2050
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 7%
Wat vinde jullie het best werken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geld dit voor alles ? Zoals Bcaa's enz..neem gewoon poeder wordt ook snller opgenomen in je systeemcapsules vertraagt dat alleen maar
![]()
Ja want als capsules heb dan moet je maag die ook eerst verteren voordat ie bij het poeder komt, met poeder is dat niet nodig want wordt direct opgenomen

Ja want als capsules heb dan moet je maag die ook eerst verteren voordat ie bij het poeder komt, met poeder is dat niet nodig want wordt direct opgenomen![]()
Klopt maar geen capsules is win want je hebt meer en wordt toch echt eerder opgenomen ( ookal is dat maar 10 minsJa alleen zijn die capsules volgens mij erg snel afgebroken in je maagzuur dus maakt het niet zoveel uit. Alleen voor de prijs moet je sowieso poeder nemen, poeder in capsules doen is extra kosten.
) enja de prijs 
ik ben alleen bekend met taurine poeder van now foods, en deze doet wat het moet doen. Dus kan niet oordelen over wat beter of slechter is.
Denk persoonlijk dat het weinig verschil maakt, kijk gewoon naar de hoeveelheid van de ingredienten, en bepaal van uit daar je keuze.
Ja want als capsules heb dan moet je maag die ook eerst verteren voordat ie bij het poeder komt, met poeder is dat niet nodig want wordt direct opgenomen![]()

wat doe het dan? ik heb ooit een pot taurinepoeder gebruikt maar heb daar eigenlijk niets van gevoeld.
Ik gebruik taurine in combinatie met clenbuterol om krampen te voorkomen
neem gewoon poeder wordt ook snller opgenomen in je systeemcapsules vertraagt dat alleen maar
![]()
wat is hiervoor je bron? en sowieso is dat verschil echt minimaalIk ben niet onnozel. Ik weet wat taurinepoeder is. Ik heb het vroeger ook wel genomen nadat ik er van alles over gelezen had. Ik vraag enkel wat het gedaan heeft omdat ik al wat ervaring heb met producten waar van alles over geschreven wordt maar waar mijn ervaring mij al geleerd heeft, dat daar niet veel van klopt of fel overdreven is.
Lijkt me common sense... Poeder wordt direct opgenomen omdat er niks tussenzit ( geen capsule ofzo ) en met de capsule moet toch echt eerst de capsule worden verteerd dus je bent zowieso een stukje langer kwijt (can't denie that ookal is dat verschil minimaalwat is hiervoor je bron? en sowieso is dat verschil echt minimaal
)