El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Ah dus met andere woorden Sport, wat Palestijnse kinderen op straat zien kan rustig nog eens dunnetjes worden overgedaan op TV!

Man man man ben jij zelf geen kind geweest godver?
Kinderen zouden de TV-programma's moeten zien als een uitvlucht waar ze eventjes kunnen genieten van een leuk programma. Maar nee hoor!
Wat krijgen ze óók op TV voor hun kiezen? De frustraties, de oorlogen en de haat van hun bebaarde vaders die ze het liefst aan het front met AK-47 en al zien sterven voor 70 maagden. WRONG!

Man man man ben jij zelf geen kind geweest godver?

Kinderen zouden de TV-programma's moeten zien als een uitvlucht waar ze eventjes kunnen genieten van een leuk programma. Maar nee hoor!
Wat krijgen ze óók op TV voor hun kiezen? De frustraties, de oorlogen en de haat van hun bebaarde vaders die ze het liefst aan het front met AK-47 en al zien sterven voor 70 maagden. WRONG!

wat ik bedoel te zeggen is dit; ze maken dit dag in dag uit mee, maakt dit het erger? heb het idee dat kinderen daar inmiddels zo afgestompt zijn dat het niet eens meer doordringt
persoonlijk heb ik nooit moeite gehad met fundamentalistische moslims, maar dat kan ook komen omdat ik me niet met hun bemoeit heb, zelfde geldt voor joden. ach, wat valt er nog te zeggen? deze achteruitgang moet stopgezet worden, maar of dat gaat lukken

mijn broeders hebben geen schurfthekel aan datgene wat aktueel is, maar wel aan datgene wat niet aktueel word bevonden voor deze tijd maar nu met bombarie alsof het nieuw is word bovengehaald, ook wel stemmingmakerij genoemd.