AndroidHealthClinic

Tegen moslims gerichte rellen in Myanmar

reageer niet over iets waar je geen verstand van hebt. De islam is helemaal niet discriminerend, het is zelf tegen discriminatie waarom denk je anders dat moslims van alle rassen zijn.

Yeah right, die mensen worden onderdrukt en zeggen maar dat ze moslims zijn om niet hardhandig afgemaakt te worden.
De Islam is zeer intolerant, een geloof dat geweld goedkeurt jegens alle andersgelovigen en zeer respectloos tegenover vrouwen en minderheden.
Plus het feit dat een doorsnee moslim minder ontwikkeld is dan een westerling zeg ik met gerust hart, laat ze elkaar maar mooi afmaken, opgeruimd staat netjes.
Geldt btw ook voor Christenen, Joden etc.
Voor degene die gelijk onzin gaan roepen, je ziet dat de moslims nu op het punt zijn beland waar wij 500 jaar geleden ongeveer waren, elkaar afmaken. (protestanten en katholieken voor degene die niets snappen van geschiedenis) Dus zet ons 500 jaar in de vrieskast en dan kan het Midden Oosten tegen ons opboksen

Yeah right, die mensen worden onderdrukt en zeggen maar dat ze moslims zijn om niet hardhandig afgemaakt te worden.
De Islam is zeer intolerant, een geloof dat geweld goedkeurt jegens alle andersgelovigen en zeer respectloos tegenover vrouwen en minderheden.
Plus het feit dat een doorsnee moslim minder ontwikkeld is dan een westerling zeg ik met gerust hart, laat ze elkaar maar mooi afmaken, opgeruimd staat netjes.
Voor degene die gelijk onzin gaan roepen, je ziet dat de moslims nu op het punt zijn beland waar wij 500 jaar geleden ongeveer waren, elkaar afmaken. (protestanten en katholieken voor degene die niets snappen van geschiedenis) Dus zet ons 500 jaar in de vrieskast en dan kan het Midden Oosten tegen ons opboksen

het gekke is eigenlijk dat de moslimgemeenschap 500 jaar geleden meer gevorderd was dan de christengemeenschap, maar waar de christenen (gek genoeg door invloed van de moslims) terug op het (intellectuele) rechte pad zijn gekomen, zijn moslims precies enkel maar achteruit gegaan:D

Hoezo zijn ze de vijand van kennis?

Omdat kennis betekent dat je openstaat voor andere argumenten zodat je je kan verijken en bijleren. Geloof en vooral de interpretatie ervan zorgt ervoor dat dat geloof een monopolie op de waarheid heeft. Vanaf dat he denkt de waarheid te "bezitten" ga je niet meer open staan voor kritiek of argumenten die je "waarheid" kunnen veranderen.

check hans teeuwen (http://sargasso.nl/hans_teeuwen_heeft_gelijk/)...als je door zijn manier van het brengen kan kijken heeft hij wel een degelijk punt.

Omdat kennis betekent dat je openstaat voor andere argumenten zodat je je kan verijken en bijleren. Geloof en vooral de interpretatie ervan zorgt ervoor dat dat geloof een monopolie op de waarheid heeft. Vanaf dat he denkt de waarheid te "bezitten" ga je niet meer open staan voor kritiek of argumenten die je "waarheid" kunnen veranderen.

check hans teeuwen (http://sargasso.nl/hans_teeuwen_heeft_gelijk/)...als je door zijn manier van het brengen kan kijken heeft hij wel een degelijk punt.

ik zie geen filmpje?

ik zie dat je mijn post hebt genegeerd, wat ben jij een vrij- en kritisch denkend individu dat openstaat voor rationele argumenten en nieuwe ideeën zeg!:thumbs:

dan reageer ik er alsnog op. Je hebt helemaal gelijk betreffende de voorbeelden die je hebt gegeven. Je hebt ook vast en zeker gelijk met wat je bedoelt over de amygdala etc.. maar in eerste instantie had ik het over een hele andere vorm van dwang.

