MuscleMeat

Iphone 4 gevonden...unlocken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon terug geven k*t

Ik heb op mn iphone zo'n traceerding ja. Is tot op enkele meters nauwkeurig.

Ik zou natuurlijk al lang voor je deur gestaan hebben dus kbetwijfel of die persoon bij jou hetzelfde heeft :)

Swop hem

aan Itunes hangen en een factory default doen?

Mja ik zou hem gewoon echt serieus teruggeven je hebt er niet zoveel aan en telefoon verliezen is echt een van de meest verkankerde dingen wat iemand kan overkomen ivm contacten etc, ik zou zelf liever 1000 euro kwijtraken.

Ik heb mijn contacten in mijn gmail account staan en die gekoppeld aan mijn HTC. Wanneer mijn telefoon gestolen wordt dan heb in ieder geval mijn contacten nog omdat die altijd online worden opgeslagen ipv op de telefoon.

@TS:
Doe je best om de eigenaar weer te vinden. Ik heb een tijdje terug ook een telefoon gevonden en nadat ik de eigenaar heb opgezocht heb ik de telefoon terug gegeven. Hij was ontzettend blij!

• Topic Starter Topic Starter
telefoon is engels met engelse sim, so far for mij feelings of guild.. Op de z- markt hebben ze hem simlockvrij gemaakt voor 15 euro...

Hallo,

Ik heb een week geleden op straat een iphone 4 gevonden, er zat een simkaart in en was gelockt. Na 1234 en 0000 geprobeerd te hebben ben ik gestopt om te voorkomen dat hij zichzelf eventueel wist.

Weet iemand of je een iphone 4 kunt unlocken evt bij een winkel/zwarte markt zodat je hem simlock vrij krijgt/van de toegangscode af die op de telefoon zelf zit?

Gr,

sjek

Sluit hem aan itunes, itunes unlockt iphones nu. ( no joking ) Aangezien Redsn0w een nieuwe versie had gelanceerd waardoor je je iphone's baseband moest upgraden naar een ipad baseband en daardoor niet meer te downgraden was, heeft apple besloten om alle iphones en ipads simlock te maken via itunes. Dus oplossing gwn aansluiten aan je itunes en klaar hij is simlockvrij.

En hoe zou jij het vinden als je je telefoon kwijt bent?

Sluit hem aan itunes, itunes unlockt iphones nu. ( no joking ) Aangezien Redsn0w een nieuwe versie had gelanceerd waardoor je je iphone's baseband moest upgraden naar een ipad baseband en daardoor niet meer te downgraden was, heeft apple besloten om alle iphones en ipads simlock te maken via itunes. Dus oplossing gwn aansluiten aan je itunes en klaar hij is simlockvrij.

???

Ehm mobiele telefoons met abonnementen hebben ALTIJD een simlock. Alleen de simkaart van dezelfde provider werkt.

Nope, ik heb ook een abonnement en geen simlock. ;)
Tergelijk aangeschaft bij castle met Vodafone abonnement . En dus ook zonder lelijk vodak*t logo.

Ik zou hem weggooien :trollface:

Gewoon op de markt verkopen en zeggen: ''Doen niet aan terugruil.''
Daarna is de koper ****ed:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven