AndroidHealthClinic

Telekids op z'n Iraans...schokkend.

Heb het net helemaal afgekeken!:(
GVD als ze dit al aan de kinderen laten zien!:eek: echt Ik sta op springen!:mad:

wat een GOD*dommes voorbeeld zeg:mad:

Tja die gekken kan je toch niet helpen, ik zag een documentaire dat die moslimlanden het vreselijk vinden dat er een niet moslimland in hun midden zit. Als Israel niet een sterk leger had gehad hadden ze echt een probleem gehad.

Israël is ook niet onschuldig. Aan de ene kant zijn ze slachtoffer van fundamenteel moslimgeweld. Maar aan de andere kant maken ze zich zelf ook schuldig aan de meest verschrikkelijke wandaden t.o.v. de Palestijnen.

En het westen is t.o.v. de Arabische landen ook verre van onschuldig. Het meest recente voorbeeld is de volslagen debiele oorlog in Irak :(

Hoewel ik denk dat die fundamentalistische soepjurken dat gebruiken als een dankbaar excuus om het westen naar het leven te staan. Ik denk dat zelfs als het westen volkomen onschuldig was geweest die fundamentalistische geitenn**kers nog steeds iedere westerling hadden gehaat.

• Topic Starter Topic Starter
Alles dat zich niet onderwerpt aan de Koran en de Ayatollah moet vernietigd in naam van uweetwel, simple as that. Te beginnen met Israel, waarvan akte middels de president van jurken-staat Iran.

DBC01 zei:
Alles dat zich niet onderwerpt aan de Koran en de Ayatollah moet vernietigd in naam van uweetwel, simple as that. Te beginnen met Israel, waarvan akte middels de president van jurken-staat Iran.

ayatollah = nix te maken met islam. Dat zijn geen moslims. Dat zijn mensen die verwarring willen brengen in de wereld. Ga maar na, bijna alles wat ze zeggen is tégen de regels van islam en koran.

Nou vind ik dit soort propaganda, gericht op kinderen, ook behoorlijk ziek. Maar de Westerse wereld kan er zelf natuurlijk ook wat van, die verdraaien bewijsmateriaal zo dat er legitimiteit wordt gevonden om een oorlog te starten. Iets wat overigens niet de eerste keer is, veel oorlogen zijn gestart d.m.v. een propaganda machine. Iraq, Vietnam, Kosovo en nog veel meer oorlogen die op verkeerde gronden zijn gestart, gevoed door een propaganda machine die ons zand in de ogen strooit.

Propaganda is fout, maar in ieder geval niet alleen een tool van regimes die als fout worden gezien.

hahaha, DBC voor al uw korte & bondige samenvattingen en EricR voor al uw verstandige opmerkingen. :D :bow:

Niks aan toe te voegen.

Corazon zei:
Ja ach ik begrijp spiertje ook wel hoor, hij is gewoon geirriteerd door alle negatieve uitspraken die hier worden gedaan over buitenlanders (soms wijze woorden, maar soms ook achterlijke uitspraken) en op dit moment ben jij even de zondebok DBC :D.
Je moet begrijpen dat het niet leuk is om als allochtoon al die ongenuanceerde meningen te horen door mensen die er soms niks vanaf weten. Vooral als je zelf een allochtoon bent die alles goed doet. Hoe zou jij je voelen als je na al je moeite om jezelf aan te passen je inmiddels niet meer geaccepteerd wordt door je eigen volk omdat je te 'verkaasd' bent en dat je er ook nog achterkomt dat je niet geaccepteerd wordt door Nederlanders door wat ze op tv zien en doordat ze lastiggevallen zijn door een paar k*tkinderen. Dan ga je jezelf afvragen: waar doe ik het nog voor?

word

EricR zei:
Nou vind ik dit soort propaganda, gericht op kinderen, ook behoorlijk ziek. Maar de Westerse wereld kan er zelf natuurlijk ook wat van, die verdraaien bewijsmateriaal zo dat er legitimiteit wordt gevonden om een oorlog te starten. Iets wat overigens niet de eerste keer is, veel oorlogen zijn gestart d.m.v. een propaganda machine. Iraq, Vietnam, Kosovo en nog veel meer oorlogen die op verkeerde gronden zijn gestart, gevoed door een propaganda machine die ons zand in de ogen strooit.

Propaganda is fout, maar in ieder geval niet alleen een tool van regimes die als fout worden gezien.
een propaganda machine of te wel mensen op hoog geplaatste plekken die ons voorliegen OF kinderen die met de paplepel word ingegeven dat ze zichzelf moeten opblazen?

nou geef mij dan maar de propaganda machine die we nu hebben.

