XXL Nutrition

tegelijk injecteren; testo, masteron en tren??

BB-girl

Cool Novice
Waardering
0
een vriend van mij gaat vanaf volgende week 3 middelen injecteren namelijk; 1,5 ml test propionate, 1 ml masteron en 1 ml tren acetate.

kun je deze middelen tegelijk injecteren????

alvast bedankt voor de reacties

dat is 3,5 ml....en ik dacht dat ze alledrie op waterbasis zijn...dat word pijnlijk denk ik;)

van de masteron weet ik het niet zeker:s ke ik niet zo goed

zijn alle drie op olie basis en kan makkelijk bij elkaar!!

zijn alle drie olie producten. test suspension en strombaject zijn bv. producten op waterbasis, hoewel het wel iets genuanceerder ligt

gr d

Misschien een hele stomme vraag maar ben je een dame? Gezien je naam BB Girl?

het is ook voor haar vriend he arie

• Topic Starter Topic Starter
haha goed gelezen enrico...

ja ik ben een dame en het is voor me vriend, ik zal zelf niet zo snel aan de a.s. beginnen...

Sinds ze alle 3 op oliebasis zijn kan 't wel ja.

Persoonlijk zou ik 't liever splitsen in 2ml en 1,5ml.

MrJ zei:
Sinds ze alle 3 op oliebasis zijn kan 't wel ja.

Persoonlijk zou ik 't liever splitsen in 2ml en 1,5ml.

ja dat had ik hem ook aangeraden.. maarja wist niet 100% zeker of ze op oliebasis waren dus...

Ik weet nu genoeg! :rolleyes:

Bedankt voor de reacties allemaal!!!

BB-girl zei:
haha goed gelezen enrico...

ja ik ben een dame en het is voor me vriend, ik zal zelf niet zo snel aan de a.s. beginnen...

Ik had wel gelezen dat het voor haar vriend was maar het leek mij toch sterk dat een vriendin voro haar vriend uit ging zoeken hoe zijn steroiden eigenlijk werken en gebruikt moeten worden :) Deed de mijne dat maar :P

ArieWillem zei:
Ik had wel gelezen dat het voor haar vriend was maar het leek mij toch sterk dat een vriendin voro haar vriend uit ging zoeken hoe zijn steroiden eigenlijk werken en gebruikt moeten worden :) Deed de mijne dat maar :P

ja vind ik leuk om te doen, als ik tijd over heb probeer ik ook meer te weten te komen over a.s. ben op het moment de belangrijke dingen uit anabolics 2004 beetje aan het vertalen voor me zelf... helaas heb ik niet zoveel tijd over om dat te doen...

tja de vrienden die weten dat ik dat interessant vindt verklaren me voor gek maarja... :rolleyes:

eesj hoevaak per week gaat ie het injecteren?..om de dag of elke dag?..greetz

klaas zei:
eesj hoevaak per week gaat ie het injecteren?..om de dag of elke dag?..greetz

om de dag, de kuur is als volgt;

week 1 tot 8 testo
week 3 tot 8 masteron
week 5 tot 8 tren

daarnaast elke dag 50 mg proviron

hij is gevoelig voor gyno daarom proviron van af het begin

als ie erg gevoelig is voor gyno zou ik zeker 200mg vitB6 erbij nemen ivm progesteron gyno door tren...gretz

BB-girl zei:
ja vind ik leuk om te doen, als ik tijd over heb probeer ik ook meer te weten te komen over a.s. ben op het moment de belangrijke dingen uit anabolics 2004 beetje aan het vertalen voor me zelf... helaas heb ik niet zoveel tijd over om dat te doen...

tja de vrienden die weten dat ik dat interessant vindt verklaren me voor gek maarja... :rolleyes:

Ik zou lekker stoppen met anabolics 2004 en hier op het board gaan lezen :D
De profiles van steroid.com zijn ook top!

de proviron zal alleen de eerste 5 weken van zn kuur helpen, wanneer hij met de tren begint is het verstandig als hij idd zoals klaas al zei 200mg vit. B6 dagelijks te slikken, mocht hij dan toch gyno krijgen, is nolvadex de enige remedie!!!

succes!

G21 zei:
de proviron zal alleen de eerste 5 weken van zn kuur helpen, wanneer hij met de tren begint is het verstandig als hij idd zoals klaas al zei 200mg vit. B6 dagelijks te slikken, mocht hij dan toch gyno krijgen, is nolvadex de enige remedie!!!

succes!

ok thnx goede tip. Maar een vraagje waarom helpt proviron alleen de eerste 5 weken?

Omdat Tren. niet via oestrogeen maar via progesteron werkt. :)

misschien ook voorjezelf handig als je later in memopause komt:)..greetz

Terug
Naar boven