- Waardering
- 27.798
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
denk je nu echt dat het vaccin de oorzaak is, en niet alles wat je spuiten en slikken tegenwoordig ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk je nu echt dat het vaccin de oorzaak is, en niet alles wat je spuiten en slikken tegenwoordig ?
Hier kan ik mij volledig in vinden. Dit was de nuance die ik even miste.Ik zie dat wellicht wat anders, want iets impliceren is in mijn ogen net even wat absoluter dan het enkel benoemen van extra variabelen die je ook mee zou (kunnen/moeten) wegen.
AAS, GH, insuline en alle andere rommel die men in dergelijke hoeveelheden neemt, in combinatie met een dergelijk fysiek, ja natuurlijk is dat oorzaak nummer 1. Anders ga je met de vaccins dezelfde kant op als aangeboren hartafwijking
Maar het is wel een extra variabele om rekening mee te houden, zeker in de topsport ook buiten Bodybuilding. Helaas. In welke mate wat exact bijdraagt tot het over het randje duwen van een leven, dat zullen we sowieso nooit weten per individueel geval, maar hopelijk over decennia, kunnen we een trend of patroon ontdekken. Of niet en dan is de conclusie wellicht alsnog dat het voor bodybuilding geen reet uit heeft gemaakt![]()
Nee, de opmerking die je citeert was sarcastisch bedoeld.denk je nu echt dat het vaccin de oorzaak is, en niet alles wat je spuiten en slikken tegenwoordig ?

Hier kan ik mij volledig in vinden. Dit was de nuance die ik even miste.
Ik vraag mij af of het ooit bekend wordt was het effect van het vaccin is bij topsporters. Lijkt mij lastig te onderzoeken en hoeveel interesse heeft de wetenschap daarin? De focus van onderzoek zal voorlopig liggen op die van de gevolgen van een besmetting / long covid.
Nee maar meer dat het voor de hand ligt dat het waarschijnlijk door prep icm met de gear komt. Er wordt soms licht gedacht over prep maar die laatste week(en) zijn niet zonder gevaar en al helemaal niet enhanced.Je schat die kans laag in omdat je zelf ook gevaccineerd bent tijdens je peakweek prep en nergens last van hebt gekregen?
Het aantal pro’s dat op jonge leeftijd overlijden?
Het begint de laatste jaren schering en inslag te worden.
Daarom had ik ook dit topic aangemaaktHet begint de laatste jaren schering en inslag te worden.
Klopt ja, vergeten hier te melden.Er is recent nog een duitse pro doodgegaan, Andreas Frey.
Het is allemaal een complot vast.
Ik schat de kans hoger in dat het heel misschien iets met de steroïden te maken heeft en diuretica dan een vaccin.
Dieeten tot zo'n laag vetpercentage is sowieso niet goed voor je en je kans op hartproblemen neemt zo droog ook toe. Je bent al bijna dood kwa vetpercentage.
Wordt ook nog over een Nederlandse dame gesproken. Sowieso worden er een aantal dames benoemd waardoor we het "gewicht" deel dus enigszins in perspectief kunnen zien. Ik denk zelf dat 't veel met fatburners en diuretics van doen heeft. Naast een bizar laag vetpercentage, geen eten en zoals te lezen soms nauwelijks drinken lijkt me dat een enorme aanslag op je lichaam.