MuscleMeat

Test 175mg?

Als je ''niet-zichtbaar'' wilt aankomen, waarom grijp je dan in godsnaam naar AAS? Ga dan gewoon meer eten IMO..

ik kan wel begrijpen dat je niet van 77 naar 120 kg spier wil gaan in een weekeind ivm vragen.

voor de rest ben ik het er wel mee eens

(en ik zou best in een weekeind naar 120kg spier willen)

ik kan wel begrijpen dat je niet van 77 naar 120 kg spier wil gaan in een weekeind ivm vragen.

voor de rest ben ik het er wel mee eens

(en ik zou best in een weekeind naar 120kg spier willen)

Tja, maar wat hij wil is natuurlijk ook haalbaar. Zonde om dan je eigen testosteronproductie plat te leggen voor weinig resultaten, mits hij voor 175mg kiest.

DBB at it's finest. Ik wil niet aankomen maar wel kuren, hoe doe ik dit? Als 't niet zo triest was was het mss wel komisch geweest.

Lekker kuren in een kuuroord!! Iedereen spuit dus wil ik er ook bijhoren!!!! Je weet zelf!!

M 1m80 83kg 11%

Nu nog werkelijk trainen maat! ;)

• Topic Starter Topic Starter
DBB at it's finest. Ik wil niet aankomen maar wel kuren, hoe doe ik dit? Als 't niet zo triest was was het mss wel komisch geweest.

d8 precies hetzelfde, welke mong**l gaat nou zeggen ik wil kuren maar niet veel aankomen..

Ja gaat nergens meer over. Wel willen kuren maar wel natty status behouden.

Lekker kuren in een kuuroord!! Iedereen spuit dus wil ik er ook bijhoren!!!! Je weet zelf!!

weeral mooie voorbeelden van 'dbb at ITS finest' , als je toch maar eens advies/ervaringen vraagt.
Ik wilde me enkel goed voorbereiden en goed de verwachtingen kennen, blijkbaar ben ik dan de mong**l.

Swat, bedankt aan degene die me verder geholpen hebben.

weeral mooie voorbeelden van 'dbb at ITS finest' , als je toch maar eens advies/ervaringen vraagt.
Ik wilde me enkel goed voorbereiden en goed de verwachtingen kennen, blijkbaar ben ik dan de mong**l.

Swat, bedankt aan degene die me verder geholpen hebben.

Doe test 500mg ew en gedraag je niet als een b*ch.

Als je geen grote jongen wil worden ga je maar op darten.

:D:D:D:D:D

Doe test 500mg ew en gedraag je niet als een b*ch.

Als je geen grote jongen wil worden ga je maar op darten.

:D:D:D:D:D

Heb je de omvang van een gemiddelde darter weleens gezien? Niet het type groot waar wij naar streven, maar klein zijn de meeste ook niet. :D

We hebben allemaal geprobeerd je te helpen, maar als je dan komt met een opmerking ''ik wil niet zichtbaar aankomen'' hebben wij er geen zin meer in in :P

Terug
Naar boven