Fitness Seller

Test 175mg?

Redlizard

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Beste,

heb me al een hele tijd voorgenomen om dit jaar men eerste (echte) kuur te starten, plan was steeds om test 250mg voor 10 weken te doen.

Nu gezien de mogelijke resultaten van die kuur (+/- 8kg als ik hier zo lees) begin ik te twijfelen, ik weet niet goed hoe de omgeving en vooral dan mijn werk hierop gaat reageren...

Zou het een optie zijn om bv Test 175mg te doen, maar dan
w1-10 test 175mg EW
w12-14 nolva 20mg ED
+/- 20 weken off
en dan terug met dezelfde kuur?

Dan zou ik misschien 2x4kg aankomen, wat minder 'opvalt' dan 1x8kg?
Had ook al gedacht om eventueel met kledij wat te verbergen int begin, maar ik zou de kuur naar de lente/zomer toe inplannen, dus een trui aantrekken wordt dan wat moeilijker...

Klinkt misschien allemaal bizar, maar heb geen zin in problemen op het werk hierdoor...

Of jullie ervaringen/tips hebben hoe jullie dit opgelost hebben?

Bedankt.

Lol 175 mg test maak je al zelf aan man, dat zou echt dom zijn om je eigen productie stil te leggen voor echt NIKS.

500 mg test minimaal IMO

op je 93 gaat die 8 kilo niet overduidelijk roids zijn

zeg desnoods tegen mensen dat je een nieuw soort creatine hebt ;)

Lol 175 mg test maak je al zelf aan man, dat zou echt dom zijn om je eigen productie stil te leggen voor echt NIKS.

500 mg test minimaal IMO
Idd, 175 mg is een enorm onverstandige keuze. Met 250 mg ga je echt geen 8 kg aankomen. Als je alles goed doet en het is je eerste kuurtje lukt je dat misschien met 500 mg.

Moet je eerst doen om een oordeel erover te geven, ik zette deca ernaast. Zou ik dan geen deca d*ck hebben?
Overigens heb ik mijn test levels gewoon getest en kwam uit op <50

Als je deca ernaast zette, hoe weet je dan dat je test niet werkte?
Of werkte de test en deca beide niet? ???

On topic;
175mg test is nutteloos, als je maar een beetje wil aankomen verbeter dan je voeding eens
En anders test op 500mg ew :trollface:

175 mg test... oh boy..

Zet dan 1-1,5ml EW ik weet zeker dat je na 5 weken denkt **** it ik ga verhogen

Als je deca ernaast zette, hoe weet je dan dat je test niet werkte?
Of werkte de test en deca beide niet? ???

On topic;
175mg test is nutteloos, als je maar een beetje wil aankomen verbeter dan je voeding eens
En anders test op 500mg ew :trollface:
Omdat deca only zorgt voor libidoproblemen aangezien je lichaam geen test dan aanmaakt

• Topic Starter Topic Starter

500 mg test minimaal IMO

Idd, 175 mg is een enorm onverstandige keuze. Met 250 mg ga je echt geen 8 kg aankomen. Als je alles goed doet en het is je eerste kuurtje lukt je dat misschien met 500 mg.

Zet dan 1-1,5ml EW ik weet zeker dat je na 5 weken denkt **** it ik ga verhogen

bedankt voor de reacties, misschien dan toch starten met 1 ml per week als 1ste kuur.

Als die 8kg niet haalbaar is met 250mg, wat mag ik dan verwachten? Voeding zou ik op onderhoud eten.

Grtz

Als je bang bent dat je 8 kg droge massa aankomt dan kun je ook gewoon een dieet tijdens de kuur volgen dat wat lager zit in kcal. Ik denk niet dat jij nu al onder de 10% zit. Dus gewoon niet teveel eten, als het dan je eerste kuur is kom je misschien 3 kilo aan in totaal en verlies je 3-4 kilo vet, heb je alsnog winst van 6-7 kilogram maar ben je niet gigantisch groot. Dan zie je er kwalitatief gezien gewoon beter uit zonder kleding, met kleding merkt niemand het in de winter.

Als je bang bent dat je 8 kg droge massa aankomt dan kun je ook gewoon een dieet tijdens de kuur volgen dat wat lager zit in kcal. Ik denk niet dat jij nu al onder de 10% zit. Dus gewoon niet teveel eten, als het dan je eerste kuur is kom je misschien 3 kilo aan in totaal en verlies je 3-4 kilo vet, heb je alsnog winst van 6-7 kilogram maar ben je niet gigantisch groot. Dan zie je er kwalitatief gezien gewoon beter uit zonder kleding, met kleding merkt niemand het in de winter.
Ja hoor, je gaat echt niet 3 kg spiermassa aanzetten en 3-4 kilo vet verliezen op 250 mg :rolleyes:
Gewoon bulken dus.

Gewoon voor 500mg gaan.
Ik had eerst ook het idee dat iedereen het wel zou merken.
Ben 10 kilo aangekomen in 10 weken tijd.
Ik zal niet zeggen dat er niet eens een opmerking gemaakt is maar zelfs thuis waren ze niet achterdochtig.
Tenzij je van 60 naar 70 kilo gaat zal het wel loslopen met de vooroordelen.

Neem anders 125 test e + 500 primo.
Dan heb je geen vocht kilo's en zie je als buitenstaander niks tenzij je je shirt uit trekt

Je kan ook 87,5 mg zetten

Mensen die jou dagelijks zien valt het juist niet op. Mensen die je in keer per week of 1x per 2 weken ziet, die zullen ff gek kijken maar dan nog,zoals gezegd, met je dieet bepaal je de winst en die 'nieuwe soort creatine' is zeker een.goede smoes ;)

Terug
Naar boven