MuscleMeat

Telefoon gevonden

Geef hem gewoon terug man, jezus.

Hoe dan? Als hij niet weet van wie dat ding is....

Heb het ook eens meegemaakt dat ik een telefoon vond. Helaas was de batterij bijna leeg en toen de rechtmatige eigenaar belde, viel dat ding uit. Probeer 'm dan maar eens op te sporen.

Als hij smsjes kan lezen, dan staat er toch wel een afzender + nummer bij?

idd, het is gewoon een schooier. Laat hem maar lekker.

Ik hoop dat er een keer bij je wordt ingebroken en de hele t*ring zooi meegejat wordt en naar de t*ring geholpen wordt.
Gasten met deze instelling zijn echt te triest.

De politie is onderweg. Gewoon rustig blijven.

Breng em naar zo'n Turk die unlocked em wel voor je.

Mijn telefoon ben ik ook een keer kwijtgeraakt. Zo'n kankerrat heeft hem gewoon meegenomen. toen ik mijn telefoon belde kreeg ik gelijk mijn voicemail = mijn simkaart eruit, de simkaart van de rat erin.

Hoe dan? Als hij niet weet van wie dat ding is....

Heb het ook eens meegemaakt dat ik een telefoon vond. Helaas was de batterij bijna leeg en toen de rechtmatige eigenaar belde, viel dat ding uit. Probeer 'm dan maar eens op te sporen.

opladen?

nvm bedenk me net dat er een pincode op zit :o

Tegenwoordig is het vrij makkelijk om een adapter te vinden. Bijna iedereen heeft een Sony Ericcson, Samsung of Nokia.

• Topic Starter Topic Starter
Als hij smsjes kan lezen, dan staat er toch wel een afzender + nummer bij?

Fail, lees vorige pagina nog maar eens.

idd, het is gewoon een schooier. Laat hem maar lekker.

Ik hoop dat er een keer bij je wordt ingebroken en de hele t*ring zooi meegejat wordt en naar de t*ring geholpen wordt.
Gasten met deze instelling zijn echt te triest.

Ik wordt bijna emotioneel van deze barmhartige reactie, nog meer heldhaftige spreuken van achter je pc?

Ik zit dus met een telefoon waarmee ik de originele eigenaar niet mee kan bereiken, door pincode als ik de sim erin steek, en die smsjes die er zijn is niet van een nuttig adres (postbank), daarnaast is de accu leeg en heb ik zelf niet zo'n oplader. Rest me nog naar de politie te gaan, maar mijn ervaring is dat er daar niks mee gedaan wordt, dan houd ik het ding liever zelf.

Tegenwoordig is het vrij makkelijk om een adapter te vinden. Bijna iedereen heeft een Sony Ericcson, Samsung of Nokia.

Dat zal best, maar ruim 6 jaar geleden niet. Ik heb toen m'n best gedaan in ieder geval. Probleem was ook dat ik dat ding op Dance Valley vond, dus weinig nut om bij de politie om de hoek langs te gaan.

1+1=2 oftewel afgeven bij Politie...easy as it is!

Ah! Heb je m'n GSM gevonden, stuur maar op :)

Provider + Simkaart nummer kunnen toch wel gelinkt worden aan de desbetreffende eigenaar?

man man als hij hem heeft gevonden en niks van gegevens vindt wat moet hij meer doen?
een advertentie laten zetten, op het nieuws laten komen....

en als je die aan de politie geeft ... die doen er zekers niks mee wrs zelf gebruiken.

hou hem bij en unlock hem gewoon

ps: over wat voor een gsm gaat het?

Ik zit dus met een telefoon waarmee ik de originele eigenaar niet mee kan bereiken, door pincode als ik de sim erin steek, en die smsjes die er zijn is niet van een nuttig adres (postbank), daarnaast is de accu leeg en heb ik zelf niet zo'n oplader. Rest me nog naar de politie te gaan, maar mijn ervaring is dat er daar niks mee gedaan wordt, dan houd ik het ding liever zelf.

zie je nou wel dat een oplossing makkelijk gevonden is?

;)

Naar de politie brengen en dan? dan ligt ie met kerstmis onder de kerstboom
bij een van die wouten

Fail, lees vorige pagina nog maar eens.

Ik wordt bijna emotioneel van deze barmhartige reactie, nog meer heldhaftige spreuken van achter je pc?

Je komt uit zitterd zie ik, ligt de mobshop niet meer op de tuddernderweg? Die kennen em vast wel simlock vrij maken. Btw, wat voor model is het die phone?

Terug
Naar boven