XXL Nutrition

Telekids op z'n Iraans...schokkend.

• Topic Starter Topic Starter
Ah dus met andere woorden Sport, wat Palestijnse kinderen op straat zien kan rustig nog eens dunnetjes worden overgedaan op TV! :mad: :mad:

Man man man ben jij zelf geen kind geweest godver? :mad:
Kinderen zouden de TV-programma's moeten zien als een uitvlucht waar ze eventjes kunnen genieten van een leuk programma. Maar nee hoor!
Wat krijgen ze óók op TV voor hun kiezen? De frustraties, de oorlogen en de haat van hun bebaarde vaders die ze het liefst aan het front met AK-47 en al zien sterven voor 70 maagden. WRONG!

ik heb het filmpje bekeken .

mijn mening : waarom is het moslim geloof zo EXTREEM ???

europa is veel te beschaafd om een moslimgemeenschap handelbaar te houden . en daardoor loopt het fout in nederland en belgie . ze leven volgens mij met de woorden :'' wie niet voor mij is , is tegen mij ''

Dit is zo verkeerd dat filmpje. Daar heb ik maar één woord voor: schandalig, het indoctrineren van kinderen met haatgevoelens :no:

DBC01 zei:
Ah dus met andere woorden Sport, wat Palestijnse kinderen op straat zien kan rustig nog eens dunnetjes worden overgedaan op TV! :mad: :mad:

Man man man ben jij zelf geen kind geweest godver? :mad:
Kinderen zouden de TV-programma's moeten zien als een uitvlucht waar ze eventjes kunnen genieten van een leuk programma. Maar nee hoor!
Wat krijgen ze óók op TV voor hun kiezen? De frustraties, de oorlogen en de haat van hun bebaarde vaders die ze het liefst aan het front met AK-47 en al zien sterven voor 70 maagden. WRONG!
volgens mij begrijp je me verkeerd beertje:kiss: wat ik bedoel te zeggen is dit; ze maken dit dag in dag uit mee, maakt dit het erger? heb het idee dat kinderen daar inmiddels zo afgestompt zijn dat het niet eens meer doordringt:no: dit soort acties getuigen van grote wansmaak en waar die wansmaak vandaan komt probeer ik duidelijk te krijgen in mn post, en idd, als je n kind nog n beetje lol wilt geven moet je iets leuks laten zien en niet deze ellende,dan krijg je het effect dat het heel normaal is dat wanneer papa zich opgeblazen heeft zoonlief dat ook maar moet doen. als het overigens waar is wat er eerder is gezegd in dit topic, dat dit filmpje al jaren oud is maar nu ivm die uitspraak pas word getoond noem ik dat wel sfeermakerij, maar ach, de media mag alles zeggen he:D

koetje zei:
ik heb het filmpje bekeken .
mijn mening : waarom is het moslim geloof zo EXTREEM ???
europa is veel te beschaafd om een moslimgemeenschap handelbaar te houden . en daardoor loopt het fout in nederland en belgie . ze leven volgens mij met de woorden :'' wie niet voor mij is , is tegen mij ''
nou nee. . . . wat je precies bedoelt met extreem weet ik niet maar het probleem ligt in ditsoort dingen. marokkanen rellen en mohammed b denkt wat van zn geloof te begrijpen en gelijk staat de hele islam terecht. dat is jammer:( persoonlijk heb ik nooit moeite gehad met fundamentalistische moslims, maar dat kan ook komen omdat ik me niet met hun bemoeit heb, zelfde geldt voor joden. ach, wat valt er nog te zeggen? deze achteruitgang moet stopgezet worden, maar of dat gaat lukken???

De media mag niet alles zeggen maar helaas voor jou en je club mag de media wel alles laten zien wat actueel is. En dáár hebben jouw broeders een schurfthekel aan want in hun thuislanden mag de media niks anders zeggen dan dat Allah groooot en machtig is en vooral niks negatiefs over de Mullah, Ayatollah of Imam vertellen. Jammer dat wij nu zo trots zijn op onze samenleving waar we wél misstanden aan de kaak mogen stellen. Zouden jou broeders een hoop rust geven als ten eerste eens die vervelende media monddood wordt gemaakt, net als in Iran, Irak etc.

Helaas.

Corazon zei:
Denk even na wat hebben we met die oorlogen tot nu toe voor elkaar gekregen? (behalve dat Saddam van de troon is)
Na de oorlog tegen de taliban is Afganistan inmiddels drugsland nummer 1! De taliban is inmiddels aan het hergroeperen, maar dat boeit natuurlijk niet meer, want Bush wou alleen even laten zien dat ze niet met hem moesten sollen.
Na de oorlog in Irak zijn er nog altijd geen verboden wapens gevonden, er worden nog altijd veel mensen vermoord en echt veiliger is het er niet op geworden. Ik geef wel toe dat Saddam van de troon is, maar dit kon op een veel betere manier.
Denk de volgende keer maar even na voordat je weer een oorlog wilt. Maar goed zolang je maar niks van de doden merkt bij jou in de buurt en je met een gerust hart kunt slapen is alles goed he :rolleyes:

dat verdient karma :thumb:

zolang dat we maar elke dag onze buik vol vreten, en ons warme bed mogen kruipen kan het ons allemaal niet schelen hé.
Ik wil graag al degenen die deze video beslechten eens zien nadat je kleine broertje van 11 maanden wordt doodgeschoten door joodse soldaten!! Dan ga je veel beter kunnen begrijpen waarom deze soort tekenfilms bestaan.
Ik stem trouwens niet voor zelfmoordcommando's, maar WEL tegen de brutale joodse militairen.

capricik zei:
dat verdient karma :thumb:
zolang dat we maar elke dag onze buik vol vreten, en ons warme bed mogen kruipen kan het ons allemaal niet schelen hé.
Ik wil graag al degenen die deze video beslechten eens zien nadat je kleine broertje van 11 maanden wordt doodgeschoten door joodse soldaten!! Dan ga je veel beter kunnen begrijpen waarom deze soort tekenfilms bestaan.
Ik stem trouwens niet voor zelfmoordcommando's, maar WEL tegen de brutale joodse militairen.

joodse militairen :scratch:

Als je ziet dat er zeker 25.000 Iraqi's gesneuveld zijn sinds het begin van de oorlog daar vind ik het niet zo vreemd dat er aan de andere kant meer extremisme in opkomst is.

Van die 25.000 is 37% het slachtoffer geworden van geweld door coalitietroepen. We hebben het dan over burgerslachtoffers, geen militairen. 1 ding is zeker, ze hebben de WTC-slachtoffers nu meervoudig gewroken. Maar lost het wat op, nee! De cirkel van haat wordt er in ieder geval niet mee doorbroken.

Een vreselijk klote filmpje!! Ik had er al over gehoord op het nieuws. De media gaat nu ook toegeven dat er een probleem is. Eerst mocht er niets gezegd worden. Nu wel maar, ergggggggggg laat.

DBC01 zei:
De media mag niet alles zeggen maar helaas voor jou en je club mag de media wel alles laten zien wat actueel is. En dáár hebben jouw broeders een schurfthekel aan want in hun thuislanden mag de media niks anders zeggen dan dat Allah groooot en machtig is en vooral niks negatiefs over de Mullah, Ayatollah of Imam vertellen. Jammer dat wij nu zo trots zijn op onze samenleving waar we wél misstanden aan de kaak mogen stellen. Zouden jou broeders een hoop rust geven als ten eerste eens die vervelende media monddood wordt gemaakt, net als in Iran, Irak etc.

Helaas.
jouw en je club:rolleyes: gaatie weer hoor, sinds je weet van mn bekering spreek je me er graag op aan he? erg apart, dacht dat we niet persoonlijk moesten worden omdat zoiets een zwaktebod was?:cool: mijn broeders hebben geen schurfthekel aan datgene wat aktueel is, maar wel aan datgene wat niet aktueel word bevonden voor deze tijd maar nu met bombarie alsof het nieuw is word bovengehaald, ook wel stemmingmakerij genoemd.
wanneer iets zoals genoemd jarenlang word gepubliceerd en nu ineens met deze zaak bekend word gemaakt alsf het nieuw is, dan noemen we dat stemmingmakerij of iig niet eerlijk zijn. slaap lekker lievie:kiss:

Stukje journalistieke motivering dan maar voor hen die persvrijheid verafschuwen.

Komt ie Sport:

Het filmpje mag dan oud zijn: De uitspraken van de verse Iraanse president jegens Israel niet! En dáárom is zo'n tekenfilm ineens verdomde actueel! Want stemmingmakerij of niet: Op de inhoud van dat filmpje gaan jij nog je broeders niet in. Het enige dat ik hoor is 'stemmingmakerij'maar de grootste stemmingmakerij beste Sport gebeurt in dat filmpje waarin jonge Moslimkinderen wordt geleerd dat zelfmoord-acties zwaar okay zijn.

Homer17 zei:
Haha stel simpele zielen geleid door de media...
Ten eerste is dit een Palestijnse tekenfilm... Mijn ouders hebben deze tekenfilms gezien in Iran :D haha
En die namen... Het zijn allemaal Arabische namen, wederom Palestijns. Deze tekenfilms worden ieder jaar rond dit tijdstip uitgezonden (Jeruzalem dag etc...). Maargoed, omdat die boer Ahmedijan die wannaB stoere uitspraken heeft gedaan worden deze tekenfilms op het i-net gezet.

de taal is wel perzisch, en der zal wel iranees geld in zitten
m'n ma vertrekt vandaag ernaar iran, geniet ze ma :)

roxxe zei:

Ja dat dacht ik ook...ik begreep namelijk veel woorden die hetzelfde zijn als koerdisch en dat heb ik met arabische woorden bijna nooit.

