AndroidHealthClinic

(TE) slechte bloedwaarden? graag raad!

• Topic Starter Topic Starter
je had beter je bloedwaarden moeten checken voordat je begon en niet in je kuur. Mischien had je dat voor je kuur al. Lijkt me onwaarschijnlijk dat je na 3 weken al slechte bloedwaarden hebt puur vanwege je kuur. Zou even wat beter op je voeding letten en over 3 weken maar nog een bloedtest doen en de resultaten ernaast leggen. Dan kan je meerdere dingen uitsluiten van de situatie.

hoe meer ik erover nadenk en praat en doe kom ik ook bij mn voeding uit man
die was voorheen uitermate vettig om het maar zo te zeggen, heel veel satesaus, wa ik nu heb omgegooid naar heeeel weinig, heeeel veel jonge kaas, wat ik nu heb omgegooid naar minder kaas met maar 5% vet
en die bloedtest gaat toch over langere periode neem ik aan, ofja een langere periode vormt die resultaten zal ik het zo zeggen,
dus dat ik nou bijna twee weken een stuk minder vettig eet zal daar nog nie veel aan veranderd hebben, daarmee denk ik missch niet over drie weken maar een maand of twee nog eens te laten testen??
en ben missch geen geleerde maar 2x 1000mg test e zal volgens mij toch heus wel te zien zijn in die bloedtest niet??
alhoewel de test weer nie zo uitermate hoog ligt, wa ik dan weer vreemd vind...

hoe meer ik erover nadenk en praat en doe kom ik ook bij mn voeding uit man
die was voorheen uitermate vettig om het maar zo te zeggen, heel veel satesaus, wa ik nu heb omgegooid naar heeeel weinig, heeeel veel jonge kaas, wat ik nu heb omgegooid naar minder kaas met maar 5% vet
en die bloedtest gaat toch over langere periode neem ik aan, ofja een langere periode vormt die resultaten zal ik het zo zeggen,
dus dat ik nou bijna twee weken een stuk minder vettig eet zal daar nog nie veel aan veranderd hebben, daarmee denk ik missch niet over drie weken maar een maand of twee nog eens te laten testen??
en ben missch geen geleerde maar 2x 1000mg test e zal volgens mij toch heus wel te zien zijn in die bloedtest niet??
alhoewel de test weer nie zo uitermate hoog ligt, wa ik dan weer vreemd vind...

Lose the cheese brother...

Vetten
olijfolie,vette vis en noten

Carbs
rijst,brinta,havermout en pasta

Eiwitten
vis,kip,biefstuk,kwark

voor de rest heb je niets nodig buiten dagelijks wat tomaatjes,broccolie,ananas en wortelen en 2-3L water

hmmm voldoende ijzer in de grond hahahaha je woont niet toevallig bij mij in de buurt dan want dat is hier dus ook .......maar voor de rest kijk naar de post van Beast nummero uno

Lose the cheese brother...

Vetten
olijfolie,vette vis en noten

Carbs
rijst,brinta,havermout en pasta

Eiwitten
vis,kip,biefstuk,kwark

voor de rest heb je niets nodig buiten dagelijks wat tomaatjes,broccolie,ananas en wortelen en 2-3L water

Thanks man, ik kan idd wel wat meer olijfolie gaan nemen, kan je toch eigenlijkgewoon onder alles mengen he, en hoeveel???? heb ik echt geen idee van,
al de rest wat je opschrijft heb ik helemaal geen moeite mee, meeste doe ik eig al eten iedere dag, maar ook nog wel andere dingen, kan me misschien iets meer op deze toeleggen ;)
behalve vis, dat krijg ik echt nie door mn strot, als ikhet ruik moet ik al haast kotsen
maar goed zonder de vis zal het ook wel moeten lukken
ik eet trouwens altijd ongezouten cashews en pindas maar da zijn volgens mij nie de goeie he??
gr

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Thanks man, ik kan idd wel wat meer olijfolie gaan nemen, kan je toch eigenlijkgewoon onder alles mengen he, en hoeveel???? heb ik echt geen idee van,
al de rest wat je opschrijft heb ik helemaal geen moeite mee, meeste doe ik eig al eten iedere dag, maar ook nog wel andere dingen, kan me misschien iets meer op deze toeleggen ;)
behalve vis, dat krijg ik echt nie door mn strot, als ikhet ruik moet ik al haast kotsen
maar goed zonder de vis zal het ook wel moeten lukken
ik eet trouwens altijd ongezouten cashews en pindas maar da zijn volgens mij nie de goeie he??
gr

ohja, en brood eet ik iedere dag een snee of 12 voor mn middag maaltijd, das toch goed neem ik aan???

Zou zeker viscaps gaan slikken....das niet zo erg als vis

Ik eet ook geen vis.....maar eet wel min. 3x in de week mossel hehehe ;)

Zou zeker viscaps gaan slikken....das niet zo erg als vis

die ben ik al een tijdje aant nemen ;)
maar wel ff goed dat je derover begint man
heb ik ook een vraagje over
het eerste potje wat ik had, was van de apotheker, stuk duurder als het tweede en da was van het kruidvat, die van kruidvat staat op krachtige visolie tabletten
maar er zit wel een stuk minder EPA in als die van de apotheker
namelijk apotheker 35% van een geltablet en bij die van de kruidvat 18%
maar beiden geven ze wel aan dat je der eentje per dag moet nemen???
die eerste is dan bijv 580mg EPA per tablet
is dat genoeg voor wat wij doen,moet het meer/minder??
en dan ook nog eens aangezien ik geen vis eet...

die ben ik al een tijdje aant nemen ;)
maar wel ff goed dat je derover begint man
heb ik ook een vraagje over
het eerste potje wat ik had, was van de apotheker, stuk duurder als het tweede en da was van het kruidvat, die van kruidvat staat op krachtige visolie tabletten
maar er zit wel een stuk minder EPA in als die van de apotheker
namelijk apotheker 35% van een geltablet en bij die van de kruidvat 18%
maar beiden geven ze wel aan dat je der eentje per dag moet nemen???
die eerste is dan bijv 580mg EPA per tablet
is dat genoeg voor wat wij doen,moet het meer/minder??
en dan ook nog eens aangezien ik geen vis eet...

@ tremendes-->
met vis bedoel ik dus alles wat uit het water komt haha :D

Tremendes moet je negeren........die is toch gek.

Zou 2-3 caps per dag nemen

Tremendes is niet gek ...denk ik!!!

volgens mij doet ie gewoon net alsof en vind
hij ons gek...

Terug
Naar boven