dan reageer ik er alsnog op. Je hebt helemaal gelijk betreffende de voorbeelden die je hebt gegeven. Je hebt ook vast en zeker gelijk met wat je bedoelt over de amygdala etc.. maar in eerste instantie had ik het over een hele andere vorm van dwang.

jouw vorm van dwang is dezelfde vorm van dwang die ik beschreef, het enige waarin de 2 verschillen is de gradatie;)

Het is een beetje hetzelfde als bepaalde verkrachtingsdrugs te gebruiken om een meisje te overtuigen tot coïtus. Sommige drugs zullen haar effectief "ja" doen antwoorden als je haar toestemming vraag om coïtus,
namelijk omdat de drug haar hersenchemie heeft verandert, niet ongelijk aan hoe de dreiging van het hellevuur dat doet bij een moslimbekering.
)

Name + site plz?

zoek eerst is even jouw standpunten over de islam op voordat je ermee komt. Alle informatie waar jij mee komt heb je vast en zeker van de media. De zelfde media die de minderheid naar voren brengt en het overgrootte deel van de moslims achterwegen laat.

Trek een willekeurig geschiedenisboek open tussen de tijd van de Kruistochten (als je weet wat dit zijn) en laten we 1800 zeggen.
Daar gebeurt precies hetzelfde als wat meneer en mevrouw Baard en Snor nu in het Midden oosten aan het doen zijn.
Daarbij is de quran/koran een grote papierverspillende brainwash..

en nog even over dat van dat alles een vorm van dwang is...
even een vergelijking maken...

Situatie 1: je zegt tegen je kind: "als je niet 2x kijkt voordat je oversteekt kan je omgereden worden"
Je kind kan naar de nationale statistieken van verkeersongevallen gaan kijken en onderzoeken of het werkelijk waar is dat er veel ongevallen zijn gedocumenteerd van mensen die niet keken vooraleer ze de straat overstaken.
Amygdala wordt geactiveerd bij het maken vd beslissing, maar het kind wordt niet mbv angst gedwongen 2x te kijken voordat hij oversteekt.

Situatie 2: je zegt tegen je kind: "als je niet 2x kijkt voordat je oversteekt kan je omgereden worden, bovendien als je de waarheidswaarde van mijn uitspraak in twijfel trekt wordt je ook omgereden"
Amygdala wordt geactiveerd bij het maken vd beslissing en het kind wordt wel mbv angst gedwongen 2x te kijken voordat hij oversteekt.

zie je het verschil;)

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 15:50 ----------

:roflol:

en nog even over dat van dat alles een vorm van dwang is...
even een vergelijking maken...

Situatie 1: je zegt tegen je kind: "als je niet 2x kijkt voordat je oversteekt kan je omgereden worden"
Je kind kan naar de nationale statistieken van verkeersongevallen gaan kijken en onderzoeken of het werkelijk waar is dat er veel ongevallen zijn gedocumenteerd van mensen die niet keken vooraleer ze de straat overstaken.
Amygdala wordt geactiveerd bij het maken vd beslissing, maar het kind wordt niet mbv angst gedwongen 2x te kijken voordat hij oversteekt.

Situatie 2: je zegt tegen je kind: "als je niet 2x kijkt voordat je oversteekt kan je omgereden worden, bovendien als je de waarheidswaarde van mijn uitspraak in twijfel trekt wordt je ook omgereden"
Amygdala wordt geactiveerd bij het maken vd beslissing en het kind wordt wel mbv angst gedwongen 2x te kijken voordat hij oversteekt.

zie je het verschil;)

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 15:50 ----------

:roflol:

situatie 1 is toch ook gewoon angst want je bent bang om aangereden te worden dus kijk je 2x en door de feiten wordt die angst alleen maar versterkt.

situatie 1 is toch ook gewoon angst want je bent bang om aangereden te worden dus kijk je 2x en door de feiten wordt die angst alleen maar versterkt.

