- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja ik zou hem gewoon echt serieus teruggeven je hebt er niet zoveel aan en telefoon verliezen is echt een van de meest verkankerde dingen wat iemand kan overkomen ivm contacten etc, ik zou zelf liever 1000 euro kwijtraken.
Tegenwoordig niet meerEhm mobiele telefoons met abonnementen hebben ALTIJD een simlock. Alleen de simkaart van dezelfde provider werkt.

Hallo,
Ik heb een week geleden op straat een iphone 4 gevonden, er zat een simkaart in en was gelockt. Na 1234 en 0000 geprobeerd te hebben ben ik gestopt om te voorkomen dat hij zichzelf eventueel wist.
Weet iemand of je een iphone 4 kunt unlocken evt bij een winkel/zwarte markt zodat je hem simlock vrij krijgt/van de toegangscode af die op de telefoon zelf zit?
Gr,
sjek
Hoe zou jij je voelen als je je telefoon kwijt speelt?En hoe zou jij het vinden als je je telefoon kwijt bent?

Sluit hem aan itunes, itunes unlockt iphones nu. ( no joking ) Aangezien Redsn0w een nieuwe versie had gelanceerd waardoor je je iphone's baseband moest upgraden naar een ipad baseband en daardoor niet meer te downgraden was, heeft apple besloten om alle iphones en ipads simlock te maken via itunes. Dus oplossing gwn aansluiten aan je itunes en klaar hij is simlockvrij.

Hoe zou jij je voelen als je je telefoon kwijt speelt?![]()
Ehm mobiele telefoons met abonnementen hebben ALTIJD een simlock. Alleen de simkaart van dezelfde provider werkt.