Fitness Seller

Telekids op z'n Iraans...schokkend.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Hoe een Moslimstaat hun jeugd beinvloed kunnen we uitgebreid zien in deze tekenfilm, die speciaal voor kinderen wordt gemaakt en uitgezonden op de staatstelevisie en waar ze leren dat de Israeliers ongelovige schoften zijn en dat het normaal is om jezelf dan op te blazen in hun nabijheid.

Het zoveelste bewijs van een gewelddadige geloofsstroom in opmars, kijk en huiver: [Link niet meer beschikbaar]

huh hij opent niks.

kijk mijn andere post in rellen
dbc is de ultieme vorm van dit soort discussie voeren
hij gebruikt die van de halve waarheid en of verzwijging,hierop is maar een antwoord KENNIS van de zaken waarover iem praat en goed beslagen ten ijs komen met bewijzen liefst op papier en hem dit overhandigen.( dit is eenvoudig en zeer effectief).
De volgende tactiek die hij toepast is het zinspelen op u aangeboren en ingebakken gevoelens van democratie en normen en waarden,namelijk die van zichzelf
De oudere en bedeesde goedmenende ld dbc? van een of andere rechtse organisatie is net zo gevaarlijk hij weet het zelf alleen niet? hij stelde dat we door praten nader tot elkaar kunnen kommen, dit is de tactiek van de eerste iraanse revolutie "de genitalieen als wapen"lekker blijven lullen totdat wij (islamieten) een bepaald bevokings aantal hebben bereikt en dan gaan we langzaam de samenleving overnemen,zie de rest van de wereld
maar hetgeen vergis jij je erin
like i said no impression on me

spiertje16 zei:
kijk mijn andere post in rellen
dbc is de ultieme vorm van dit soort discussie voeren
hij gebruikt die van de halve waarheid en of verzwijging,hierop is maar een antwoord KENNIS van de zaken waarover iem praat en goed beslagen ten ijs komen met bewijzen liefst op papier en hem dit overhandigen.( dit is eenvoudig en zeer effectief).
De volgende tactiek die hij toepast is het zinspelen op u aangeboren en ingebakken gevoelens van democratie en normen en waarden,namelijk die van zichzelf
De oudere en bedeesde goedmenende ld dbc? van een of andere rechtse organisatie is net zo gevaarlijk hij weet het zelf alleen niet? hij stelde dat we door praten nader tot elkaar kunnen kommen, dit is de tactiek van de eerste iraanse revolutie "de genitalieen als wapen"lekker blijven lullen totdat wij (islamieten) een bepaald bevokings aantal hebben bereikt en dan gaan we langzaam de samenleving overnemen,zie de rest van de wereld
maar hetgeen vergis jij je erin
like i said no impression on me
Kan iemand dit vertalen? Ik heb geen idee waar jij het over hebt dude, wat een kakverhaal.
soms kanik
bij korterre post wel'
jou volgen weet je maar
nu nietttt

• Topic Starter Topic Starter
Beste Spieremans, ik post hier een link naar een tekenfilm die geweld en moord propageert bij kinderen.
Ga eerst es kijken voordat je je mening klaar hebt alleen maar omdat mijn naam 'DBC01' onder deze thread staat man, be smart.

Duidelijk te zien zijn Davidssterren, bloed en vergelding d.m.v. zelfmoordacties. Dit is GEEN materiaal voor kinderen en word juist weer alleen uitgezonden op staats-tv's van Moslimlanden. Is dat verkeerd om te melden?
Mag ik niks fouts meer zeggen over zaken die gewoon te gek zijn voor woorden en waarmee kinderen niet opgezadeld mogen worden?
De haat van volwassenen is als een gif-zaadje dat kinderen opeten.
Laat het niet nóg een generatie overkomen want we hebben het al druk om de laatste 3 generaties in toom te houden.

DBC01 zei:
Beste Spieremans, ik post hier een link naat een tekenfilm die geweld en moord propageert bij kinderen. Duidelijk te zien zijn Davidssterren, bloed en vergelding d.m.v. zelfmoordacties. Dit is GEEN materiaal voor kinderen en word juist weer alleen uitgezonden op staats-tv's van Moslimlanden. Is dat verkeerd om te melden?

Mag ik niks fouts meer zeggen over zaken die gewoon te gek zijn voor woorden en waarmee kinderen niet opgezadeld mogen worden?

De haat van volwassenen is als een gif-zaadje dat kinderen opeten.
Laat het niet nóg een generatie overkomen want we hebben het al druk om de laatste 3 generaties in toom te houden.
absoluut niet dbc
integendeel goed dat je het meld
het is de verwijzing naar van een gewelddadige geloofsstroom in opmars
de benaming de algemene moslim persoon
zoals ik al zei het is de provocatieve manier waarop je het brengt die mij niet bevalt

Bij werkt ie wel :)

Zeer triest dat dit soort "tekenfilms" worden gemaakt. Het lijkt wel op de propegandafilms van vroeger.

absoluut niet dbc
integendeel goed dat je het meld
het is de verwijzing naar van een gewelddadige geloofsstroom in opmars
de benaming de algemene moslim persoon
zoals ik al zei het is de provocatieve manier waarop je het brengt die mij niet bevalt

