- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smurfin zei:Zo'n vreselijk waardeloos programma dat!
Nee daar kijk ik geen minuut van mijn leven naar. Kan m'n tijd beter besteden.

Gaan rotzooien met grote Smurf denk ikYzord zei:

Kan jij belgische zenders ontvangen?PreludE zei:verdomme, wanneer is er een herhaling? ik kom hier elke dag en als er iets op komt dan denk ik"ja wist ik allang" en nu was ik er gister niet hier en heb ik het gemist

PreludE zei:verdomme, wanneer is er een herhaling? ik kom hier elke dag en als er iets op komt dan denk ik"ja wist ik allang" en nu was ik er gister niet hier en heb ik het gemist
Dus jullie lopen altijd een dag voor, kzal dan maar de maandagavond dit topic niet bekijken, anders weet ik al allesXLarge zei:Vanaf [B]3[B] april maandags en woensdags[/B][/B] om 20.30 uur, zondags HH 22.30 uur

pat21 zei:Komen meestal wel mooie vrouwen in voor. Vond Valerie een paar seizoenen terug echt een bloedmooie vrouw. Waar die kale Nederlander met bril mee ging
maar ik moet toegeven dat ze ook men favoriet was paar seizoenen trug .0.. damn wat heb ik me toen kapot gegeild 
Thuis m'n eigen tempation doen met Grote SmurfYzord zei:
)Hertje zei:Wanneer maken ze eens een aflevering vol bi-coïtusuelen. Vrouwen die een relatie hebben met een man maar 2 weken worden gedropt tussen 20 mooie vrouwen. Lijkt me wel wat. Als voorwaarde natuurlijk dat hun kerel niet wil dat ze intiem met een vrouw zijn. Moet wel een beetje leedvermaak blijven!
![]()