This broke my clomp :o

hoe dom kun je zijn, maar je bent een goede vertegenwoordiger, menig moslims had waarschijnlijk de server al gebombardeerd of iemand neergestoken na deze aantijgingen

je wordt in situatie 1 "gedwongen" door de angst vd realiteit, in situatie 2 wordt je door angst gedwongen door die persoon = manipulatie = anti vrij en kritisch denken;)

This broke my clomp :o

hoe dom kun je zijn, maar je bent een goede vertegenwoordiger, menig moslims had waarschijnlijk de server al gebombardeerd of iemand neergestoken na deze aantijgingen

Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn en terrorisme,aanslagen,geweldplegingen goed keuren? Teminste in mijn omgeving niet sterker nog ik ben gewoon net als jullie tegen terrorisme,aanslagen,geweldplegingen. Je hoort geen onschuldige mensen te doden of het nou moslim,christen of jood is je hoort elkaar gewoon te respecteren en helaas denkt niet iedereen er hetzelfde over al moet ik zeker wel zeggen dat de meerderheid er wel zo over denkt.

Helaas hoor je alleen maar over de 0,4% van de moslimgemeenschap die zo denkt.

Laatst bewerkt:
Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn en terrorisme,aanslagen,geweldplegingen goed keuren? Teminste in mijn omgeving niet sterker nog ik ben gewoon net als jullie tegen terrorisme,aanslagen,geweldplegingen. Je hoort geen onschuldige mensen te doden of het nou moslim,christen of jood is je hoort elkaar gewoon te respecteren en helaas denkt niet iedereen er hetzelfde over al moet ik zeker wel zeggen dat de meerderheid er wel zo over denkt.

Achja, wij als Nederlanders worden door jullie heethoofden ook als gierig neergezet, terwijl ik toch iedere maand geld overmaak naar het WNF, net zoals nog een aantal miljoen anderen..

Ontopic: Hoeveel is ondertussen de tussenstand Boeddha : Allah?

Achja, wij als Nederlanders worden door jullie heethoofden ook als gierig neergezet, terwijl ik toch iedere maand geld overmaak naar het WNF, net zoals nog een aantal miljoen anderen..

Ontopic: Hoeveel is ondertussen de tussenstand Boeddha : Allah?

Jullie? Ik heb nooit gezegd dat nederlanders gierig zijn, ze zijn wel zuinig maar dat geld niet voor alle nederlands en zuinigheid is imo een hele goede eigenschap zeker in tijden van crisis.

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 16:33 ----------

lees link...

http://www.cbn.com/spirituallife/onlinediscipleship/understandingislam/IslamHistory0212.aspx

en ja hoor, hier zijn er maar een paar die het verpesten voor de rest ... of nee wacht, het is de rest die
het verpest voor een paar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee hoor, het is toch echt een paar die het verpesten voor de rest. 99,6% van de moslims is niet radicaal en probeert een normaal leven op te bouwen maar daar hoor je natuurlijk niets over.

http://www.youtube.com/watch?v=iB_g9Uc2Dt0

hoop dat deze werkt ^^

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 10:05 ----------

Als ik in Antwerpen of Brussel rondkijk deel ik je mening niet. Het overgrote deel van de moslimgemeenschap heeft geen respect voor mensen die anders zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=7fENu4xiBfw

Dude, ga na de tegenhanger van stormfront...

Ik herhaal de discussie maar even voordat die weer begint.

Geloof moeten ze afschaffen, het zorgt niet voor een toegevoegde waarde in de huidige samenleving en zou daarom verboden moeten worden.

Over intolerantie gesproken :roflol: Met dit soort uitspraken ben je geen haar beter dan de haatbaardjes.

Over intolerantie gesproken :roflol: Met dit soort uitspraken ben je geen haar beter dan de haatbaardjes.

intolerantie tegen intolerantie en hersenspoelen van kinderen telt niet als echte intolerantie;)

anders kunnen we vanaf nu mensen die iemand ontvoeren en hem/haar tegen zijn wil vasthouden vanaf nu ook niet meer in de gevangenis steken, zonder een hoop hypocrieten te zijn;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven