Fitness Seller

Taurine

Equelsor

Competitive Bodybuilder
Waardering
39
Ik wil binnekort beginnen met het supplement Taurine. Dit als reden omdat ik last heb van vermoeidheidsklachten waar ik verder niet te ver op in zal gaan.
Echter ik heb op enkele sites gelezen dat dit aminozuur Taurine nauw samenwerkt met o.a. Zink en Vitamine B6. Maar ik kom maar weinig bevestigingen of uitleg tegen op andere sites.

Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

• Topic Starter Topic Starter
niemand ?

Equelsor zei:
Ik wil binnekort beginnen met het supplement Taurine. Dit als reden omdat ik last heb van vermoeidheidsklachten waar ik verder niet te ver op in zal gaan.
Echter ik heb op enkele sites gelezen dat dit aminozuur Taurine nauw samenwerkt met o.a. Zink en Vitamine B6. Maar ik kom maar weinig bevestigingen of uitleg tegen op andere sites.

Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

Het is heel belangrijk om te weten wat de oorzaak van je vermoeidheid is.
Omdat ik daar verder niks over weet kan ik niet echt zeggen of taurine je probleem oplost.
Zink is o.a. om mee te helpen aan een vebeterd immuumsysteem.
Is je voeding wel in evenwicht? Te weinig koolhydraten maken je vermoeid.
Mocht je dit niet op het forum willen bespreken dan je me altijd mailen.
info@deliwear.nl

met vriendelijke sportgroet,
deliwear

Ik heb geen ervaring met taurine, maar jijzelf misschien wel, zonder dat je het weet. Wat voel je als je RedBull hebt gedronken? Per 100ml zit er geloof ik 0,8 gram in. En je lichaam maakt het zelf ook een beetje aan. Als je echt vermoeid ben, kan je beter even je bloed laten testen of wat meer gaan slapen

het ligt echter wat gecompliseerder. Ik heb een vorm van ME en raak met name vermoeid in blootstelling aan TL-licht en ander kunstlicht (Beeld- en pcschermen).
Na wat research ben ik erachter gekomen dat kunstlicht je Taurine gehalte doet dalen, dat op zijn beurt kan resulteren in o.a. vermoeidheid.

Vandaar dat ik Taurine nu wil supplementeren om te zien of dit nog wat geeft. Maar ik wou dus ook graag weten of het verstandig is om hierbij extra Vitamine B6 en Zink te supplementeren omdat Taurine hier nauw mee schijnt samen te werken.

Dan kan je dat doen ja

Ik moet wel zeggen dat ik de laatste paar trainingen en lekkere pomp had (meer dan normaal) maar of dat nu van die 0.5 g taurine komt of gewoon een betere en gecontreerde work-out... ?
vermoed het laatste :)

:eek: Ze verkopen daar op BB.com 100 capsules voor 3,85 dollar.... ik kocht mijn pot van 50 capsules voor 12 euries...

waarom is het in amerika eigenlijk allemaal relatief zo goedkoop ?

Terug
Naar boven