- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is gewoon dat het niveau daar ietsjes hoger ligt dan hier lijkt meZwier zei:NPC is een bond in de u.s.a toch of zit ik nu verkeerd.

enrico zei:is gewoon dat het niveau daar ietsjes hoger ligt dan hier lijkt me![]()
borg zei:
Wat voor camera en wat voor type kaart (SD, Compact Flash, Memory stick ?)bulker zei:thanks....
zit een beetje met probleem voor mijn foto's. in de fotohandel weten ze geen raad met mijn memory-kaart, ze gaan een oplossing zoeken. binnenkort wel foto's van WK op www.wabbabelgium.com . ik wacht ook.....PPPFFFTTT
Zwier zei:hehe ietsie hoger is wel postief gedacht. Ik snap niet waarom hij die overstapt maakt en niet gewoon in belgie probeerd zijn prof card te halen.

enrico zei:Frank werkt en traint nu in action sport in antwerpen, heb er vorige week nog eens mee gesproken, heeft niet echt veel gezegd over do it...
gaat in mei de npc meedraaien naar eigen zeggen, ben benieuwd, volgens mij komt hij daarvoor nog wel wat tekort...
Toerist zei:Proficiat met je trofee van sportlaureaat. Staat in het Nieuwsblad vandaag.
T
Hey motje , alles ok in turnhout , lol.siggi segers zei:hoe het gaat met frank cuppens?
als jy het weet,dan weet ik het ook.
heb veel gedaan voor die jongen,maar sinfs hij bij me weg is,heb ik er niks meer van gehoord.
dus zo zie je maar weer hé,met helpen krijg je nog geen vriendschap hé.
al doende leert men.![]()