Fitness Seller

Iphone 4 gevonden...unlocken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inleveren bij de juten of slopen.

Simkaart eruit laten halen door n maar die het stokje van zijn phone nog heeft en jou sim erin steken en dan aan Itunes hangen. Heb je lekker n nieuwe gsm.

De operator bellen en vragen van wie de IMEI is. Dan het slachtoffer bellen om een vindersloon van 250€! En als hij niet wil dan heb je in ieder geval geprobeerd. En mag je hem houden ;).
De code is makkelijk te omzeilen btw.

Leuk he, een gratis telefoon.
Het zal je eigen telefoon maar zijn met al je persoonlijke momenten van vrienden, familie etc.. Waar de telefoon ook vandaan komt, ik vind je een lul als je zo egoistisch bent hem niet naar de rechtmatige terug te dirigeren. Op welke manier dan ook.
Ik hoop dat ze je achterhalen.

Leuk he, een gratis telefoon.
Het zal je eigen telefoon maar zijn met al je persoonlijke momenten van vrienden, familie etc.. Waar de telefoon ook vandaan komt, ik vind je een lul als je zo egoistisch bent hem niet naar de rechtmatige terug te dirigeren. Op welke manier dan ook.
Ik hoop dat ze je achterhalen.

u-mad17cc_1867.jpg

Ga gewoon naar politie man, grote kans dat de eigenaar daar al geweest is, iedereen gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
Het is een Engelse iphone met Engelse simkaart dus als je even nadenkt kom je erachter dat retourneren geen reële optie is ---> begrijpend lezen.

En hoe moet ik dat met begrijpend lezen uit je eerste post halen dan he?

"Hallo,

Ik heb een week geleden op straat een iphone 4 gevonden, er zat een simkaart in en was gelockt. Na 1234 en 0000 geprobeerd te hebben ben ik gestopt om te voorkomen dat hij zichzelf eventueel wist.

Weet iemand of je een iphone 4 kunt unlocken evt bij een winkel/zwarte markt zodat je hem simlock vrij krijgt/van de toegangscode af die op de telefoon zelf zit?

Gr,

sjek"

Je bent trouwens een stumper/pauper als je deze niet gewoon terugbrengt

• Topic Starter Topic Starter
En hoe moet ik dat met begrijpend lezen uit je eerste post halen dan he?

"Hallo,

Ik heb een week geleden op straat een iphone 4 gevonden, er zat een simkaart in en was gelockt. Na 1234 en 0000 geprobeerd te hebben ben ik gestopt om te voorkomen dat hij zichzelf eventueel wist.

Weet iemand of je een iphone 4 kunt unlocken evt bij een winkel/zwarte markt zodat je hem simlock vrij krijgt/van de toegangscode af die op de telefoon zelf zit?

Gr,

sjek"

Je bent trouwens een stumper/pauper als je deze niet gewoon terugbrengt

Door verder te lezen pauper. Ieder downpatiëntje had inmiddels al door dat TERUGBRENGEN GEEN OPTIE IS want het kreng is van een engelsman. Wacht, ik begin alvast te zwemmen vanaf Calais.

Dildo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven