XXL Nutrition

Temptation Island 5 kan jij de verleiding aan?

RobertHosper zei:
de amerikaanse versie heeft teminste nog n beetje buff gasten:D onze versie bestaat voornamelijk uit ecto en baco-boys:)

Wahaha, ik weet nog dat een mooi blond dingetje die een ecto vriend had, en die ging met een grote geripte gozer het zwembad in, week later kwam de video, toch wel sneu voor die gast. :D

Ik zou wel mee willen doen als verleider. Lekker feesten en met die vrouwen aan de haal. Heerlijk.

Kan je toch gewoon een relatie faken en dan volledig los gaan.

Die 19-jarige Liesbeth is echt wel lekker:p , die nederlandstalige presentatrice is anders ook wel een lekker stuk:D
Volgende week krijgen we het eerste feestje die al uit de hand loopt ik ben benieuwd :D

Rebecca Loos heeft gisteren haar intrede gemaakt, eens kijken hoelang Andries zijn pikkie in zijn broek kan houden:D

Als hij haar memmen heeft gezien, dan is die verkocht denk ik..

Hertje zei:
Wanneer maken ze eens een aflevering vol bi-coïtusuelen ;). Vrouwen die een relatie hebben met een man maar 2 weken worden gedropt tussen 20 mooie vrouwen. Lijkt me wel wat. Als voorwaarde natuurlijk dat hun kerel niet wil dat ze intiem met een vrouw zijn. Moet wel een beetje leedvermaak blijven! :D

Dat is geen straf/test, dat is een opening om in de toekomst Trio te doen!

• Topic Starter Topic Starter
XLarge zei:
of rebecca haar handen thuis kan houden;)
Dat ze een poging zal ondernemen, ligt alvast denk ik, ze zijn samen op afzondering:D , weet wel niet of ze daarna blijft, of dat ze eenmalig mee doet???

pauper programma, zonde van je tijd kun je beter op dbb surfen of wat aan je carriere doen door een leerboek te vatten

klempic zei:
ok zullen we het over voetbal hebben?
ik denk dat ronaldo naar de nerazzuris gaat.. moratti is altijd al idolaat geweest van ronaldo (moratti is voorzitter van inter)
Die kans is idd groot, zou een mooi koningskoppel zijn met Adriano. Cruz en Martins zijn ook goed, maar halen geen hoog internationaal niveau:mad: . Daarom dat ze nog een topspits kunnen gebruiken en Recoba zit meer op de bank dan hem lief is

Manny Ribera zei:
Die kans is idd groot, zou een mooi koningskoppel zijn met Adriano. Cruz en Martins zijn ook goed, maar halen geen hoog internationaal niveau:mad: .

het gaat neit om wat je hebt maar wat je ermee doet. inter had rond 2003 de volgende spitsen: batistuta, crespo, vieri, adriano (verhuurd) ventola, martins en kallon. maar toch was het een hele natte krant allemaal, omdat ze anti voetbal spelen met hun catenaccio waarmee ze in de jaren zestig wel heel veel prijzen mee wonen. met zulke spelers moet aanvallen je zesde zintuig zijn.

ook nog recoba. dat is echt een mooie speler, altijd heb ik een zwak voor spelers met een dodelijke linker

klempic zei:
het gaat neit om wat je hebt maar wat je ermee doet. inter had rond 2003 de volgende spitsen: batistuta, crespo, vieri, adriano (verhuurd) ventola, martins en kallon. maar toch was het een hele natte krant allemaal, omdat ze anti voetbal spelen met hun catenaccio waarmee ze in de jaren zestig wel heel veel prijzen mee wonen. met zulke spelers moet aanvallen je zesde zintuig zijn.

ook nog recoba. dat is echt een mooie speler, altijd heb ik een zwak voor spelers met een dodelijke linker

Jammer dat hij nu van zo weinig nut is voor zijn ploeg, hij zit bij de grootverdieners van Italië, maar we hebben de laatste jaren toch weinig van Recoba gezien. Ja, er werd toen catenaccio voetbal gespeeld, wie was er toen weer trainer Hector Cuper? Met deze trainer leek het toch dat ze terug mee deden voor de titel, maar werden toen in de halve finales uitgeschakeld door stadsrivaal AC en de resultaten in de competitie gingen dan ook in dalende lijn en hij kon beschikken:p .

verdorie ik heb al geile stukjes gezien .

die rebecca loos daar geef ik geen reet om maar die blonde met het korte haar en die chayenne :lick:

trouwens wat een loze beloftes . die wijven beloofden dat ze slechts 1 keer op de dreamdate met hun date gingen slapen en sommige wijven lagen al van nacht 1 in 1 bed met zo een sukkelige vrijgezel .

er is maar 1 mannelijke vrijgezel waar ik jamoers op zou zijn en dat die blonde kerel met zijn lekkere pecs

Leed vermaak op en top, als ze in huilen uitbarsten...
Thailand? dan ga ik liever daar rond huppelen;)

EricR zei:
Kan je toch gewoon een relatie faken en dan volledig los gaan.
Dat is al eerder gedaan ;)

Alleen jammer dat je er bij het kijkende publiek gelegen hebt dan. Eens thuis wordt je gewoon standaard voor onbetrouwbaar (vrouwen voor sl*t of h**r) versleten, werkt zeer stigmatiserend. There's no action without consequence...

Terug
Naar boven