MuscleMeat

Temptation Island 5 kan jij de verleiding aan?

verdomme, wanneer is er een herhaling? ik kom hier elke dag en als er iets op komt dan denk ik"ja wist ik allang" en nu was ik er gister niet hier en heb ik het gemist

PreludE zei:
verdomme, wanneer is er een herhaling? ik kom hier elke dag en als er iets op komt dan denk ik"ja wist ik allang" en nu was ik er gister niet hier en heb ik het gemist
Kan jij belgische zenders ontvangen?
Ze tonen het iedere Dinsdag(vandaag dus) en donderdag op vt4 om 22.20:p

• Topic Starter Topic Starter
PreludE zei:

Vanaf 3 april maandags en woensdags om 20.30 uur, zondags HH 22.30 uur

XLarge zei:
Vanaf [B]3[B] april maandags en woensdags[/B][/B] om 20.30 uur, zondags HH 22.30 uur
Dus jullie lopen altijd een dag voor, kzal dan maar de maandagavond dit topic niet bekijken, anders weet ik al alles:p

Laatst bewerkt:
Vind het altijd een beetje een deprimerend programma, om te zien dat die stellen die toch meestal echt met vertrouwen in elkaar en hun relatie aan zoiets beginnen bijna allemaal in die twee weekjes, wat dus echt superweinig tijd is, de fout in gaan.

Misschien ben ik wel een hopeloos ouderwets miepje wat dat betreft, maar ik zou het al erg vinden als mijn vent al die dingen zou doen die die figuren elke dag met elkaar doen in die serie, die technisch gezien niet eens onder vreemdgaan vallen.
Zoals de hele dag elkaars hand vasthouden, tegen elkaar aanliggen, elkaar masseren, in het zwembad om elkaar heen gekronkeld hangen en samen in 1 bed slapen (we hebben alleen maar in hetzelfde bed gelegen hoor, we hebben écht niks gedaan hoor), etc.

Ik snap best dat het op zo'n eiland anders is dan in het 'echte leven', maar damn, als je je niet eens twee miezerige weekjes kan inhouden...
En die types die dan gewoon doodleuk hun partner terugnemen als die binnen een paar dagen of zelfs de eerste dag al met een ander ligt te vozen, dan spoor je toch ook niet. Kan je nagaan wat die irl allemaal doen als er géén camera's bij zijn.

Wees eerlijk Cynthia, ieder individu dat deelneemt aan Temptation Island hoopt met een excuus een vreselijk mooie kerel/vrouw op een idyllische lokatie helemaal stuk te trekken.

je gaat het bijna hopen ja, dat ze het niet serieus menen.

En als ze lopen te janken kom ik niet meer bij.

Het lijken dan net mensen die zonder nadenken gaan kuren met steroiden: Eerst je er vol instorten en dan gaan janken om de puistjes op je rug.

Zou me bijna in een serieuze relatie storten en dan afreizen naar Tempetation Island. Twee weken niet rukken en heel veel eiwitten, om me vervolgens door die Rebacca te laten ppen en me HELE lading over de gezicht leeg te spuiten, en geloof me, dat is dan ècht een hele hoop na zo'n tijd. Voorafgaand natuurlijk hard stoten om haar poes echt te vullen.

Marky geef je op! :roflol: DBB shirt aan en volblaffen die handel, dat is tv!

vandaag even gekeken, er zat inderdaad lekker vlees tussen.
mijn favoriet (jammie):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pat21 zei:
Komen meestal wel mooie vrouwen in voor. Vond Valerie een paar seizoenen terug echt een bloedmooie vrouw. Waar die kale Nederlander met bril mee ging

ze is nu samen met koen wouters , een belgische artist en ze hebben samen al een kindje geworpen :D maar ik moet toegeven dat ze ook men favoriet was paar seizoenen trug .0.. damn wat heb ik me toen kapot gegeild :rolleyes:

Wel een leuk programma idd.

Heerlijk om die stelletjes kapot te zien gaan!

de amerikaanse versie heeft teminste nog n beetje buff gasten:D onze versie bestaat voornamelijk uit ecto en baco-boys:)

Wanneer maken ze eens een aflevering vol bi-coïtusuelen ;). Vrouwen die een relatie hebben met een man maar 2 weken worden gedropt tussen 20 mooie vrouwen. Lijkt me wel wat. Als voorwaarde natuurlijk dat hun kerel niet wil dat ze intiem met een vrouw zijn. Moet wel een beetje leedvermaak blijven! :D

Hertje zei:
Wanneer maken ze eens een aflevering vol bi-coïtusuelen ;). Vrouwen die een relatie hebben met een man maar 2 weken worden gedropt tussen 20 mooie vrouwen. Lijkt me wel wat. Als voorwaarde natuurlijk dat hun kerel niet wil dat ze intiem met een vrouw zijn. Moet wel een beetje leedvermaak blijven! :D

welke man wil dat nou niet, opnemen en later terugkijken :D

Zal meteen eens kijken, ik heb het gisteren opgenomen, voetbal ging voor:D

Terug
Naar boven