AndroidHealthClinic

Terminator salvation

Film viel reuze mee. Helemaal niet slecht, maar ook geen topper. De Terminators vond ik het leukste.

heb em gezien en vind em zéér goed, zelfs de CGI van T8OO (no spoilers :D) alleen het einde was nie echt 100%

• Topic Starter Topic Starter
heb em gezien en vind em zéér goed, zelfs de CGI van T8OO (no spoilers :D) alleen het einde was nie echt 100%

Ja die CGI was gewoon geweldig ! Dit is gewoon een coole film van de nieuwe terminator series, Ik kwam echt uit de zaal pumped up door al de action. Ook een goede intro van john conner als leider dat is een mooie basis voor de volgende films. Terminator 5 is al in de werk dus... Maar niets beat terminator 1&2 dat zijn gewoon de ultimate classics met arnold :)

Net gaan kijken, en ik vond hem zeker geslaagd. Het is natuurlijk zo'n echte blockbuster dus een echt sterk verhaal had ie wel niet, er zaten ook wel wat zwakke stukken in, stukken die er eigenlijk niet in hoefden, precies of ze hadden wat gebrek aan inspiratie ook. Special effects waren wel zeer goed, de actie ook, maar toch een gemis aan spanning, je zit nooit echt in de film..

Ergens miste ik toch wel de sfeer van in T1, en T2, er was precies wel een ander soort sfeer, ook goed, maar niet zo spannend als in de eerste 2, de film mocht ook wel iets donkerder zijn, vond hem net iets te positief getint.

Maar toch een goede poging om de strijd tussen mens en machines weer te geven, je ziet dat ze hun best gedaan hebben.

De actie was entertainend... het verhaal vond ik nogal zwakjes en vooral cheesy naar het einde toe...

Terug
Naar boven