Fitness Seller

te vroeg klaarkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Strong first post

TS: been there done that :D

Wat ik vaak doe is altijd aan voetbal denken of aan mijn oma/moeder. Dan kan ik geheid 20 minuten lang beuken voor dat keine Adil protesteert en begint te spugen....

TS: been there done that :D

Wat ik vaak doe is altijd aan voetbal denken of aan mijn oma/moeder. Dan kan ik geheid 20 minuten lang beuken voor dat keine Adil protesteert en begint te spugen....
U wot m8? Dat je aan een vatsig wijf denkt kan ik nog begrijpen. Maar toch niet aan je eigen familie... :eek:

Denk aan gerard joling.

dapoxetine is de stof die je moet bestellen dat tegen klaarkomen helpt.
Je hebt een super kamagra of een super p force nodig daarin zit dapoxetine in en sildeanfil dat zorgt voor een goede erectie, kijk op www.kamagra.nl en bestel super kamagra daar zie je de stof dapoxetine erin, dat het klaarkomen vertraagd.

succes ermee

lekekre bump

Hans-de-chagrijnige-bergtrol.jpg

3x rukken voor je coïtus; hebt geloof me de eerst volgende keer duurt op zijn minst een uur en je hebt een schrale lul, maar dan moet je maar zorgen dat ie goed nat is :D

waarom zou je jezelf dat aan doen :P je kan ook gewoon alle spanningen proberen te controleren waardoor je niet zo snel komt. Of er is miss iets met je serotoninespiegel of zo

Wellthatescaletedquickly.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven