XXL Nutrition

Telenetprobleem, 20€ teveel betaald of niet?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Telenetprobleem, 20€ teveel betaald of niet?

Bij ons hier in België werken ze dus nog met downloadlimieten.. Bij mij is dit 20gb, per gigabyte meer betaal je normaal 1€

Nu, in de maand augustus had ik hem op 41gb gezet, dus 21gb meer, maar ik had het vergeten uit te zetten voor de maand oktober, waardoor ik in oktober ook nog 41gb ter beschikking had (want was aangerekend), want: 21gb meer.

Op de rekening van Augustus hadden ze die 21gb van September al aangerekend omdat de rekening wss in September is gemaakt. Al goed en wel, dan heb ik die extra gb's al betaald voor de maand September.

Nu krijg ik voor de maand September een rekening waar nog eens 23€ wordt aangerekend voor 23gb (ik had nog 2gb extra aangevraagd, dus in totaal 23gb), maar die 21gb had ik al betaald..

Tijdens die maand heb ik hem wel eens op 0 terug gezet, maar omdat ik het niet zag zitten om altijd smallband te surfen heb ik hem toch terug op 23gb gezet (dus op 43 gb in totaal)

In feite moet ik dus maar 2€ betalen voor de maand September toch? Want voor die 23gb meer in de maand September ging ik dan 63gb ter beschikking moeten hebben. Je betaald toch geen 2de keer voor iets dat je al gebruikt hebt..

Laatst bewerkt:
je had hem(?) op 41gb gezet en dan vergeten uit te zetten?

ik snap het iig niet echt

hmm, klopt imo toch

je hebt je blokken verwijderd en dan toch terug besloten om 23blokken bij te kopen, dus betaal je 23€ extra

in aug +21
in sep +21
in okt +21 , verwijderd, terug +23

• Topic Starter Topic Starter
je gaat in september geen rekening krijgen voor u blokken in oktober ze! :p

hmm, klopt imo toch

je hebt je blokken verwijderd en dan toch terug besloten om 23blokken bij te kopen, dus betaal je 23€ extra

in aug +21
in sep +21

Idd, maar ik hoef toch geen 2x te betalen voor die 21gb??? Het is net of ik dan 2x 21gb verbruikt heb, maar in feite heb ik maar 1x 21gb verbruikt.. Dit is toch puur bedrog. Je kan zo voor de lol 10 keer terug op 0 zetten en weer op 21, dan moet je 210€ betalen of wat :rolleyes: (en je hebt niets verbruikt)

Idd, maar ik hoef toch geen 2x te betalen voor die 21gb??? Het is net of ik dan 2x 21gb verbruikt heb, maar in feite heb ik maar 1x 21gb verbruikt.. Dit is toch puur bedrog. Je kan zo voor de lol 10 keer terug op 0 zetten en weer op 21, dan moet je 210€ betalen of wat :rolleyes: (en je hebt niets verbruikt)

toch wel, als je het op 0 zet, en daarna terug op bv die 21, dan wordt het nog es aangerekend!

hmm, klopt imo toch

in aug +21
in sep +21

Die gigabyte tellen altijd voor 1 maand, dus als je hem terug op O zet, maar je hebt al bv 2gb meer eens opgegeven moet je die toch betalen. Als je die terug op 2 zet, moet je toch niet nog eens 2gb betalen?

toch wel, als je het op 0 zet, en daarna terug op bv die 21, dan wordt het nog es aangerekend!

Wss wel, maar ik vind het dikke zever vinden. Is echt te belachelijk voor woorden dit. Je hebt al eens 21€ per maand betaald voor die volumeblokken en doordat je hem per ongeluk op O hebt gezet en terug op 21 moet je nog eens (dus voor de 2de keer) 21€ betalen per maand. :mad:

Laatst bewerkt:
Wat een k*t land dat Belgie. Leven die internet providers nog in de prehistorie ofzo? Datalimiet... Bwhahahaha....

als ik extra blokken bestel bestel (25 ct/gb btw) behoud ik ze zelfs als ik ze niet opgebruik binnen de maand

you got pwned :D
als uwen euro nog ni is gevallen, ge kunt altijd overstappen op veel goedkopere en betere alternatieven

meer info
www.userbase.be

Terug
Naar boven