XXL Nutrition

Teken petitie aub (telenet datalimieten afschaffen)

terwijl jij sukkelt op je smallband @35gig ga ik lekker vollenbak :roflol:
Kan jij downloaden op nieuwsgroepen aan 2.5 MB/sec ? :dance:

Trouwens nergens zie ik reclame van dommel, niemand heeft het erover, lijkt me sterk dat het wat is dan. Volgens mij niet eens te krijgen hier.

:roflol:

Hier in Nederland is ADSL anders toch stukken stabieler dan internet via de kabel. (althans, dat is wat mijn ervaring is. KPN heeft er hier echt zelden uitgelegen... @home een stuk vaker)
Kabel is altijd sneller, telefoonlijnen hebben beperkingen die een kabel niet heeft.

Kan jij downloaden op nieuwsgroepen aan 2.5 MB/sec ? :dance:

Wat heb je aan een hele snelle verbinding als je binnen een paar uur aan je limiet zit ? Dan zou ik zelf liever een langzame verbinding hebben zonder limiet. Aangezien je met een 6 Mbit abonnement ook al 1500+ GB kunt downloaden per maand.

Trouwens nergens zie ik reclame van dommel, niemand heeft het erover, lijkt me sterk dat het wat is dan. Volgens mij niet eens te krijgen hier.

Dat is meestal het probleem met die leuke ISP's, ze zijn niet overal beschikbaar. (hier in Nederland hebben ze al op verschillende plaatsen glasvezel, maar nog lang niet in het boerendorp waar ik woon. Wel weinig allochtonen, dát dan weer wel. :D)

Wat heb je aan een hele snelle verbinding als je binnen een paar uur aan je limiet zit ? Dan zou ik zelf liever een langzame verbinding hebben zonder limiet. Aangezien je met een 6 Mbit abonnement ook al 1500+ GB kunt downloaden per maand.
Daarom moet Telenet ook die k*t datalimiet afschaffen, dan is het helemaal mooi. God mag weten waarom ze dat nog niet gedaan hebben voor de Turbo-klanten. Maar heb zo mijn vermoeden (extra GB verkopen brengt meer op).

Dat is meestal het probleem met die leuke ISP's, ze zijn niet overal beschikbaar. (hier in Nederland hebben ze al op verschillende plaatsen glasvezel, maar nog lang niet in het boerendorp waar ik woon. Wel weinig allochtonen, dát dan weer wel. :D)
Glasvezel ... daar kunnen wij hier alleen nog maar van dromen.

Terug
Naar boven