Fitness Seller

Terminator salvation

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Ik heb em vandaag gezien en ik vond hem geweldig ! was stukken beter als terminator 3 hij is anders zonder arnold maar het word er zeker niet slechter op. het verhaal van war egainst the machines gaat gewoon verder.

Dus zeker een aanrader.

terminator-salvation-poster2.jpg - 163554

Zijn al paar reviews van geplaatst in filmtopic. Meningen lopen uiteen, grootste kritiek is teveel effecten/cgi, niet zo goed uitgewerkt verhaal, overacting van Bale. Maar ben benieuwd en ga zeker kijken.

Slechtste film die ik tot nu toe in 2009 heb gezien :( .

normaal gezien ging bale de job hebben vd terminator, maar dan nog geswitcht terwijl het verhaal er niet voor was geschreven

ik ga hem niet kijken.

Vond het wel leuk, arnie zit er btw wel in een stuk, hoewel computergegenereed.

enfin, een film met arnie (slechts 5 seconden)erin is sowiezo goed :D

heb m'n twijfels over de film, heb hem nog niet gezien. Maar in de stukjes die ik zag, moto terminator...vind het idee al niks. Ben wel benieuwd naar die cyborgs zelf. Wss downen of wachten tot op de tv

(was wolverine gaan zien, 9.10euro voor een ticktje miljaar wat nen afrip cinema)

miljaar amaaaaai

Ga zeker kijken, veel goede reviews, natuurlijk ook slechte, maar toch veel mensen die zeggen dat hij goed meevalt, dus ben wel benieuwd. Zeker ook omdat Christan Bale de rol heeft van John Connor.

• Topic Starter Topic Starter
Ja veel mensen die commentaar hebben voor ze hem hebben gezien daar moet je zobiezo niet op letten dat is gewoon ignorant. Ik kan je zeggen dat je hem zeker beter vind als T3

heb ook alleen nog maar slechte reviews gelezen.
download hem wel als ie er in een redelijke kwaliteit op staat.

die film is gewoon schitterend vooral als je van veel actie houd

Mooie film!:thumbup:
Leuk ook dat Arnie er een minuutje in voor kwam. :D

• Topic Starter Topic Starter
Weet je je kan eindeloos naar die reviews kijken etc maar het is een beetje als muzieksmaak. Moet je eerst voor je zelf uitmaken. Er zijn heel veel mensen die bijvoorbeeld britney spears goed vinden wil het dan zeggen dat het echt goed is ?

Ben zeer benieuwd JUIST naar de CGI, maar dat komt meer omdat m'n interresses daar liggen, als ik verschillende review site's moet geloven is het voor de rest niet veel soeps..

Ik kijk en vertrouw gewoon op imdb, daar staan enorm vele goeie, kritische reviews die zeggen dat hij helemaal niet slecht is, maar zelfs fantastisch, hij krijgt ook nog altijd 7.3 achter 20 000 stemmen.

Vond hem best ok maar ook niet waauw

Ben benieuwd ga hem normaal zondag zien. de kop van die cyborg blijft bruut :D

Terug
Naar boven