Markywannabee zei:
een propaganda machine of te wel mensen op hoog geplaatste plekken die ons voorliegen OF kinderen die met de paplepel word ingegeven dat ze zichzelf moeten opblazen?

hallo marky:)

Markywannabee zei:

Welke machine eist er meer slachtoffers? Wat alleen de USA al aan crap heeft uitgestort om oorlogen te starten heeft al tot zoveel slachtoffers geleid dat die Palestijnen de komende 100 jaar nog iedere dag een bus moeten opblazen. Alle propaganda is verkeerd.

EricR zei:
Welke machine eist er meer slachtoffers? Wat alleen de USA al aan crap heeft uitgestort om oorlogen te starten heeft al tot zoveel slachtoffers geleid dat die Palestijnen de komende 100 jaar nog iedere dag een bus moeten opblazen. Alle propaganda is verkeerd.
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar als ik nu een keuze zou moeten maken op dit moment..
Maar denk je! dat als er geen propaganda meer zou worden gemaakt! in onse westerse wereld! en dat landen zoals Iran met rust worden gelaten! Dat het dan allemaal wel goed zal komen! En dit soort landen geen bedreiging gaan vormen voor ons in de toekomst?

Dat heb ik niet gezegd, ik heb alleen uitgelegd dat we in de Westerse wereld net zo goed worden doodgegooid met propaganda. Alleen wat subtieler, de tijden van Joseph Goebbels zijn gelukkig voorbij.

EricR zei:
Dat heb ik niet gezegd, ik heb alleen uitgelegd dat we in de Westerse wereld net zo goed worden doodgegooid met propaganda. Alleen wat subtieler, de tijden van Joseph Goebbels zijn gelukkig voorbij.

Amen to that.

die Israeliërs zijn zelf ook geen haartje beter!die gasten zijn veel te triggerhappy!!!:mad:

hoeveel kleine Palestijnse jongens en meisjes hebben al een kogel door het hoofd gehad omdat ze toevallig iets ronds bij zich hadden zoals een sinaasappel of voetbal?:( en achetraf constateerden ze na nader onderzoek dat het om potentiële terroristen ging?:mad:

die scene dat een Palestijnse vader met zn zoontje van 5 gevangen zat tussen beschietingen van Israelisch vuur en probeerde zijn zoontje te beschermen met zn eigen lichaam, wat niet mocht baten omdat het jochie al dodelijk getroffen was door een verdwaalde Israelische kogel! de vader bemerkte pas dat hij het lijk van zn zoontje al 20 minuten vasthield...dáár zakt mijn broek nou van af!!!:mad:

niet dat de Palestijnen goed bezig zijn met die opblaasacties...zucht..:(

onwetenheid is het einde der mens

RobertHosper zei:
die Israeliërs zijn zelf ook geen haartje beter!die gasten zijn veel te triggerhappy!!!:mad:

hoeveel kleine Palestijnse jongens en meisjes hebben al een kogel door het hoofd gehad omdat ze toevallig iets ronds bij zich hadden zoals een sinaasappel of voetbal?:( en achetraf constateerden ze na nader onderzoek dat het om potentiële terroristen ging?:mad:

die scene dat een Palestijnse vader met zn zoontje van 5 gevangen zat tussen beschietingen van Israelisch vuur en probeerde zijn zoontje te beschermen met zn eigen lichaam, wat niet mocht baten omdat het jochie al dodelijk getroffen was door een verdwaalde Israelische kogel! de vader bemerkte pas dat hij het lijk van zn zoontje al 20 minuten vasthield...dáár zakt mijn broek nou van af!!!:mad:

niet dat de Palestijnen goed bezig zijn met die opblaasacties...zucht..:(

je bedoelt toch deze?

pal1.jpg
pal2.jpg

pal3.jpg
pal4.jpg

pal5.jpg
pal6.jpg

pal7.jpg

ik vraag me af wat er door je heen gaat op zo een moment
hun werden 45 min lang beschoten als ik me niet vergis
en de ambulancemederkwerkers die hun probeerden te redden waren ook allebei gedood als ik me niet vergis
filmpje volgens mij:http://news.bbc.co.uk/olmedia/950000/video/_952600_shooting2_vi.ram

pff we leven echt een in ****ed op wereld:(

Laatst bewerkt:
bij dit soort beelden krijg ik een prop in me keel...die uitdrukkingen op hun gezichten en de levenloze lichamen doorzeefd met Joodse kogels:(:sob:

ben zelf een jood en ik krijg hier ook een brok van in mijn keel
kan ook een paar fotoos plaatsen van een joodse bus met school kinderen die doorzeefd zijn met palestijnse kogels of een opgeblazen bus .
hoe zou jullie reageren als een stads bus word opgeblazen in nederland door een palestijn
zo kunnen we wel ff doorgaan met het wij en zij gevoel dat moeten we niet doen daar is dit forum niet voor .

Terug
Naar boven