Fitness Seller

terug van het WK op Gran Canaria...en heel blij

hey bulker de bakker hier
zal na je opname van je dvd zondag.
eens wat truffels meebrengen naar de gym van eigen brouwsel,hihi...
jij als ex-bakker en verslaafd aan de chocolade zullen die er zeker goed in gaan.

zie je nog wel in de gym..

Laatst bewerkt:
Mhmm bakkerke die lust ik ook wel. :D

SQUAT zei:
offtopic

yow mario,

door die oude tricepsblessure heeft hij zijn balans en de kracht niet om die gewichten aan te kunnen. Ik had hem door ook voor gewaarschuwd.
JP is nog niet geopereerd, dit wordt waarschijnlijk volgende week gedaan.
Voor mij is dat te lang en moet dit eerder gebeuren.
De scheur die ik opliep bij het benchen werd veroorzakt door verschillende faktoren, ik sukkelde al maanden met een onsteking van de trapezius, een periode van minder goed dieet, slecht opgewarmd, weinig tijd en gestresseerd.
Nu is alles hersteld, en ik blijf regelmatig naar de chiropract gaan om alles onder kontrole te houden. Je ziet het een beetje, maar het valt wel mee.
Benchen met 190 doe ik wel niet meer aan 130 hou ik er mee op of doe meer herhalingen.
Suc6 met je nieuwe trainingspartner en C y volgend jaar op het podium.

JP wist nog niet of er wel degelijk een operatie moet gebeuren, maar hij zou morgen meer weten.

Weet nog niet goed waar en met wie ik nu juist zal gaan trainen. Er zijn niet zoveel zalen die zo goed uitgerust zijn als bij Pierre.

Wanneer zien we jou daar nog eens eigenlijk ?

• Topic Starter Topic Starter
bakkerke zei:
hey bulker de bakker hier
zal na je opname van je dvd zondag.
eens wat truffels meebrengen naar de gym van eigen brouwsel,hihi...
jij als ex-bakker en verslaafd aan de chocolade zullen die er zeker goed in gaan.

zie je nog wel in de gym..

pas op met wat je beloofd want ik hou je aan je woord en het zou een duur grapje kunnen worden.... truffels mhmm (wel geen zwarte chocolade voor me) zal maandag worden dan ... veel succes met je droom.. vandaag meer nieuws

mvsteenb zei:
JP wist nog niet of er wel degelijk een operatie moet gebeuren, maar hij zou morgen meer weten.

Weet nog niet goed waar en met wie ik nu juist zal gaan trainen. Er zijn niet zoveel zalen die zo goed uitgerust zijn als bij Pierre.

Wanneer zien we jou daar nog eens eigenlijk ?

Als je nog op zoek moest gaan naar een echte hardcore gym in brussel zou ik zeggen "vergeet het maar". Eigenlijk werd jette de laatste 12 jaar ingericht met materiaal waar ik veel over mocht beslissen. Dit is een gym waar je nog eens mag roepen als het zwaar is, zolang het maar niet is voor op te vallen.

Al een hele tijd denk ik van eens te komen trainen in mijn rootsgym, maar ik heb eerst nog wat bij te leggen met bepaalde personen. En ik kom enkel nog in brussel als ik mijn moeder ga bezoeken. Voor de rest heb ik enkel nog tijd voor mijn gezin, mijn werk en mijn training in de ardennen.
Hoe gaat het met je dochter?

bulker zei:
pas op met wat je beloofd want ik hou je aan je woord en het zou een duur grapje kunnen worden.... truffels mhmm (wel geen zwarte chocolade voor me) zal maandag worden dan ... veel succes met je droom.. vandaag meer nieuws
ik ben man van men woord ,je zal me daar nooit op kunnen pakken;)
ok geen zwarte dan.
zal je al even laten watertanden,hihi..
volledig witte met vanille smaak.
volledig melk met praline.
en de chapmagnetruffels zal je ook wel lusten of gene drank??
de rest is afgewerkt met fondantchocolade..
heb 6 soorten..
hihi...
nu ga je gene dorst hebben van al dat water in je mond,hahahaha....:D

hopelijk is het nieuws positief,zodat ik men weg verder kan zetten naar een hoger niveau..

ah ons mannen en vrouwen (bulker, siggi, dragonlady & wonderwomen Purple ;) ) zitten hier ook.

Voor ge iets zegt, mij vinde overal waar ge mij net niet verwacht :cool:

SQUAT zei:
Als je nog op zoek moest gaan naar een echte hardcore gym in brussel zou ik zeggen "vergeet het maar". Eigenlijk werd jette de laatste 12 jaar ingericht met materiaal waar ik veel over mocht beslissen. Dit is een gym waar je nog eens mag roepen als het zwaar is, zolang het maar niet is voor op te vallen.

Al een hele tijd denk ik van eens te komen trainen in mijn rootsgym, maar ik heb eerst nog wat bij te leggen met bepaalde personen. En ik kom enkel nog in brussel als ik mijn moeder ga bezoeken. Voor de rest heb ik enkel nog tijd voor mijn gezin, mijn werk en mijn training in de ardennen.
Hoe gaat het met je dochter?

Dat is inderdaad wel waar, en ik zie geen enkele reden waarom ik daar zou weggaan... toen ik daar voor het eerst kwam trainen was ik dan ook enorm gemotiveerd, vooral omdat het daar nog echt hardcore is en omdat er zoveel atleten trainden die beter waren dan mij... ben daar dan op 1,5 jaar toch een dikke 10kg spiermassa bijgekomen ook

Met ons dochtertje alles dik in orde, het is echt een plezier, ze begint zelfs stillaan te brabbelen en mama te zeggen... alles goed met jullie dochter ?

Valoris zei:
ah ons mannen en vrouwen (bulker, siggi, dragonlady & wonderwomen Purple ;) ) zitten hier ook.

Voor ge iets zegt, mij vinde overal waar ge mij net niet verwacht :cool:

natuurlijk zitten wij hier ook..... allé ik toch nog.
Denk dat paarsje al met haar nieuwe(haha) knuffelbeer ;) gaan slapen is...

Oh ja die knuffelbeer die ik nog niet heb bedoel je. :(

hahaha..... de beer wel al , de knuffel bijna...:D

Ik zie geen beer hoor.

maak maar al plaats want hij zal moeilijk in je bedje passen...

zeg zeg zeg, get a room u guyz :duh: ;)

Er gaat iemand gepaald worden! :eyebrow: :slap:

beertje voor uwe sinterklaas vragen hé Purple :D

De belgen hier draven een beetje door...

Gedraag jullie eens.

Terug
Naar boven