XXL Nutrition

Test 175mg?

bedankt voor de reacties, misschien dan toch starten met 1 ml per week als 1ste kuur.

Als die 8kg niet haalbaar is met 250mg, wat mag ik dan verwachten? Voeding zou ik op onderhoud eten.

Grtz

Maak je nou geen zorgen wat anderen er van denken. Anders kan je het beter niet doen!!

Als je op onderhoud eet en op 250mg blijft zitten denk ik dat het wel mee valt. Goed op je zout letten i.v.m. vocht....

Ik zou 125mg doen hoor.

Anders krijg je echt zo.n roidkop en iedereen gaat zien dat je een gebruiker bent.
test E is mischien ook iets te heftig voor je!
Begin dus met een oral only voor 6 weken om kennis te maken met aas

Ik zou 125mg doen hoor.

Anders krijg je echt zo.n roidkop en iedereen gaat zien dat je een gebruiker bent.
test E is mischien ook iets te heftig voor je!
Begin dus met een oral only voor 6 weken om kennis te maken met aas

Ja 10 mg var eod bijvoorbeeld anders gaat je clit te veel groeien.

testoviron 250

Ik kreeg een goedje, dat was wel erg goedkoop. vorige week in de rechter bil (rechtsboven buitenkant) 4 dagen vette pijn in me reet. Week erop, links, zelfde liedje, weer mega pijn in me bil. kan niet liggen op me linkerzij, lopen gaat klote, wat the **** is dit toch?

Is dit normaal? Ik heb wel na 10 dagen al veel power, en zie me spieren wel groeien. Maar voel me wel een tikje belabberd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg een goedje, dat was wel erg goedkoop. vorige week in de rechter bil (rechtsboven buitenkant) 4 dagen vette pijn in me reet. Week erop, links, zelfde liedje, weer mega pijn in me bil. kan niet liggen op me linkerzij, lopen gaat klote, wat the **** is dit toch?

Is dit normaal? Ik heb wel na 10 dagen al veel power, en zie me spieren wel groeien. Maar voel me wel een tikje belabberd.
Vraag: Het flesje van 10 ml voor nog geen 19 euro, kan dit, of is het een geval van"ver uit de buurt blijven?"
Dat is potverdomme potente olijfolie

Vraag: Het flesje van 10 ml voor nog geen 19 euro, kan dit, of is het een geval van"ver uit de buurt blijven?"

Een goedje? Dus je weet niet eens wat je injecteert?
Goed bezig man :roflol:

.

Laatst bewerkt:
Lol 175 mg test maak je al zelf aan man, dat zou echt dom zijn om je eigen productie stil te leggen voor echt NIKS.

500 mg test minimaal IMO
Ik heb zelf mijn eerste kuur gehad met veeeeel minder; 125mg test en 300mg bold per week (10 wk test en 14 wk bold + nakuur nolvadex wk 16-20). Ik had ongeveer dezelfde doelen als Redlizzard.

Voor mij heeft dit kuurtje goed uitgepakt (naar mijn doelen dan he), een kleine 4kg droge spiermassa bijna geen side effects en zat heerlijk in mn vel.

Ohja dan is het denk ik wel belangrijk om er bij te zeggen dat ik een 10 kilootjes lichter ben dan Redlizzard op dezelfde lengte.

Ik heb zelf mijn eerste kuur gehad met veeeeel minder; 125mg test en 300mg bold per week (10 wk test en 14 wk bold + nakuur nolvadex wk 16-20). Ik had ongeveer dezelfde doelen als Redlizzard.

Voor mij heeft dit kuurtje goed uitgepakt (naar mijn doelen dan he), een kleine 4kg droge spiermassa bijna geen side effects en zat heerlijk in mn vel. Ik zou het zo over willen doen (helaas ben ik mijn grote vriend kwijt die de goedjes leverde hahah).

Ohja dan is het denk ik wel belangrijk om er bij te zeggen dat ik een 10 kilootjes lichter ben dan Redlizzard op dezelfde lengte.

edit, verkeerd gelezen
volgende keer 250test en 600 bold doen :)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt aan degene die een serieus antwoord gegeven hebben, imo was mijn vraag nu toch niet zo 'bizar' maar blijkbaar al voldoende voor sommige. Dan zal het waarschijnlek starten met 250mg zijn en bekijken hoe dit evolueert, al dan niet overschakelen naar 500mg.

Grtz!

Naar het dubbele dus, kan je misschien heel kort onderbouwen waarom. Los van het feit dat er meer gains zullen zijn.

ok,

test 250, omdat dit je bloedwaarden niet negatief beinvloed. Ik zet tussen mijn kuren(blasts) iedere week 250 test, en dan worden mijn bloedwaarden (mijn gezondheid dus) beter.

bold 600 omdat dit een heel minde roid is, de kans is klein dat je bijwerkingen krijgt, en eigenlijk omdat je er mee weg komt :)
ik zal het zo zeggen, als je dit doet krijg je er geen spijt van, en dit is een kuur die je best lang kan doen
zonder gezondheidsproblemen (15-20weken, misschien langer)

verder in jullie geval, je gaat niet opeens eruit zien als een mr O. de gains gaan slow and steady

maargoed, ieder zn ding :)

ok,

test 250, omdat dit je bloedwaarden niet negatief beinvloed. Ik zet tussen mijn kuren(blasts) iedere week 250 test, en dan worden mijn bloedwaarden (mijn gezondheid dus) beter.

bold 600 omdat dit een heel minde roid is, de kans is klein dat je bijwerkingen krijgt, en eigenlijk omdat je er mee weg komt :)
ik zal het zo zeggen, als je dit doet krijg je er geen spijt van, en dit is een kuur die je best lang kan doen

verder in jullie geval, je gaat niet opeens eruit zien als een mr O. de gains gaan slow and steady

Duidelijk! Nu nog mijn kennis opsporen hahah.

ok,

En dit zou je doen omdat?
Op 500mg test kan je ook prima 15-20 weken door trekken hoor.

Als je ''niet-zichtbaar'' wilt aankomen, waarom grijp je dan in godsnaam naar AAS? Ga dan gewoon meer eten IMO..

Terug
Naar boven