MuscleMeat

Tattoo zetten tijdens kuur ?

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een kuur gepland voor begin volgend jaar echter wil ik dan ook een tattoo laten zetten. Is het wel verstandig om dat te doen terwijl je onn bent omdat je dan naar mijn ide moeilijker je spieren kan ontspannen ? Het gaat om kuit spier.

*graag alleen serieuse reacties*

geen probleem

Vreemd dit. Alsof je tijdens een kuur met aangespannen spieren rondloopt. Maargoed zo heeft ieder zijn twijfels en dat is prima. Soms denk je alles al eens gelezen te hebben maar blijkt toch van niet. Antwoord op je vraag...geen probleem hoor. Wat voor tat wordt het?

Ik ben tatoeëerder, en dit maakt helemaal niets uit..
Sterker nog, het werkt zelfs beter voor ons.. Hoe strakker de huid staat, hoe makkelijker de naald er doorheen prikt!

Het lijkt me dat je wond minder goed geneest. Of train je tijdelijk je benen en kuiten niet?

Nee je moet zoiezo niet direct gaan trainen na het tattooeren.. Even 1,5 a 2 weken rust houden ivm het uitlopen van lijnen.. Inkt wil niets liever dan onderhuids uitlopen!

Verder zal de wond zelf juist sneller genezen wanneer je ON bent.. Een tattoo word vaak vergeleken qua structuur met een brandwond.. Ernstige brandwondenpatiënten word ook deca voorgeschreven ivm genezing ;)

Nee je moet zoiezo niet direct gaan trainen na het tattooeren.. Even 1,5 a 2 weken rust houden ivm het uitlopen van lijnen.. Inkt wil niets liever dan onderhuids uitlopen!

Verder zal de wond zelf juist sneller genezen wanneer je ON bent.. Een tattoo word vaak vergeleken qua structuur met een brandwond.. Ernstige brandwondenpatiënten word ook deca voorgeschreven ivm genezing ;)

Ooit n auto ongeluk gehad toen ik aan dk zat...binnen n week alle wondjes weg...
Helaas deed het niets voor m'n auto...die was zo vervromvraaid dat zelf dk niet meer hiep... LOL!

Vast geen 100 mg Melvin;)

Ooit n auto ongeluk gehad toen ik aan dk zat...binnen n week alle wondjes weg...
Helaas deed het niets voor m'n auto...die was zo vervromvraaid dat zelf dk niet meer hiep... LOL!

Whaha :D

Moraal: Als je aan de deca zit genees je sneller, en kan je niet auto rijden!

Dan is het zonde om tijdens je kuur te doen

Heb je die man nog gesloopt dan?

Ik ga de dag zelf nog gaan trainen, nog nooit problemen ondervonden.

ik heb ook gewoon getraind de dag erop en het ziet er toch goed uit .....

@Davidcentral waar zit je ergens??

Heb je die man nog gesloopt dan?

Ik zat zAt zelf in n Nissan micra... En werd aangereden door n ford transit bestel bus die 90 reed...de bijrijders deur zat over de versnellings pook... Ik was redelijk van m'n aprepotje...
Dus nee...ik ging met nek brees op zo'n plank naar het ziekenhuis per ambulance met zwaai licht en sirene...
Was wel lachen trouwens...ze wilden het bed om hoog pompen...zegt die broeder : hij is kapot...
Zuster : nee hij is gewoon zo zwaar... Haha...( 120 kg op dat moment )
Eind conclusie tegen ieders verwachtingen in... Niets aan de hand met Melvin!
Lichamelijk dan ;)

Ik zat zAt zelf in n Nissan micra... En werd aangereden door n ford transit bestel bus die 90 reed...de bijrijders deur zat over de versnellings pook... Ik was redelijk van m'n aprepotje...
Dus nee...ik ging met nek brees op zo'n plank naar het ziekenhuis per ambulance met zwaai licht en sirene...
Was wel lachen trouwens...ze wilden het bed om hoog pompen...zegt die broeder : hij is kapot...
Zuster : nee hij is gewoon zo zwaar... Haha...( 120 kg op dat moment )

Eind conclusie tegen ieders verwachtingen in... Niets aan de hand met Melvin!
Lichamelijk dan ;)

****ing awesome :roflol:

Wacht lekker tot na je kuurtje.

Tja, als je -zoals bij veel goeie shops- een half jaar tot een jaar op de wachtlijst hebt gestaan kan je beter je kuurtje uitstellen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Tja, als je -zoals bij veel goeie shops- een half jaar tot een jaar op de wachtlijst hebt gestaan kan je beter je kuurtje uitstellen ;)

4 maanden wachten, staat gepland voor maart maar een 2 weken geen benen trainen is geen probleem voor mij. Gaat ook om een cut kuur dus zal toch al niet veel gainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven