- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehehe die belgen![]()
Ik betaal 35 voor ongelimiteerd met een snelheid van 20mb per seconde ,... en das giga snel![]()
Maar ik zal ook ff tekenen ( als dat kan als NL zijnde )

Ik betaal hier 70 euro voor 20 Mbit
(Al haal ik dan wel de daadwerkelijke 20 Mbit, wat bij ADSL niet altijd het geval is)
Maar ik vind het nog te traag. 100/100 zou stukken beter zijn.![]()
heel tevredenIk stap eind van de maand over naar dommel van belgacom ook debiele 12gb plus upload telt mee.
Roxxe tevreden over dommel ?
(vanaf januari)terwijl jij sukkelt op je smallband @35gig ga ik lekker vollenbakIk hoor hier wel over dommel maar ten eerste is adsl dus altijd veel langzamer en minder betrouwbaar dan kabel en dus sowieso niet te vergelijken. Probleem is dat Telenet dus monopolie heeft terwijl in Nederland er heel veel concurentie is.

checkout userbase.be (goed forum)Roxxe kun je wat meer vertellen over dommel, even gesurft naar de site.
Ik zou een netconnect kunnen bestellen. Dan zou ik iets van 100gb kunnen downloaden voor 35,95 euro. Nice

Ach, of je nou 20mbit haalt voor 70 euro, of 16mbit voor 25 euro. Ik zou het wel weten.
Ok, done, heb ook telenet en vind bijna 43 euro per maand betalen te veel voor hetgene je er voor terug krijgt!!!

Ik hoor hier wel over dommel maar ten eerste is adsl dus altijd veel langzamer en minder betrouwbaar dan kabel en dus sowieso niet te vergelijken. Probleem is dat Telenet dus monopolie heeft terwijl in Nederland er heel veel concurentie is.

Hier in Nederland is ADSL anders toch stukken stabieler dan internet via de kabel. (althans, dat is wat mijn ervaring is. KPN heeft er hier echt zelden uitgelegen... @home een stuk vaker)
Om nog maar over UPC te zwijgen, wat een *** bedrijf is dat zeg!
Petitie gaat niet helpen, ze doen toch waar ze zin in hebben![]()