AndroidHealthClinic

te hard trainen ?

Ik neem aan dat je een splitschema volgt? Overweeg dan om een fullbody schema te volgen.
Beginners die beginnen met een spiltschema kan hevige spierpijn tot gevolg hebben. Ook als je het niet meer gewend bent na een tijdje fullbody te hebben gevolgd.

• Topic Starter Topic Starter
na een half jaar fitness gaat split schema toch perfect niet ?

ik volg al een goeie 4 maand split schema

Split schema kun je gewoon houden ligt het echt niet aan

zorg dat je na je been training rust krijgt om te groeien ga het dus ook niet relatief zwaar belasten door een eind te lopen, fietsen etc.

Licht daarintegen wel ivm beter herstel

Heb je je voedingsschemanou al onder de loep genomen?

Split schema kun je gewoon houden ligt het echt niet aan

zorg dat je na je been training rust krijgt om te groeien ga het dus ook niet relatief zwaar belasten door een eind te lopen, fietsen etc.

Licht daarintegen wel ivm beter herstel
jha aan split ligt het volgens mij tog ook niet hoor ik train van af dag 1 al split schema dusjh, na been training doe ik ook fietsen ik kan nu wel niet voluit gaan door nog steeds last te hebben aan kraakbeen door opperatie maar fietsen na been traing helpt veel bij mij

vraagje ? heb hier gelezen op site over paar weken rusten gwn stoppen met krachttraining nu mijn vraag is hoeveel weken moet ik dat rusten doen en om de hoeveel tijd moet ik da doen of hoe kan ik wete dat ik genoeg dage/weke heb gerust en is dat paar weke geen krachttraining om de zoveel tijd belangrijk ?

niemand hier een antwoord op ?

Dat heb ik ook gelezen, maar volgens mij is dat alleen als je aan je plafon zit. Wanneer je spieren dan wat rust geeft zou je er weer door moeten kunnen. :lifter:

Zelf trek ik altijd een paar baantjes na elke krachttraining die ik doe. Geen sprintjes, maar gewoon op ouwe lullen tempo borstcrawlen en schoolslag (Vlinderslag is iets te intensief vind ik zelf). Daarna heb ik altijd relatief weinig last. en zoals eerder gezegd, VEEL eten!:p

Terug
Naar boven