AndroidHealthClinic

Temptation Island 5 kan jij de verleiding aan?

RobertHosper zei:
dat hebben ze vorige keer al gedaan:D een belgisch "koppel"
Klopt om terug dichter bij elkaar te groeien, het is hen alvast niet gelukt, hij was op dag 1 al aan het nken met een nederlandse Sandra geloof ik:D

Manny Ribera zei:
Klopt om terug dichter bij elkaar te groeien, het is hen alvast niet gelukt, hij was op dag 1 al aan het nken met een nederlandse Sandra geloof ik:D
:roflol: die kop van m toen de camera's in de cabin ontedekte:roflol:

RobertHosper zei:
:roflol: die kop van m toen de camera's in de cabin ontedekte:roflol:
Ja, ik heb toch niets verkeerd gedaan:D, en die andere(met zijn lang haar kenny??) was ook op dag 1 al in de fout gegaan, maar wilde het nooit toegeven alleen op het einde wel, ik ben wel binnen in haar gegaan, maar voor mij was het geen coïtus, want ik genoot er niet van:D :roflol: :roflol:

Je bent sowiezo een debiel als je daar met je vrouwtje aan mee gaat doen.

Manny Ribera zei:
Ja, ik heb toch niets verkeerd gedaan:D, en die andere(met zijn lang haar kenny??) was ook op dag 1 al in de fout gegaan, maar wilde het nooit toegeven alleen op het einde wel, ik ben wel binnen in haar gegaan, maar voor mij was het geen coïtus, want ik genoot er niet van:D :roflol: :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Ik denk dat je vraagtekens bij je relatie moet zetten als je er überhaupt aan mee wil doen.

Vind het som wel grappig om te zien. Al die jankende mensen...

Komen meestal wel mooie vrouwen in voor. Vond Valerie een paar seizoenen terug echt een bloedmooie vrouw. Waar die kale Nederlander met bril mee ging

pat21 zei:
Komen meestal wel mooie vrouwen in voor. Vond Valerie een paar seizoenen terug echt een bloedmooie vrouw. Waar die kale Nederlander met bril mee ging
Was dat die bigtit?

Edit: Oh, hey...weet ik gelijk waar de admin z'n naam vandaan heeft. :D

Jazeker

Toch een waardevolle post van Frenkpie. Ik zou precies hetzelfde doen. Moet je wel een goeie vriendin hebben die 'vrij in de omgang' is want het productieteam gaat je testen denk ik. En los daarvan, vaak vragen ze de omgeving ook of en hoe lang jullie bij elkaar zijn.

Die patrick is mijn achterbuurjongen, clown van het eeerste uur.

die andries zat paar jaar geleden ook in big brother en heeft toen een nachtje met Kelly doorgebracht meende ik...:D

die maikel ken ik wel.....

Zo'n vreselijk waardeloos programma dat!
Nee daar kijk ik geen minuut van mijn leven naar. Kan m'n tijd beter besteden.

Terug
Naar boven