Dát ben ik helemaal met je eens Spiertje. Mijn provocatieve manier van benaderen staat garant voor een gepeperde discussie. Aan een politiek correct 'het is toch vreselijk die kindertekenfilm die ik heb gezien' heb ik persoonlijk geen reet en prikkelt niemand tot replyen. :thumbs:

Maar het blijft vreemd dat geen enkele geloofsstroom zúlke negatieve beelden van anders-gelovenden aan hun onderdanen laat zien dan de Moslim-gemeenschap doet aan hun volgelingen. Nérgens zie je dit. Only in Arabia.
PS: Het je de film nu al gezien kerel? :)

daarbij wil ik toevoegen dat weinig mensen die de kunst van demagogische debat wel bezitten er weinig goede resultaten mee bereiken omdat gesprek 9 van de 10 keer word omgeleid dat er niks mee te maken heeft
en wat nou als iemand dat gesprek wel goed weet te leiden ??
dit idee beangstigt mij
want dat zou kunnen betekenen dat het demoniseren van de term moslim/allochtoon dicht in het zicht is
als dit danwel al niet gebeurd is

vond dragonball Z toch iets leuker

DBC01 zei:
Dát ben ik helemaal met je eens Spiertje. Mijn provocatieve manier van benaderen staat garant voor een gepeperde discussie. Aan een politiek correct 'het is toch vreselijk die kindertekenfilm die ik heb gezien' heb ik persoonlijk geen reet en prikkelt niemand tot replyen. :thumbs:

Maar het blijft vreemd dat geen enkele geloofsstroom zúlke negatieve beelden van anders-gelovenden aan hun onderdanen laat zien dan de Moslim-gemeenschap doet aan hun volgelingen. Nérgens zie je dit. Only in Arabia.

Mee eens, maar van een ander geloof is er ook geen extremist aan de macht. Nergens zie je een joodse extremist als president of een extremistische christen ( behalve Bush een beetje :p ). In Iran is duidelijk een extremist aan de macht en dat is het verschil.

DBC01 zei:

helemaal waar
maar bij veel mensen zal dit de boodschap uitbrengen dat er een soort wereldchaos is onstaan oftwel clash of the civilizations
geloof niet in dit princiepe beetje kort door de bocht maar moet nog veel blokken dus geen tijd meer voor lange reps
needoet het helaas niet

zal het morgen op school wel even bekijken
ik verwacht wel niet veel goeds te zien denk ik(in de context dat ik dit waarschijnlijk zal veroordelen voor de mensen die denken dat ik wat anders bedoel

Zeg dat maar niet Corazon. Voor je het weet wordt je uitgemaakt voor Demoniseer-man.

Géén kritiek meer mogelijk wat betreft onze Spiertje, op Moslimstaten en verder álles wat ermee te maken heeft, die arme mensen hebben niks verkeerd gedaan en dit tekenfilmpje is het bewijs: Ze zijn alleen maar zielig toch Spier?

Intussen al GEKEKEN NAAR HET FILMPJE Spier of lul je nog steeds over Moslims in het algemeen? Dit topic gaat over het filmpje.

Werkt hier niet

DBC01 zei:
Opent prima D.. Anders: [Link niet meer beschikbaar]
Thanks, die link doet het wel.

Fraaie propaganda rolprent. Deze beeldbuisdroctrine werkt perfect op kinderen. Dat jochie op het eind die die bebloede sjaal oppakt...

Het is verschrikkelijk dat dit zo gebeurt. Ik snap écht niet dat er mensen in ontwikkelde landen als het onze nog steeds moslim zijn. Het is zo passé.

Hahaha, geweldig dit! Vooral die jodensterren op die soldaten.

Staan jullie er trouwens ook eens bij stil dat in de helft van alle Hollywood films moslims dienst doen als bad guys? Draai de rollen om en het is een typische westerse actiefilm.

DBC01 zei:
Zeg dat maar niet Corazon. Voor je het weet wordt je uitgemaakt voor Demoniseer-man.

Géén kritiek meer mogelijk wat betreft onze Spiertje, op Moslimstaten en verder álles wat ermee te maken heeft, die arme mensen hebben niks verkeerd gedaan en dit tekenfilmpje is het bewijs: Ze zijn alleen maar zielig toch Spier?

Intussen al GEKEKEN NAAR HET FILMPJE Spier of lul je nog steeds over Moslims in het algemeen? Dit topic gaat over het filmpje.

doe je ook vaak je dit is een veronderstelling
aub gelieve niet te doen omdat je me nu veralgemeniseert en je mijn gedachtegang als vooroordeel beschouwt en dus te snelle uitspraken maakt
je moet geen woorden in me mond leggen die ik niet heb gezegd'
demoniseer gebeurt overal zelfs pim fortyun is gedemoniseerd
en zielig? niks te zielig ik heb het filmpje niet gezien nee maar het zal vast wel schokkend zijn mijn reactie volgt later

critiseren vanuit je bureaustoel is natuurlijk altijd gemakkelijker dan er es naar het land gaan en zien hoe het in realiteit wel is :no:

Terug
Naar boven