XXL Nutrition

Temptation Island 5 kan jij de verleiding aan?

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vier koppels reizen af naar Thailand en worden er 16 dagen lang van elkaar gescheiden voor alweer een keiharde relatietest. De vier vrouwen verblijven op het exotische White Beach Resort in het gezelschap van 8 stoere vrijgezellen die er alles aan zullen doen om de vrouwen het vuur aan de schenen te leggen. De vier heren strijken neer in het luxueuze Treetops, in het gezelschap van 8 bloedmooie vrijgezelle dames.

Dit jaar wordt het moeilijker dan ooit om aan de verleiding te weerstaan. Ieder van ons heeft wel ergens een erotische fantasie die hij of zij nog nooit in de praktijk heeft durven of kunnen omzetten. Voor de koppelhelften op Temptation Island kan die fantasie werkelijkheid worden... weerstaan ze aan de ultieme verleiding, of gaan ze voor de bijl?

Rebecca Loos krijgt de eer om de spits af te bijten. Vele mannen dromen ervan om eens een nacht te mogen doorbrengen met een beroemde ster, en voor één van de mannen wordt die droom werkelijkheid...

Ik ga het zeker volgen, Elke maandag om 20.30

Nu bezig op Veronica

Alsjeblieft zeg...

Samen met een goede vriendin mee doen en flink rond gaan lopen versieren en rotzooien en dikke pret hebben en gratis holiday.

Lekker de zaak lopen flessen daaro.

Die rebecca loos zou ik wel willen nken...

DAMN, die blonde met korte haren....prachtig!

zieke shizzle, ja we hebben toch zo'n goede relatie, laten we eens kijken of een ander die moedwillig kan verzieken:rolleyes:

Stupiditeit alom, ik kijk er geen 5sec naar.

Neppe zooi allemaal. Het lijkt steeds meer op Amerika hier.

Capoeirist zei:
Samen met een goede vriendin mee doen en flink rond gaan lopen versieren en rotzooien en dikke pret hebben en gratis holiday.

Lekker de zaak lopen flessen daaro.
dat hebben ze vorige keer al gedaan:D een belgisch "koppel"

wat een hoerennest verspil ik geen seconde van mijn leven aan

Mij moeten ze niet dumpen op dat eiland, na 3 uur paal ik alles wat los en vast zit.

Perfecte oplossing voor een nakuur :P

als je vrijgezel bent en je hebt een gewone vriendin .. samen zogenaamd als koppel daar naartoe gaan en flink wat volblaffen daaro.. :D

nuttige post? neuh niet voor zoiets blij.. maarja het trekt kijkcijfers he en daar draait het om :)

Ik mag daar niet naar kijken van mijn moeder

Ik kan de verleiding aan...

2 jongens die bij mij trainen komen in aflevering 4 erin.

wel grappig.

Terug
Naar boven