carat9
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
je had beter je bloedwaarden moeten checken voordat je begon en niet in je kuur. Mischien had je dat voor je kuur al. Lijkt me onwaarschijnlijk dat je na 3 weken al slechte bloedwaarden hebt puur vanwege je kuur. Zou even wat beter op je voeding letten en over 3 weken maar nog een bloedtest doen en de resultaten ernaast leggen. Dan kan je meerdere dingen uitsluiten van de situatie.
hoe meer ik erover nadenk en praat en doe kom ik ook bij mn voeding uit man
die was voorheen uitermate vettig om het maar zo te zeggen, heel veel satesaus, wa ik nu heb omgegooid naar heeeel weinig, heeeel veel jonge kaas, wat ik nu heb omgegooid naar minder kaas met maar 5% vet
en die bloedtest gaat toch over langere periode neem ik aan, ofja een langere periode vormt die resultaten zal ik het zo zeggen,
dus dat ik nou bijna twee weken een stuk minder vettig eet zal daar nog nie veel aan veranderd hebben, daarmee denk ik missch niet over drie weken maar een maand of twee nog eens te laten testen??
en ben missch geen geleerde maar 2x 1000mg test e zal volgens mij toch heus wel te zien zijn in die bloedtest niet??
alhoewel de test weer nie zo uitermate hoog ligt, wa ik dan weer vreemd vind...

? heb ik echt geen idee van,