MuscleMeat

Techno

• Topic Starter Topic Starter
tuurlijk ga ik naar de westergas volgende week! dat vraagt om een meeting ouwe :)

ik ga dan wel de 16e! groovy en funky techno! i like it! dat harde hoeft van mij niet meer zo :) laat mij maar lekker housen:p

Grtz

endymion zei:

reageer dan niet, ****ing l**ghoofd.

@Praetorian: zaterdag gaat zeer zeker erg lekker worden, ik verwacht er heel erg veel van. Heerlijke lineup en heel veel mensen komen voor de groove, altijd gaaf als iedereen om je heen de muziek goed weet te waarderen.

Vrijdag wordt ook heerlijk hoor, beuken met ritme en diepgang, ik kan echt niet wachten gewoon.

De gasfabriek is gewoon te geil voor woorden :p

Trouwens, afgelopen zaterdag Timewarp, het schijnt dat de thuisblijvers een hoop gemist heben, Hawtin schijnt te gek te zijn geweest. het feest heeft ook tot een uur of 5 smiddags geduurd :D

Ik ben ook van de partij volgende week zaterdag! Wordt weer eventjes aardig spacen :D

voor de Belgen onder ons jullie hebben een ubervet technofeest elk jaar in Gent.

Blijft super daar I LOVE TECHNO :)

bur zei:
voor de Belgen onder ons jullie hebben een ubervet technofeest elk jaar in Gent.

Blijft super daar I LOVE TECHNO :)

inderdaad, dat is ook zo alleen spijtig dat dat ook het énige super-hoogstaande mega event in vlaanderen is...

jaaaaa techno en vooral de wat hardere techno. :p

zoals thomash gee , marco remus, johannes heil, heiko laux etc. etc.

kijk ook eens op http://www.freeyourmindfestival.nl/ lijkt me wel een gaaf feestje het is outdoor en maar 25 eurie in arnhem en heel veel techno dj's

ik heb graag harde techno, met stevige beat. Jammergenoeg ken ik geen namen :(

hardstyle en co ben ik niet echt grote fan van, de tuning beats cds enzo vind ik dikwijls al té

Cool, zie dat er best een paar dbb'ers present zijn volgend weekend !

Voorpret is bij mij officieel begonnen, gaat aftellen worden dit.

Techno's ****ing king! Op feesten vindt ik het helemaal geweldig! Sfeer is top, dat vindt je nauwelijks ergens anders. Zeker bij kleinschaligere feestjes :)

Het is bijna zover, nog even deze week uitzitten en KNALLEN !!! :eek: :o ;) :D

Whahahah!!! Zekers!! :D

Ik ga ook op de zaterdag!
Ben benieuwd hoe het is vergeleken met vroegah, maar de sfeer is altijd relaxed op dit soort feestjes.

Gaan er nog mensen naar Awakenings festival, Spaarnwoude? :)

hou wel van marco bailey, carl cox, redhead en ook het meeste werk van artiesten die wat chiller, slow down draaien...

Heeey als er echt zoveel dbbers present zijn zaterdag! stel ik een meeting voor om 1 uur bij de kluisjes of in de zaal ofzo! ik doneer een buisje voor iedereen :P daar groei je ook van schijnt dus :D:D:D

i love techno was ik vorig jaar ook! was goed te doen! alleen dat feest was niet goed voor mijn spiergroei :D ik heb me daar weer misdragen! dit jaar neem ik echt veel troep mee ik werd me daar doodgevraagd om xtc was daar zelfs iemand die 8 euro t stuk betaalde :S sukkellll...

ltrz

Apenootje zei:
Whahahah!!! Zekers!! :D

Ik ga ook op de zaterdag!
Ben benieuwd hoe het is vergeleken met vroegah, maar de sfeer is altijd relaxed op dit soort feestjes.

Gaan er nog mensen naar Awakenings festival, Spaarnwoude? :)

Festival ga ik zeker bij zijn, je kunt trouwens je kaartjes al tijdens de feesten dit weekend halen, krijg je er gelijk een t-shirt bij begreep ik.

Enne, zaterdag een meeting zou lachen zijn, maar aangezien dat de tweede dag feest voor me is, weet ik niet in hoeverre ik nog bij de tijd ben dan :D

Het is al bijna vrijdag !!

sven vath mijn fav. techno dj, liedje genaamd little eternity echt super!
overigens afgelopen week dave clarke zien draaien! ook echt top

okeeej dan hak ik wel de knoop door voor die meeting...;)

eerst maar zien hoeveel erkomen als het meer dan 2 is dan is het de moeite waard:D

Grtz

zie topic meeting awakenings 16 april...daar ff aanmelden:)

Shit, meeting topic gemist! :(

Nog iemand kunnen meeten?

Wouw, wat een vette avond weer zeg, t*ring!
Super sfeertje, alleen maar relaxte mensen, mooie dames, wat wil je nog meer? :)
Heb sowieso nog noooooit rottigheid gezien met Awakenings, echt beter!

In het begin vond ik het wel wat sloom allemaal, kon er niet echt lekker inkomen, dacht eerst dat het aan m'n smarties lag.
Maar later, uurtje of 2/3 kwam de sfeer er lekker in, iedereen uit z'n dak, lekker knallen! :D

Next please!

Terug
Naar boven