegen dat ik belg ben ??) en andere domme dingen .
ik zei wat niks tegen jou !!!!

Laatst bewerkt:
Vind het raar eigenlijk dat het zo weinig tijd heeft ingenomen. Ik heb er één op mijn bovenarm tot een stuk boven mijn elleboog en die heeft bijna 13uur geduurd. Maar zal wel afhangen van artiest ook.

Niet Elke artiest is indd even vlug, Ik moet zeggen dat die waar ik ga goed door werkt,
Mijn andere arm is een cover up en enkel de onderarm voorlopig en daar heeft ie nu een 8 á 9u aan gewerkt...

foto's van de tattoo's mensen!!Dat maakt het wel zo leuk!

Behalve de black/grey backpiece te plat, zit geen leven in is meer het oldschool Japanese. Zoek eens naar Shige dan weet je wat ik bedoel :) .

Misschien dat je eens begint met een fatsoendelijke zinsopbouw en spelling. Eventueel dat dan iemand wijs uit jouw woorden kan worden, iemand vroeg wat een tatoeage eventueel kost, jij zei:

Voor 200 Euro krijg je een tribal uit het dozijn...[/QUOTE

@ jinsu . jij zei ow een belg ( wat hebje er tegen dat ik belg ben ??) en andere domme dingen .
ik zei wat niks tegen jou !!!!

Is er een linguïst in de buurt :scratch: .

Iemand anders had het over 200 Euro, dat terzijde. Ik neem aan dat je ooit wel eens gehoord hebt van sarcasme of niet frietenbakker.

OT: Kerel voor 1000 - 2000 Euro krijg je geen bodysuit laat staan een degelijke sleeve, tenzij je bij Sjaak achter in de garage gaat zitten...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven