XXL Nutrition

Telekids op z'n Iraans...schokkend.

wat is je oplossing big dbc?
nog een wereldoorlogje om de wereld te zuiveren van die achterlijken?

Haha stel simpele zielen geleid door de media...

Ten eerste is dit een Palestijnse tekenfilm... Mijn ouders hebben deze tekenfilms gezien in Iran :D haha
En die namen... Het zijn allemaal Arabische namen, wederom Palestijns. Deze tekenfilms worden ieder jaar rond dit tijdstip uitgezonden (Jeruzalem dag etc...). Maargoed, omdat die boer Ahmedijan die wannaB stoere uitspraken heeft gedaan worden deze tekenfilms op het i-net gezet.

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Zeg dat maar niet Corazon. Voor je het weet wordt je uitgemaakt voor Demoniseer-man.

Géén kritiek meer mogelijk wat betreft onze Spiertje, op Moslimstaten en verder álles wat ermee te maken heeft, die arme mensen hebben niks verkeerd gedaan en dit tekenfilmpje is het bewijs: Ze zijn alleen maar zielig toch Spier?

Intussen al GEKEKEN NAAR HET FILMPJE Spier of lul je nog steeds over Moslims in het algemeen? Dit topic gaat over het filmpje.

Ja ach ik begrijp spiertje ook wel hoor, hij is gewoon geirriteerd door alle negatieve uitspraken die hier worden gedaan over buitenlanders (soms wijze woorden, maar soms ook achterlijke uitspraken) en op dit moment ben jij even de zondebok DBC :D.

Je moet begrijpen dat het niet leuk is om als allochtoon al die ongenuanceerde meningen te horen door mensen die er soms niks vanaf weten. Vooral als je zelf een allochtoon bent die alles goed doet. Hoe zou jij je voelen als je na al je moeite om jezelf aan te passen je inmiddels niet meer geaccepteerd wordt door je eigen volk omdat je te 'verkaasd' bent en dat je er ook nog achterkomt dat je niet geaccepteerd wordt door Nederlanders door wat ze op tv zien en doordat ze lastiggevallen zijn door een paar k*tkinderen. Dan ga je jezelf afvragen: waar doe ik het nog voor?

Het wordt tijd dat onze DBC ook eens zijn eigen tekenfilm gaat maken volgens mij :)

D. zei:
Denk even na wat hebben we met die oorlogen tot nu toe voor elkaar gekregen? (behalve dat Saddam van de troon is)

Na de oorlog tegen de taliban is Afganistan inmiddels drugsland nummer 1! De taliban is inmiddels aan het hergroeperen, maar dat boeit natuurlijk niet meer, want Bush wou alleen even laten zien dat ze niet met hem moesten sollen.

Na de oorlog in Irak zijn er nog altijd geen verboden wapens gevonden, er worden nog altijd veel mensen vermoord en echt veiliger is het er niet op geworden. Ik geef wel toe dat Saddam van de troon is, maar dit kon op een veel betere manier.

Denk de volgende keer maar even na voordat je weer een oorlog wilt. Maar goed zolang je maar niks van de doden merkt bij jou in de buurt en je met een gerust hart kunt slapen is alles goed he :rolleyes:

Corazon zei:
Ja ach ik begrijp spiertje ook wel hoor, hij is gewoon geirriteerd door alle negatieve uitspraken die hier worden gedaan over buitenlanders (soms wijze woorden, maar soms ook achterlijke uitspraken) en op dit moment ben jij even de zondebok DBC :D.

Je moet begrijpen dat het niet leuk is om als allochtoon al die ongenuanceerde meningen te horen door mensen die er soms niks vanaf weten. Vooral als je zelf een allochtoon bent die alles goed doet. Hoe zou jij je voelen als je na al je moeite om jezelf aan te passen je inmiddels niet meer geaccepteerd wordt door je eigen volk omdat je te 'verkaasd' bent en dat je er ook nog achterkomt dat je niet geaccepteerd wordt door Nederlanders door wat ze op tv zien en doordat ze lastiggevallen zijn door een paar k*tkinderen. Dan ga je jezelf afvragen: waar doe ik het nog voor?

er is genoeg gezegd :coffee: :grumble:

Spiertje en Corazon :
Zeik niet vrouwtjes :D Het is toch niet persoonlijk op jullie bedoeld of wel?
Vind het zo zielig he, een beetje "gepest" voelen door wat dudes op i-net

Homer17 zei:
Spiertje en Corazon :
Zeik niet vrouwtjes :D Het is toch niet persoonlijk op jullie bedoeld of wel?
Vind het zo zielig he, een beetje "gepest" voelen door wat dudes op i-net

Hahah ja ik voel me niet gepest ofzo, maar ik vind gewoon dat sommige mensen hier er achterlijke gedachtes op na houden en dat moet ik dan even kwijt :D ik ga me zeker niet stressen om mensen op het forum. Cortisol zorgt voor spierafbraak namelijk. En discussies moeten er zijn toch? Als iedereen hier elkaar maar napraat: ja man k*t allochtonen allemaal schoriemorie..tja dan is het ook niet leuk

Wat een onzin, je hebt je maar gewoon aan te passen.

Kom niet aan met "ow het is een allochtoon dus moet hij zich maar aanpassen?"

Dit geldt voor een ieder die zich niet weet te gedragen. Het is makkelijk te zeggen "waar doe ik het voor laat ze barsten" maar dat is dus aan jezelf en dan wordt je ook zo'n k*t buitenlandertje in de maatschapij's ogen.
En terecht!

En als je je normaal gedraagt dan is er niets aan de hand. Ja als je in de stad loopt zullen mensen zeggen "daar loopt er weer een". Ja zowat, mensen met een kaal hoofd hebben dat ook. Brede kerels krijgen ook ongenuanceerde meningen voor het hoofd gegooit, verander jij daardoor? Ik niet, ik ben wie ik ben en verander niet door wat een ander van mij denkt of zegt.

eduardjanssen zei:
Wat een onzin, je hebt je maar gewoon aan te passen.
Kom niet aan met "ow het is een allochtoon dus moet hij zich maar aanpassen?"
Dit geldt voor een ieder die zich niet weet te gedragen. Het is makkelijk te zeggen "waar doe ik het voor laat ze barsten" maar dat is dus aan jezelf en dan wordt je ook zo'n k*t buitenlandertje in de maatschapij's ogen.
En terecht!
En als je je normaal gedraagt dan is er niets aan de hand. Ja als je in de stad loopt zullen mensen zeggen "daar loopt er weer een". Ja zowat, mensen met een kaal hoofd hebben dat ook. Brede kerels krijgen ook ongenuanceerde meningen voor het hoofd gegooit, verander jij daardoor? Ik niet, ik ben wie ik ben en verander niet door wat een ander van mij denkt of zegt.

Ik heb me toch ook aangepast? (bovendien bepaal ik dat nog altijd zelf)

Je zegt dat kale mensen dat ook hebben en zelfs brede mensen...dit keur ik evenveel af! Alleen omdat mensen vooroordelen hebben op kale mensen is het ineens goedgekeurd om het ook te hebben op buitenlanders ??? beetje rare manier van redeneren is dat.

Bovendien verander ik ook niet door die meningen, ik vind ze alleen heel achterlijk (zoals ik al heb aangegeven)

Ja achterlijk mag je het vinden vind ik ook.

Aanpassen eigen keus? Zou het niet moeten zijn. Kijk naar andere landen waar ze een hard beleid hebben daar hebben ze lang niet zoveel last als dat ze hier hebben. Voor een ieder he!

Je zegt dat kale mensen dat ook hebben en zelfs brede mensen...dit keur ik evenveel af! Alleen omdat mensen vooroordelen hebben op kale mensen is het ineens goedgekeurd om het ook te hebben op buitenlanders beetje rare manier van redeneren is dat.

Je zet jezelf graag in een hokje, je bent niet meer of minder dan een kale of een breed persoon. Je bent toch hier, je wilt toch hier horen? Daarom pas je je aan, stop dan ook met dat gebuitenlander!

eduardjanssen zei:
Ja achterlijk mag je het vinden vind ik ook.
Aanpassen eigen keus? Zou het niet moeten zijn. Kijk naar andere landen waar ze een hard beleid hebben daar hebben ze lang niet zoveel last als dat ze hier hebben. Voor een ieder he!
Je zet jezelf graag in een hokje, je bent niet meer of minder dan een kale of een breed persoon. Je bent toch hier, je wilt toch hier horen? Daarom pas je je aan, stop dan ook met dat gebuitenlander!

Je begrijpt me verkeerd..ik zie mezelf echt niet als buitenlander, maar als Nederlander. Het enige turkse aan mij is het feit dat mijn ouders er geboren zijn en het feit dat ik van turkse pizza hou. Ik ben hier en ik wil hierbij horen zoals je zegt, maar wat moet ik dan doen als men me hier niet wil hebben? Dat probeerde ik dus uit te leggen..dat maakt het alleen maar frustrerender (als dat woord bestaat :D je begrijpt me wel denk ik)

Wat kan jouw dat schelen? Doe je ding, zorg dat je geen last bezorgt. En most of all zorg dat je een baan hebt :D.

eduardjanssen zei:
Wat kan jouw dat schelen? Doe je ding, zorg dat je geen last bezorgt. En most of all zorg dat je een baan hebt :D.

Hoezo baan? In dit land krijg je zo een uitkering :D nee ik begrijp je

:roflol: Inderdaad dat is ook een schande hier. Ken een jongen 20 jaar, zegt gewoon ik ga niet werken ik krijg toch een uitkering. Eerlijk toen hij dat zei kon ik 'm wel villen.

• Topic Starter Topic Starter
Net een Turkse pizza gegeten, zalig, uit een volbloed Turkse snackbar.
Kennen mij niet bepaald als een opruier of rascist, integendeel, maar wat ze wel weten is dat ik m'n mond niet zomaar hou, ook niet als ik van demoniseren wordt beticht. ;)

DBC01 zei:
Net een Turkse pizza gegeten, zalig, uit een volbloed Turkse snackbar.
Kennen mij niet bepaald als een opruier of rascist, integendeel, maar wat ze wel weten is dat ik m'n mond niet zomaar hou, ook niet als ik van demoniseren wordt beticht. ;)

Mjam lekker hoor :D... als je het puur voor de discussie doet heb ik er niets tegen je berichtjes en vind ik ze juist goed (want ze zorgen zeker voor discussies)

Even een reactie

zojuist een broeder gesproken die albanees is. . . hij heeft dit soort dingen persoonlijk meegemaakt. moslimmensen werden vermoord door vreemde troepen etc.
zijn woorden; hun geleerden zijn kafir (ongelovigen) ze zijn niet moslim
maar het volk is ontwetend. . . . het zijn sjiëten, ze onderhouden banden met israël waar niemand van mag weten, en ze werken samen met israël tegen de moslims in deze landen. . . . deze personen vervloeken de sahaba(metgezellen van de Profeet vzmh). dit zegt jullie misschien niks, maar voor goede moslims zijn deze metgezellen een groot voorbeeld. dat geeft wel aan hoe hun visie op de Islam is. en toch he, dit word dan uitgezonden op tv. maar kinderen in palestijnse landen zien dit elke dag voor hun ogen, maakt dit het erger? de haat is er altijd geweest, zal er altijd blijven, en heb geen idee hoe dat ooit over zou kunnen gaan

Terug
Naar boven