AndroidHealthClinic

Te weinig resultaat, of ligt dit aan mij?

xUltimatez

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Ik ben Danny, 17 jaar en fitness nu zo'n 3-4 maanden.
Ik zie al wat progressie maar mijn vetpercentage moet nog lager.
Ik ben 1,87 en weeg ongeveer 79-80 kg.

Wat ik eet:
8 x snee bruin brood met kip/pindakaas
Avondeten
Kwark (bijna een bak per dag)
2 stuks fruit
Peperkoek
Veel water en thee

Op zondag een cheatday.

Mijn schema: (3 sets per oefening, 4 oefeningen per spiergroep)
Dinsdag: Benen, schouders
Donderdag: Borst, triceps
Zaterdag: Rug, biceps

Nu ben ik opzich een beetje slanker geworden maar heb ik nog een redelijk bolle buik.
Ook voetbal ik 3x per week dus heb al redelijk wat cardio. Voor de rest zit er nergens veel vet aan mijn lichaam.

Wat adviseren jullie? Is er toch iets mis met mijn voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens de metingen (iedere maand):
Vet-%: 17,7 > 12,1 > 12,7 > 13,9 > 14,2
Gewicht:77,7 > 79,6 > 79,0 > 78,2 > 79,1
Vetvrije Massa: 63,9 > 70,0 > 69,0 > 67,3 > 67,9
Dit is op volgorde, maar natuurlijk maar een schatting.
Zelfs denk ik dat het apparaat een slechte schatting maakt. Ik geloof de spiegel meer.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Trouwens heb ik altijd full body gedaan, toen 3 spiergroepen per dag, 3 x in de week trainen.
Nu train ik 2 spiergroepen maar dan 10 8 6, dus reps omlaag en gewicht omhoog.

Uw voeding is inderdaad niet goed, vind je veel over op dit forum, moet je maar ff paar topics nalezen. Uw training zou ik 4oefeneningen doen, en 4 sets..kan je eventueel 10-8-8-6 trainen bvb

Geduld, 3 maanden training is helemaal niks in het grote plaatje. Een goed bodybuilding-fysiek kost minimaal 5 jaar om op te bouwen, zoiets gebeurt niet van de een op de andere dag, geduld is het belangrijkste dat iedere trainee moet leren te hebben.

Je kunt ook geen wonderen verwachten binnen 3-4 maanden he..

Maar mocht je progressie stagneren, kijk dan nog eens naar je voeding en training.

Voeding kan wel beter imo, lees de sticky's mbt cutten en maak een goed voedingsschema.

Neem nu foto's en vergelijk over een jaar als je dan nog weinig verschil ziet zit er iets niet haak.

Bedankt voor de snelle reacties!
Ik denk dat ik eerst wat meer massa aan ga komen en dan probeer om droger te worden.
Hebben jullie een kleine tip over mijn voeding? Ben nog niet van plan om het op de gram uit te rekenen.
Alvast bedankt!

Ps. hoeveel is normaal om bank te drukken ?
Dacht dat ik met 55 - 52,5 - 52,5 (Reps:10-8-6) goed zat maar lees hele andere verhalen..

Ik denk dat ik eerst wat meer massa aan ga komen en dan probeer om droger te worden.
Hebben jullie een kleine tip over mijn voeding? Ben nog niet van plan om het op de gram uit te rekenen.
Alvast bedankt!

Dacht dat ik met 55 - 52,5 - 52,5 (Reps:10-8-6) goed zat maar lees hele andere verhalen..

Wat noem je normaal?
Ligt helemaal aan jezelf natuurlijk ;) De een drukt minder of meer dan de ander. Ik vind het best een redelijk gewicht al hoor :)

Alvast bedankt!

Wat lees je dan?

In jouw geval zou je een doel moeten stellen om binnen een jaar 1 of meerder setjes met 70 of 80 te doen.

beginnen bij het begin:

- vermeld je onderhoud
- vermeld het aantal calorieën wat je momenteel binnen krijgt + aantal vetten/eiwitten

Ik weeg de helft van jouw en ik eet meer! haha!!!
#nojoke

@stijn123 goed bezig dan hoor!

Bedoelen jullie met onderhoud hoeveel ik nodig heb? Ik heb via een calculator gezien dat ik rond de 3000 zit maar dit lijkt me redelijk veel. Qua eten zit ik rond de 2200 kcal zonder avondeten dus dit mag nog wel wat hoger. nog 2 boterhammetjes erbij dus.

Bedankt!

@stijn123 goed bezig dan hoor!

Bedoelen jullie met onderhoud hoeveel ik nodig heb? Ik heb via een calculator gezien dat ik rond de 3000 zit maar dit lijkt me redelijk veel. Qua eten zit ik rond de 2200 kcal zonder avondeten dus dit mag nog wel wat hoger. nog 2 boterhammetjes erbij dus.

Bedankt!

Was maar grapje hoor, en ja die 3000 kcal is goed hoor.

Terug
Naar boven