Wil je heel ver terug gaan? Dan heb je het over babylonie... en babylonie was van de? juist, joden! Men zegt doodsimpel: De joden hebben een stuk land gekregen en daar zijn ze allemaal in gekwakt. Maar vergeten we niet dat de islam van het jodendom af stamt? Zelfs het christendom.
De palestijnen willen dat de joden weg gaan, omdat dat hun land is. Eigenlijk klopt dit dus niet. Ik begrijp de situatie.
Maar is delen nou zo moeilijk? Het gaat hier om een stuk van 25 vierkante km.. al is het iets meer of minder. Dan is er nog de vraag of het echt wat boeit dat deze propaganda wordt uitgezonden.. ja dat boeit, zeer veel zelfs. Als je dit elke dag krijgt in gepepert, wie zal de kinderen van jouw kinderen dan vertellen dat het anders is? Dit soort propaganda hoort in zo'n wereld niet thuis. Dit zet haat op aan beide kanten. Als een joodse soldaat een 11 jaar oud kindje neer schiet, moet dan zijn hele volk daar voor boeten? Er zijn ook joden die in vrede willen leven met de palestijnen. En zo is het ook andersom, het zijn die vieze radicalen en k*t extremisten die voor zoveel leed zorgen. WHAT HAPPEND TO SHARING?@!#?!@#?@#!213 Je hoeft geen verdomde communist te zijn MAAR HET GAAT HIER OM EEN STUKJE k*t LAND, zij kunnen zoveelbereiken als ze gaan samenwerken he. Zoveel leed besparen, zoveel levens beter maken, alleen als de rest het ook wil. En door deze shit uit te zenden krijg je alleen maar meer mensen aan de kant van de mensen die "de jihad" willen. **** de jihad, jihad my ass. Denk eerst aan je naaste, dan pas aan je geloof. Een geloof zal nooit zo ver gaan tot het aanzetten van moorden, wat heb ik een **** hekel aan terroristen, of radicalen. Zielige nep-machthebbers, zeker vroeger te weinig aandacht van hun ouders gekregen.

:kots:

Al die mensen die zijn vermoord door terroristen of mensen die andere onschuldigen pijn gedaan hebben, hiervoor ben je geen mens.. hierdoor ben je een beest geworden. Een wezen wat zichzelf uitroeit WTF??!@ En dat om EER.

Als mijn ouders vermoord zouden worden, zou ik dan het hele ras moeten haten? Die grens is heel dichtbij, daar stap je zo over heen.. maar als je het de tijd geeft, dan zal je vanzelf medelijden met die persoon hebben. Omdat je weet dat je wel heeel zielig moet zijn om tot zo iets in staat te zijn. Hiervoor hoef je geen volk te haten. Ni3 H4tuUuuHhh!!!

DBC01 zei:
Stukje journalistieke motivering dan maar voor hen die persvrijheid verafschuwen.

Komt ie Sport:

Het filmpje mag dan oud zijn: De uitspraken van de verse Iraanse president jegens Israel niet! En dáárom is zo'n tekenfilm ineens verdomde actueel! Want stemmingmakerij of niet: Op de inhoud van dat filmpje gaan jij nog je broeders niet in. Het enige dat ik hoor is 'stemmingmakerij'maar de grootste stemmingmakerij beste Sport gebeurt in dat filmpje waarin jonge Moslimkinderen wordt geleerd dat zelfmoord-acties zwaar okay zijn.
en toen vergat je even goed te lezen en te zien dat ik wel degelijk mijn mening mt dit filmpje geef:rolleyes: nog iets te melden over "mij en mijn broeders"? :rolleyes: weer uitgeschreeuwd nu? ja? fijn zo:cool:

roxxe zei:

haha duh als er een tolk aan te pas komt ;)
Kijk eens naar de kledij, zulke kleding dragen ze niet eens in dorpen joh. Dit is gewoon een puur Arabisch/Palestjins filmpje wat in Iran uitgezonden wordt om ze te "steunen".

Dat hele midden oosten.... 1 bom erop!

Het grootste probleem met streng religieuze mensen is dat ze andere levensstijlen niet kunnen of willen accepteren. Dat ligt niet aan het geloof, maar dat ligt aan de mensen zelf.

Burka’s, gigantische moskeeën in Nederland, fundamentele imams, ik vind het allemaal prima zolang ze mij met rust laten. Maar dat kan schijnbaar niet. :(

Terug
Naar boven